Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Fenegriek.(gelieve alleen vrouwen!)

Unforgetable
17-08-2010, 22:42

Hallo mensen, Ik heb een vraagje over dit soort kruid, mijn nicht had hier over gehoord dat het de borstgroei kan veroorzaken en zij wil het graag gebruiken. Vrouwen die hier ervaring mee hebben of kennis over hebben, hoe moet dit gebruikt worden?(Je hebt poeder/zaadjes/capsules etc.) Hoe vaak?(Per dag, week, maand.) Hoe lang?(Is het effect ook blijvend?) En tot slot, wat voor nadelen zitten er aan? Ik weet dat het geen wondermiddel is voor borstgroei en je misschien ook een beetje kan bijkomen op andere plekken maar advies/tips zijn heel erg welkom!

Unforgetable
18-08-2010, 01:13
Niemand?? Kom op!

Verrijking
18-08-2010, 03:00
Hallo mensen, Ik heb een vraagje over dit soort kruid, mijn nicht had hier over gehoord dat het de borstgroei kan veroorzaken en zij wil het graag gebruiken. Vrouwen die hier ervaring mee hebben of kennis over hebben, hoe moet dit gebruikt worden?(Je hebt poeder/zaadjes/capsules etc.) Hoe vaak?(Per dag, week, maand.) Hoe lang?(Is het effect ook blijvend?) En tot slot, wat voor nadelen zitten er aan? Ik weet dat het geen wondermiddel is voor borstgroei en je misschien ook een beetje kan bijkomen op andere plekken maar advies/tips zijn heel erg welkom! Je vraagt om alleen vrouwen te reageren, maar ik kan het niet na laten om je te helpen. Er zitten namelijk ook gevaren aan het gebruik van dit kruid, lees verder op de site: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/9403-fenegriek-geheim-van-een-vollere-boezem.html

Goldielox
18-08-2010, 03:41
De tuinen verkoopt een potje met iets van 60 capsules waarvan je er tusse de 4-6 moet nemen per dag , op langer termijn zou je dan op verschillende plekken aankomen dus ook je buik/heupen etc. Ik ben nu net op me 2e week. Er was een topic bij mode en uiterlijk met meerdere reacties en ervaringen misschien heb je daar wat aan.Want er waren daar ook meiden die die pitjes aten met yoghurt, Voor zover ik weet is fenugriek niet slecht, in de marokkaanse keuken komt het ook voor als ''elholba'' wordt gebruikt in soep etc. Enige nadeel is dat je er naar gaat ruiken, echt letterlijk alles ruikt er op een gegeven moment naar je urine/zweet ALLES dus een goeie deo aanschaffe voor je begint is een must!

Goldielox
18-08-2010, 03:46

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3396260 Dit was die topic, maar er zijn er nog vele andere, fenugriek is best populair :goedzo:

BrownEyedRiffia
18-08-2010, 18:26
Ga je er heel erg van stinken?

Lellaaa
19-08-2010, 00:13
ik heb net Fenergiek gekookt samen met venkel die heb ik in stukken gesneden. Afgegoten lekkerrrr kopje thee :)