LZN
19-08-2004, 21:24
Omdat een familie lid van een vermeende dader van de Spaanse bomaanslagen, toevallig dezelfde naam had, als de dader, werd bij een inval in Roozendaal een aantal Marokkaanse jongemannen opgepakt! Zou de computer in dat huis toevallig net zijn gebruikt door de mannen, en stond ie nog op Marokko.nl? In ieder geval vloog Marokko.nl eruit, en gaf het vertrouwde beeld, dat "men de server niet kon vinden"! 24 uur lang! Vanavond op het nieuws bleek dat de arrestanten behalve familie naam( Belhadj!!!!!!!) geen terroristen waren; wel vond de politie een halve kilo coke, en wat ander belastend material! Natuurlijk OOK interessant! Gelijk vermoedde ik, dat Marokko.nl weer bereikbaar zou zijn, en jawel! Ditzelfde gebeurde ook al, omstreeks de tijd, dat een paar Marokkanen in R'dam werden opgepakt wegens "terreur"plannen, en roofovervallen! Plotseling begreep ik de subsidie kwestie! Marokko.nl steunt in ruil voor subsidie, de recherche naspeuringen, en sluit, indien de mogelijkheid bestaat, dat boodschappen voor terroristen worden/werden verstuurd via haar sites, de server, tbv onderzoek! Ben ik gek, en slaat de paranoia steeds meer toe, of .........