Bekijk originele versie : Wonen bij je ex in de straat
ManZonderVrouw
19-08-2004, 20:34
Ik heb de mogelijkheid om een huisje te gaan huren bij mijn ex in de straat.. ...Nu vraag ik mij af of het verstandig is om te doen.. het zijn super leuke en betaalbare woningen.....wie heeft hier ervaring mee of een mening over???
Heb er geen ervaring mee, maar ik zou het gewoon doen!
Et is tog niet dat je elkaar elke dag ziet! Jullie hebben een eigen leven.
Is dat niet zelf de problemen opzoeken? Je gaat haar zeer gegarandeerd tegen komen, want jullie wonen dan immer bij elkaar in de straat. Ik weet niet hoe het uit is gegaan, maar als dat op een minder leuke manier is gegaan, dan zou k toch maar je verhuisplannen wijzigen. Verder weet ik niet of je de komende tijd daar wilt blijven wonen, maar stel je krijgt een vriendin? Of je gaat trouwen en dat vrouwtje trekt bij jou in? Nou leuk hoor voor haar om je ex elke keer tegen te komen.
Gewoon doen. Leven gaat door.
Tamqeyast
19-08-2004, 21:53
Origineel gepost door BentFes
Gewoon doen. Leven gaat door.
Vindt ik ook :o
miss_chaimae
19-08-2004, 21:55
Waarom zou je het niet doen?
het is over en uit,
dan ga je tog niet een hele leuke woning laten gaan omdat het nou net je ex is..:confused:
ik zou het gewoon doen,zoals bentfes zij: leven gaat gewoon door..
LaLa_SoFiA
19-08-2004, 21:56
Waarom niet? Ik zou het gewoon doen! Ik bedoel het is toch uit.
Daar ben ik het mee eens.
Het leven gaat gewoon verder!
IkBenSaliha
19-08-2004, 22:48
Origineel gepost door ManZonderVrouw
Ik heb de mogelijkheid om een huisje te gaan huren bij mijn ex in de straat.. ...Nu vraag ik mij af of het verstandig is om te doen.. het zijn super leuke en betaalbare woningen.....wie heeft hier ervaring mee of een mening over???
Gewoon doen... Hallo :D
ik zou dat nie doen...
het is beter om dat allemaal achter je te laten lijkt mij, en waneer je daar gaat wonen, dan zoek je het allemaal weer op..
ja het is maar net waar je zin in hebt, maar als je iets wilt afsluiten, dan moet je dat goed doen...
DaNGeRouZLy
19-08-2004, 22:56
Origineel gepost door Miss9
ik zou dat nie doen...
het is beter om dat allemaal achter je te laten lijkt mij, en waneer je daar gaat wonen, dan zoek je het allemaal weer op..
ja het is maar net waar je zin in hebt, maar als je iets wilt afsluiten, dan moet je dat goed doen...
mee eens
Ik weet niet of je als vrienden uit elkaar bent gegaan, want dan moet het wel kunnen als je elkaar enigszins met rust laat. Maar als je minder leuk uit elkaar bent gegaan dan zou ik dat dus echt nooit doen, krijg je geheid gedonder mee!
jasmina :zwaai:
Ex-vrouw of ex-haramvriendin?
ManZonderVrouw
20-08-2004, 10:14
Bedankt Allemaal ...ik heb besloten om het wel te doen ..ze weet niet dat ik in haar straat kom wonen ..maar verleden tijd zal niet meer terugkomen naar mijn heden...wij zijn als vrienden uit elkaar gegaan
Dat ligt aan de situatie heb je nog steeds gevoelens voor haar?.
Als ze je koud laat dan moet je het gewoon doen,het is al zo moeilijk om een huis te vinden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.