Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hee jij daar met je bruine haar

Pagina's : [1] 2

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 00:07

zwart/blond/grijs/rood of kaal is ook goed ik heb nodig een enkeltje casa vertrek 28 augustus zoek ff op voor me:ego:

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 00:10
29 aug. of 30 mag ook

Tijn
20-08-2004, 00:10
enkeltje?.......dus we kunnen straks weer veilig over straat in Hullanda? ;)

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 00:11
Origineel gepost door Tijn enkeltje?.......dus we kunnen straks weer veilig over straat in Hullanda? ;) jammer voor jou is dat enkeltje niet voor mij :zwaai: zoek ff een ticket zo goedkoop mogelijk en rechtstreeks:ego:

Tijn
20-08-2004, 00:11

Kzou trouwens een enkeltje Malaga/Sevilla boeken en dan een stukkie met de trein.....is waarschiijnlijk stukke goedkoper ;)

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 00:12
Origineel gepost door ZooFree :hihi: :auw:

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 00:13
Origineel gepost door Tijn Kzou trouwens een enkeltje Malaga/Sevilla boeken en dan een stukkie met de trein.....is waarschiijnlijk stukke goedkoper ;) ja oke maar dan kan je net zo goed met de bus gaan dat is 147 euro vanaf adam tot mijn woonplaats. heb je al wat gevonden of ben je nog aan het zoeken? :p

Jasmina
20-08-2004, 00:14
Zoek lekker zelf luie donder, kan je gewoon op internet zoeken hoor :giechel:

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 00:15
Origineel gepost door Simo_en_jasmina Zoek lekker zelf luie donder, kan je gewoon op internet zoeken hoor :giechel: ja maar ik heb geen zin :o en ik wil niks van deze onzin op het forum missen :p ga ff naar google en tik in: D reizen of KLM of Royal air Maroc wel snel een beetje ik moet zo slapen:engel:

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 00:17
Origineel gepost door ReHReH met de bus doe je er geen paar uur over. Je kunt beter zoals tijn zei, tot malaga, daarna bus/trein, en boot. Kijk bij telegraaf, el cheapo of zo, en dan kan je verschillende tickets vergelijken, en de goedkoopste eruit halen. nee dat is waar 2,5 dag om precies te zijn. dus misschien toch een optie wat tijn zei kun je ff voor mij kijken aub? :p

Tijn
20-08-2004, 00:20
Origineel gepost door DaNGeRouZLy ja oke maar dan kan je net zo goed met de bus gaan dat is 147 euro vanaf adam tot mijn woonplaats. heb je al wat gevonden of ben je nog aan het zoeken? :p Net zo goed met de bus??.......krijg van 3 uur vliegtuig al een houten reet :D ps daarnaast kost een enkeltje Malaga geen drol als `t een beetje meezit......kijk bijvoorbeeld maar eens bij V-bird, Virgin, Air-Berlin en misschien doet Basiq air ook aan enkeltjes, al denk ik van niet.....

rachidabella
20-08-2004, 00:21
En mensen zonder haren hoe moeten zij zich voelen als ze deze topic lezen :kwaad:

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 00:24
Origineel gepost door rachidabella En mensen zonder haren hoe moeten zij zich voelen als ze deze topic lezen :kwaad: mesgota:hihi:

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 00:25
Origineel gepost door Tijn Net zo goed met de bus??.......krijg van 3 uur vliegtuig al een houten reet :D ps daarnaast kost een enkeltje Malaga geen drol als `t een beetje meezit......kijk bijvoorbeeld maar eens bij V-bird, Virgin, Air-Berlin en misschien doet Basiq air ook aan enkeltjes, al denk ik van niet..... oke maar het gaat om de tijd maar is goed ik kijk wel ff thanx

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 00:25

Origineel gepost door ReHReH mijn internet explorer doet het niet :engel: uhhhh :o ik bedoel, hij gaat alleen naar marokko.nl, maar de rest wil hij niet weergeven. Anders had ik het wel voor je gezocht hoor, echt waar :engel: :haha: oke ik geloof je :p bedankt he :zwaai:

Pagina's : [1] 2