Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor de meisjes en vrouwen

Pagina's : [1] 2

new
19-08-2004, 23:38

sorry ik ben de vraag vergeten ik denk dat ik gek aan het worden ben ik ga een vergeetpil aan de dokter vragen om de meisjes te kunnen vergeten :D

rachidabella
19-08-2004, 23:40
:melig: wat een paar hormonen wel niet kunnen veroorzaken

Vlampje
19-08-2004, 23:41
De vraag was: Hoe kom je het beste van new af? Antwoord: De ongediertebestrijding bellen. Dames, wat is jullie oplossing?

new
19-08-2004, 23:44
Origineel gepost door rachidabella :melig: wat een paar hormonen wel niet kunnen veroorzaken zou het helpen als ik vrouwelijke hormonen neem :D

rachidabella
19-08-2004, 23:47

Origineel gepost door new zou het helpen als ik vrouwelijke hormonen neem :D :hihi: ja vast en zeker wel.....1 nadeel daarvan is je wordt dan gek door al die knappe mannen:melig:

new
19-08-2004, 23:47
Origineel gepost door Vlampje De vraag was: Hoe kom je het beste van new af? Antwoord: De ongediertebestrijding bellen. Dames, wat is jullie oplossing? een beetje respect jou moet ik helemaal niet hebben zo'n dikke nek verdraag ik niet ik heb het over normale vrouwen die ik graag zie jij bent mijn type niet al zou je schitteren ik kijk niet naar jou dat is écht waar een meisje met veel capsones en dikke nekkerij die laat mij ijskoud

Jasmina
19-08-2004, 23:48
Origineel gepost door new zou het helpen als ik vrouwelijke hormonen neem :D Als je vrouwelijke hormonen neemt dan wordt je helemaal gek, dan begrijp je jezelf geeneens meer, laat staan een vrouw :hihi: jasmina :zwaai:

new
19-08-2004, 23:49
Origineel gepost door rachidabella :hihi: ja vast en zeker wel.....1 nadeel daarvan is je wordt dan gek door al die knappe mannen:melig: dus jij bent ook gek op mannen want ik veronderstel dat jij veel vrouwelijke hormonen in je hebt ;) :D

new
19-08-2004, 23:51
Origineel gepost door Simo_en_jasmina Als je vrouwelijke hormonen neemt dan wordt je helemaal gek, dan begrijp je jezelf geeneens meer, laat staan een vrouw :hihi: jasmina :zwaai: dus je hebt het ook gedaan blijkbaar want je bent man en je hebt een vrouwen naam :D

Vlampje
19-08-2004, 23:54
Origineel gepost door new een beetje respect jou moet ik helemaal niet hebben zo'n dikke nek verdraag ik niet ik heb het over normale vrouwen die ik graag zie jij bent mijn type niet al zou je schitteren ik kijk niet naar jou dat is écht waar een meisje met veel capsones en dikke nekkerij die laat mij ijskoud Haha, alsof ik jou wel wil! Zo n rare jongens als jij, die altijd typt in zinnen van 3 woorden!

Jasmina
19-08-2004, 23:55
Origineel gepost door new dus je hebt het ook gedaan blijkbaar want je bent man en je hebt een vrouwen naam :D Ja ik ben een manwijf :o jasmina :zwaai:

rachidabella
Origineel gepost door new dus jij bent ook gek op mannen want ik veronderstel dat jij veel vrouwelijke hormonen in je hebt ;) :D Nee op 1 man ;) ....ik ga het me zelf toch niet moeilijk maken door al die mannen:ego:

Psychologe
Origineel gepost door Vlampje De vraag was: Hoe kom je het beste van new af? Antwoord: De ongediertebestrijding bellen. Dames, wat is jullie oplossing? :giechel:

Jasmina
19-08-2004, 23:56
Origineel gepost door Vlampje Haha, alsof ik jou wel wil! Zo n rare jongens als jij, die altijd typt in zinnen van 3 woorden! Dat waren meer dan 3 woorden :o

new
19-08-2004, 23:58

Origineel gepost door Vlampje Haha, alsof ik jou wel wil! Zo n rare jongens als jij, die altijd typt in zinnen van 3 woorden! ben je naar school geweest vlampje 3 woorden je kunt toch tellen neem ik aan ewa als je last van mij hebt gelieve niet te reageren anders welkom :D

Pagina's : [1] 2