Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben jullie het ook al gehoord???

Zina17
14-12-2002, 20:43

Is het waar dat de joden(amerika inclusief :kwaad: ) binnenkort ook Mekka gaan innemen??? Naar het schijnt heeft onze profeet Mohamed(vzmh) dit voorspeld en ik heb ook al gehoord van kenissen dat een imam had opgeroepen om naar Mekka te gaan!!(voor diegenen dat nog niet geweest zijn!)Want we hebben niet zoveel tijd meer :eek: Als ik kijk naar wat vandaag de dag gebeurt en hoeveel macht die leiders(bush,sharon!!tfoe!!) hebben zou het mij niet verbazen dat dit weldra kan gebeuren:traan1:) Hadden jullie dit ook al gehoord??? :confused: a oedoe billah mina chaitaan ee racheem

Bahjaouia
14-12-2002, 20:46
Origineel gepost door Zina17 Is het waar dat de joden(amerika inclusief :kwaad: ) binnenkort ook Mekka gaan innemen??? Naar het schijnt heeft onze profeet Mohamed(vzmh) dit voorspeld en ik heb ook al gehoord van kenissen dat een imam had opgeroepen om naar Mekka te gaan!!(voor diegenen dat nog niet geweest zijn!)Want we hebben niet zoveel tijd meer :eek: Als ik kijk naar wat vandaag de dag gebeurt en hoeveel macht die leiders(bush,sharon!!tfoe!!) hebben zou het mij niet verbazen dat dit weldra kan gebeuren:traan1:) Hadden jullie dit ook al gehoord??? :confused: a oedoe billah mina chaitaan ee racheem Mekka el moekarama zal de enige plek hier op aarde zijn dat niet overgenomen wordt! Lees de hadiths hierover!! Mekka el moekarama zal altijd beschermd worden door de engelen van Allah swt!

Arifie
14-12-2002, 20:47
mekka zal nooit worden ingenomen daarvoor geniet het de bescherming van allah...dus dat klopt denk ik niet....al vele hebben dit geprobeerd maar steeds werden ze tegenhouden door allah

Zina17
14-12-2002, 20:51
Origineel gepost door Arifie mekka zal nooit worden ingenomen daarvoor geniet het de bescherming van allah...dus dat klopt denk ik niet....al vele hebben dit geprobeerd maar steeds werden ze tegenhouden door allah Gelukkig maar!!!! Thanks voor de corectie maar de imam had dit gezegd en daarmee dacht ik dat het klopte...Maar nogmaals,bedankt!!

rahmona
14-12-2002, 20:53

Ik denk niet dat dit ooit zal gebeuren het is eerder geprobeerd zonder succes gelukkig lees soura (El Fil).........

Marokkaan007
14-12-2002, 20:54
eyoooooooo dus ik moet nu snel gaan bidden en dan snel naar mekka.........me vader schopt me naar mekka.......later

RaZer
14-12-2002, 20:58
Origineel gepost door Zina17 Is het waar dat de joden(amerika inclusief :kwaad: ) binnenkort ook Mekka gaan innemen??? Naar het schijnt heeft onze profeet Mohamed(vzmh) dit voorspeld en ik heb ook al gehoord van kenissen dat een imam had opgeroepen om naar Mekka te gaan!!(voor diegenen dat nog niet geweest zijn!)Want we hebben niet zoveel tijd meer :eek: Als ik kijk naar wat vandaag de dag gebeurt en hoeveel macht die leiders(bush,sharon!!tfoe!!) hebben zou het mij niet verbazen dat dit weldra kan gebeuren:traan1:) Hadden jullie dit ook al gehoord??? :confused: a oedoe billah mina chaitaan ee racheem niet gehoord maar heb net wel je tekst gelezen :rolleyes:

Zina17
14-12-2002, 20:59
Origineel gepost door verwijderd er is wel een hadith waarin de profeet zegt dat we zo snel mogelijk naar hadj moeten gaan want er komt een tijd dat het niet kan en hooggeleerden hebben hierover gezegt dat de omgeving van mekka word bezet door de joden en ik denk persoonlijk dat er oorlog gaat komen in die omgeving waardoor je niet naar mekka kan gaan allah oe3alam dan heb ik toch gelijk??? :( ik hoop van niet.....

Zina17
14-12-2002, 21:00
Origineel gepost door Marokkaan007 eyoooooooo dus ik moet nu snel gaan bidden en dan snel naar mekka.........me vader schopt me naar mekka.......later waarom later??? weet jij hoe oud je gaat worden? :o (niet negatief bedoeld)

Bahjaouia
14-12-2002, 21:02
Origineel gepost door Zina17 waarom later??? weet jij hoe oud je gaat worden? :o (niet negatief bedoeld) met later bedoelt hij.....laterzzzzzzzz ze3ma beslemma.....spreek je later weet je wel!