Bekijk originele versie : Iemand vind je leuk....
marocaan18
19-08-2004, 20:23
stel......
je kent een hele lelijke jongen/meisje die jou leuk vindt en hij/zij is super lief.......waag je het erop om een relatie te beginnen....
of
Je kent een heeel mooie jongen/meisje die jou leuk vindt maar het is een kloot zak/bi tch.... waag je het erop om een relatie te beginnen?
wat zou je doen?!!?
(kom niet met die haram enzo dit is maar fictie en entertainment... ik wil alleen ff weten hoe oppervlakkig bepaalde mensen zijn)
beslamaaa :zwaai:
nou ik zou met geen van hun wat beginnen want in de islam is het ook zo deel het bed niet met iemand die je niet aantrekkelijk vind duss ik zou gewoon iemand hebben die lief is en ook aantrekklijk is voor mij.... Ik ben niet kapsones ofzo maar ik bedoel het zou niet zo leuk zijn als je met je vriend bent en dan denk je zo van god wat is die gozer lelijk dat zou niet leuk zijn voor hem.....
x
maryam
AbaHoeCh
19-08-2004, 20:51
qalby mooie ondertekening heb je :)
Psychologe
19-08-2004, 21:28
Origineel gepost door marocaan18
stel......
je kent een hele lelijke jongen/meisje die jou leuk vindt en hij/zij is super lief.......waag je het erop om een relatie te beginnen....
of
Je kent een heeel mooie jongen/meisje die jou leuk vindt maar het is een kloot zak/bi tch.... waag je het erop om een relatie te beginnen?
wat zou je doen?!!?
(kom niet met die haram enzo dit is maar fictie en entertainment... ik wil alleen ff weten hoe oppervlakkig bepaalde mensen zijn)
Naar mijn mening maakt innerlijk, uiterlijk mooi!!!!!
marocaan18
19-08-2004, 21:33
Origineel gepost door Psychologe
Naar mijn mening maakt innerlijk, uiterlijk mooi!!!!!
ookal lijkt die gozer dus op de klokkeluider van de notre dame
Psychologe
19-08-2004, 21:55
ookal lijkt die gozer dus op de klokkeluider van de notre dame
Misschien wel...
Misschien heeft die "gozer" wel hele mooie ogen die mij aantrekken of een lach. Ik geloof niet dat er een mens op wereld bestaat die helemaal niets aantrekkelijks heeft!
ELMOGHTARY
20-08-2004, 00:33
Ten eerste die knapperd pakken om de b.itcherigheid af te leren en vervolgens met de lelijkerd vandoor gaan???
Peace to my friends
and love for my mama
Savina_is_back
20-08-2004, 00:41
nou, ik zou het toch niet doen
Als iemand klootzak is dan hoef ik hem sowieso niet.
Een lelijk iemand kan voor jou lelijk zijn, maar voor mij misschien niet. Voor mij hoeft iemandt niet knap te zijn, maar diegene moet voor mij iets hebben wat mij aantrekt, bv. een mooie uitstraling, of een mooie lach bijvoorbeeld, iets wat mij persoonlijk tot hem aantrekt.
jasmina :zwaai:
Sephiroth
20-08-2004, 01:31
stel......
of
wat zou je doen?!!?
Die lelijke kan alvast beginnen te schuiven. Je moet de persoon in kwestie leuk/interessant/mooi vinden anders is er geen basis om opgewonden te kunnen raken van die persoon. Schrappen dus.
Die mooie...tzja...ze is een bitch...ik zal haar zover krijgen om spelletjes met me te spelen ( nee, geen mens erger je niet ). Haar houding staat me niet aan dus er zit geen toekomst in. Ik laat dus niets meer van me horen.
Fallujah
20-08-2004, 02:24
die knappe
geen seconde dat ik aan de lelijkerd denkt
soort zoekt soort
marocaan18
20-08-2004, 11:23
hahahaha
Schatjee
20-08-2004, 11:27
Origineel gepost door Fallujah
die knappe
geen seconde dat ik aan de lelijkerd denkt
soort zoekt soort
:moe: Slaat nergens op
Mysticalia
20-08-2004, 11:28
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Als iemand klootzak is dan hoef ik hem sowieso niet.
Een lelijk iemand kan voor jou lelijk zijn, maar voor mij misschien niet. Voor mij hoeft iemandt niet knap te zijn, maar diegene moet voor mij iets hebben wat mij aantrekt, bv. een mooie uitstraling, of een mooie lach bijvoorbeeld, iets wat mij persoonlijk tot hem aantrekt.
jasmina :zwaai:
:goedzo: is mn mening ook.
Hooooi Lieve Marrocaaaannn
Ik snap je vraag niet... maaar uuuhhhm OKE
doooooooooei XXXXXXXXX
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.