Bekijk originele versie : De Marokkaanse vrouw
ManZonderVrouw
19-08-2004, 20:40
Ik vraag me af; is het iets wat typisch Marokkaans is om nergens ECHT voor te kiezen?
bedoel je dat wij marokkaanse vrouwen nergens voor mogen kiezen???
ManZonderVrouw
19-08-2004, 20:45
Origineel gepost door qalby
bedoel je dat wij marokkaanse vrouwen nergens voor mogen kiezen???
Nee.....Jullie kiezen nergens voor....ik heb het over betrekking tot relatie's ..Veel sjansen en houden niet van om gebonden te zijn aan een man ..het liefst vrijheid boven een man kiezen
Psychologe
19-08-2004, 21:49
Ik weet niet welke Marokkaanse vrouwen je kent, maar dat is dus niet het geval!!!!
Origineel gepost door ManZonderVrouw
Nee.....Jullie kiezen nergens voor....ik heb het over betrekking tot relatie's ..Veel sjansen en houden niet van om gebonden te zijn aan een man ..het liefst vrijheid boven een man kiezen
Hmm hier klopt weinig van, eerlijk gezegd niets.
ManZonderVrouw.......volgens mij ben je iets te hard op zoek, misschien dat dat de dames een beetje afschrikt ;)
madame_hind
20-08-2004, 01:17
Wij Marokkaanse vrouwen kiezen wel : voor een man met een mooie wagen, met veel geld, met een villa... :giechel: :giechel:
Veel meisjes denken inderdaad alleen aan vrijheid en kunnen doen wat ze willen.Ze willen niet gebonden zijn om zogezegd 'nog van het leven te genieten'.
Met zo'n meisjes is er geen toekomst.
Ik heb vrijheid niet nodig, het enige wat ik nodig heb is mijn man. :Iluvu:
Origineel gepost door madame_hind
Wij Marokkaanse vrouwen kiezen wel : voor een man met een mooie wagen, met veel geld, met een villa...
Precies :)
Probeer eens geen haramrelatie, maar een huwelijk :)
Fallujah
20-08-2004, 02:28
wij zijn man, zij zijn vrouw
ewa ooit word je aangetrokken door het anders geslacht tenzij je fagget bent habje
ManZonderVrouw
20-08-2004, 10:17
Vrijheid boven een man kiezen ...je zult nog spijt van hebben ..ooit zul je gaan trouwen ...hoe meer je wacht hoe minder je aantrekkelijk bent voor de Marokkaanse man
Vrijheid is blijheid,wat nou een man
Ik vraag me af; is het iets wat typisch Marokkaans is om nergens ECHT voor te kiezen?
Iedereen kiest, er zijn altijd keuzes in het leven of je het wil of niet. Bewust en onbewust maken we keuzes in het leven. Elke dag weer.
Het is zeker niet typisch, maar heel gewoon.
ManZonderVrouw
20-08-2004, 10:28
Origineel gepost door sati
Vrijheid is blijheid,wat nou een man
Sorry hoor met dit soort gedrag kom je niet ver in de wereld tenzij jij niet van mannen houdt dan is het een andere verhaal
Ik hou wel van mannen maar waarom moet je kiezen tussen een man en je vrijheid.Waarom niet allebei.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.