Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wachten of niet

tangerangel
19-08-2004, 22:07

Hallo Allemaal, Ik heb een vraag voor jullie namens mijn vriendin. Zij heeft een relatie met een jongen die een jaar jonger is dan haar zij is 24 en hij is 23...maar dat is niet het probleem, het PROBLEEM IS NAMELIJK: ze hebben nu al een half jaartje een relatie maar mijn vriendin wil graag dat hij haar komt vragen, maar hij wil dat wel, maar wil toch liever pas over 2 jaar trouwen. maar zij vindt dat weer te lang duren en is bang dat hij haar zo aan het lijntje houdt Hebben jullie tips voor haar.. :zwaai:

BentFes
19-08-2004, 22:08
Chanteren. Of hij gaat om haar hand vragen of >>> :zwaai: :hihi: Nee, even serieus. Het is beter als ze nu alvast verloven, dan hoeft men ook niet kwaad over ze te spreken. ;) Ik wens je vriendin veel succes!

tangerangel
19-08-2004, 22:10
Origineel gepost door BentFes Chanteren. Of hij gaat om haar hand vragen of >>> :zwaai: :hihi: Nee, even serieus. Het is beter als ze nu alvast verloven, dan hoeft men ook niet kwaad over ze te spreken. ;) Ik wens je vriendin veel succes! dankjewel ik zal het doorgeven :)

DaNGeRouZLy
19-08-2004, 22:20
hem voor de keus zetten of we gaan nu verloven/trouwen en anders is einde relatie. Call het chantage ik noem het liever laten zien waar je voor staat ;)

tangerangel
19-08-2004, 22:30

ja jullie hebben gelijk maar 2 jaar verloven is dat niet lang?

DaNGeRouZLy
19-08-2004, 22:34
ja heeeel lang ik zelf zou dat niet willen zo lang verloofd zijn want dan mag je nog niks samen doen. Als het om geld gaat dat hij nog niet wil trouwen kunnen ze toch gewoon een akte samen stellen en later pas een feest geven?

tangerangel
19-08-2004, 22:51
Origineel gepost door DaNGeRouZLy ja heeeel lang ik zelf zou dat niet willen zo lang verloofd zijn want dan mag je nog niks samen doen. Als het om geld gaat dat hij nog niet wil trouwen kunnen ze toch gewoon een akte samen stellen en later pas een feest geven? ja je heb gelijk en daarom wil hij ook wachten zodat hij zijn centen bij elkaar kan sparen. Ik zal je advies doorgeven en bedankt :zwaai:

DaNGeRouZLy
19-08-2004, 22:53
geen dank :zwaai:

00B00
20-08-2004, 12:31
Eeeeeeeeeeeeyzzz Girl Dit is echt eeeennnn lastige situatie voor je VRIENDIN haha, zelfs Dr Phil zou moeite hebben met deze vraag, want je weet het nooit echt zeker, je weet niet of hij haar aan het lijntje houd, maar wat ik zou doen is, gewoon vragen aan dat meisje, je vriendin , of ze echt veeeeeel houd van hem, op de manier van vooraltijd, is ze bereid haar leven met hem te delen ,als ze daarop ja zegt, dan moet ze heeeel moeilijk , maar ja GEDULD HEBBEN want dat is goud waaaaaaaaaaard, Zeg tegen je Vriendin GOOOODLUCK en Moge ALLAH met je zijn.......... XXXXXXXXXXXX

tangerangel
20-08-2004, 13:37
dank jullie wel voor jullie reacties, ze houdt met heel haar hart van die jongen, en het is ook wederzijds dat weten we allemaal. ze heeft er goed over nagedacht en ze gaat tegen hem zeggen dat hij haar moet komen vragen, als hij niet komt of als hij zegt ik kom over 2 jaar wel, dan weet ze genoeg. xxx

sweety21
20-08-2004, 14:04
wat houd hem dan tegen . wat is de reden dat hij het pas over 2 jaar wil?

LaMorena
20-08-2004, 15:09
Wat een onzin zeg! Kijk een relatie is haram, beter dat ze afstand doen omwille van Allah swt, vergeving vragen en veel gaan bidden. Dan nemen ze een tijdje rust van elkaar of afstand van elkaar en als hij haar gaat missen, dan komt hij om haar hand maar waarom is hij er nog niet klaar voor? Kijk als hij nou 21 was ofzo, ok.