Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zakkaat weggeven...

Lievejuf
18-08-2010, 13:29

Salam Wa Alaykoem, wa Rahmatuallah Wa Barakatoe.. 3 jaar geleden werd de familie van mijn lieve moeder getroffen door een erge gebeurtenis. Mijn oom, de gene die elke ochtend op staat om te werken is van de dak gevallen en vervolgens overgebracht naar Rabat om geopereerd te worden. Hij werd daar vervolgens geopereerd door een dronken arts die ervoor gezorgd heeft dat zijn heupen helemaal eruit moesten worden gehaald. Elk jaar gaan we bij de moslims langs om de Zakkaat voor hem op te halen omdat hij geopereerd kan worden voor 7.000 euro. Ik persoonlijk wil hem via deze weg helpen.. Dit verschrikkelijke gebeurtenis heeft er niet alleen voor gezorgd dat hij niets meer kan maar heeft heel de gezin getroffen, hij is namelijk de enige man thuis! Dit is geen verzoek maar een oproep aan de oprechte moslims die de zakkaat willen weggeven aan mensen die het ''echt'' nodig hebben. Natuurlijk zijn er zo wel veel meer mensen die het nodig kunnen hebben maar dit is mijn verhaal en oproepje en voor degenen die willen helpen met de Zakkaat of Sadakka zijn van Harte welkom! Ik hoop dat Allah Swt ons moslims allemaal op de goede weg zal brengen en Inchallah ons hele leven zal laten Inchallah. Via pm wil ik het rekening nummer doorgeven, ik weet namelijk niet of het verstandig is als ik het hier op een openbare forum d'r op zet. Ash-hadoe allaa ielaaha iella llaah wa'h'dahoe laa sharieka lah, wa ash-hadoe anna Moeh'ammadan 'abdoehoe wa rasoeloeh'' Wa salaam.. ''Wallahie ik getuig dat ik met het bovenstaande niets anders dan de waarheid heb gesproken en mocht het zo zijn dat ik andere intenties heb dan het bovenstaande dan zal ik een ieder zijn recht geven op de Dag van de afrekening als we met zijn allen voor de Almachtige staan''

weesbarmhartig
18-08-2010, 13:42
Misschien is het een tip beste zuster om alle achterdocht (vooral omdat we marokkanen zijn) uit de weg te helpen en het volgende erbij te zetten: Wallahie ik getuig dat ik met het bovenstaande niets anders dan de waarheid heb gesproken en mocht het zo zijn dat ik andere intenties heb dan het bovenstaande dan zal ik een ieder zijn recht geven op de Dag van de afrekening als we met zijn allen voor de Almachtige staan. Met deze zin ga je tientallen nare reacties voorkomen van mensen en met deze zin zal je meer mensen motiveren, want jij weet net als ik er gebeuren veel gekke dingen op deze wereld. En vooral bij geld denken mensen 20 keer na en worden heel voorzichtig. Mijn advies is puur om nare discussies te voorkomen.

Lievejuf
18-08-2010, 14:04
Misschien is het een tip beste zuster om alle achterdocht (vooral omdat we marokkanen zijn) uit de weg te helpen en het volgende erbij te zetten: Wallahie ik getuig dat ik met het bovenstaande niets anders dan de waarheid heb gesproken en mocht het zo zijn dat ik andere intenties heb dan het bovenstaande dan zal ik een ieder zijn recht geven op de Dag van de afrekening als we met zijn allen voor de Almachtige staan. Met deze zin ga je tientallen nare reacties voorkomen van mensen en met deze zin zal je meer mensen motiveren, want jij weet net als ik er gebeuren veel gekke dingen op deze wereld. En vooral bij geld denken mensen 20 keer na en worden heel voorzichtig. Mijn advies is puur om nare discussies te voorkomen. Wa salaam, Chokran voor dit prachtige advies. Ik zal het er bij zetten, niet om de nare reacties van mensen te voorkomen maar om mezelf te getuigen tegen moslims dat dit de waarheid is. Chokran.. Moge allah swt je belonen Inchallah, in deze prachtige maand. Wa slaam.

Lievejuf
19-08-2010, 19:37
upp up Dankjewel Dames!