Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welk biljet heb ik nodig voor belastingteruggave

HollandseNieuwe
17-08-2010, 12:38

ik kom er gewoon geen wijs uit.. t- biljet, p of tj? ik heb zojuist een tj ingevuld maar kwam op een bedrag van rond de 100 euro.. dat kan gewoon niet kloppen..

Major_
17-08-2010, 12:40
tj ja.. teruggave jongeren heet t volgens mij.. doe een double check dan..

HollandseNieuwe
17-08-2010, 12:43
tj ja.. teruggave jongeren heet t volgens mij.. doe een double check dan.. heb ik gedaan.. gewoon zo een site die opsprong na googlen.. zelfde bedrag.. ik heb vorig jaar toch echt veel meer ontvangen.. ik doe gewoon iets fout denk ik..

Major_
17-08-2010, 12:50
vul t gewoon in via t biljet zelf joh.. op de achterkant staat dan hoe je t kunt berekenen

HollandseNieuwe
17-08-2010, 13:01

vul t gewoon in via t biljet zelf joh.. op de achterkant staat dan hoe je t kunt berekenen dat heb ik dus ook gedaan.. moet ik er gwn aan gaan geloven dat t zo weinig is?

Major_
17-08-2010, 13:03
Hmm.. mn broer werkt bij de belastingdienst.. hij kan aan de hand van je sofinr ff checken wat je ongeveer terug kunt krijgen.. :hihi: maar jij weet het als geen ander toch.. heb je veel belasting moeten betalen dan...

HollandseNieuwe
17-08-2010, 13:09
Hmm.. mn broer werkt bij de belastingdienst.. hij kan aan de hand van je sofinr ff checken wat je ongeveer terug kunt krijgen.. :hihi: maar jij weet het als geen ander toch.. heb je veel belasting moeten betalen dan... ja gewoon 1/3 van mn salaris..zoals altijd lijkt mij.. hmmz met je sofinummer kan je heel veel..