Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : probleempje...........

minouch
18-08-2004, 19:28

mijn achternicht heeft had dus een relatie met mijn neef(zoon van mijn zus) hij houd echt ontzettend veel van der na een paarjaar relatie te hebben heeft ie om der hand gevraagt en heeft ze ja gezegt maar omdat ze allebei vrij jong zijn en allebei nog studeren hebben ze het alleen bij verloving gehouden mouhim de hele fam is op de hoogte van hun verloving en ze gaan volgend jaar insa allah trouwen alleen nu is het probleem dat mijn achternicht niet meer van hem houd en ze wil er een punt achter zetten :huil: dit doet me veel pijn want ik hou van mijn neef en zal er altijd voor em zijn (hij staat altijd voor me klaar als ik hem nodig heb) maar wat vinden jullie dat ze moet doen ik heb beloofd niets te zeggen maar weet nie hoelang ik het kan volhouden misschien dat ze ook niks zegt en huwelijk gewoon door laat gaan :( mouhim wil kan helpen

minouch
18-08-2004, 19:35
Origineel gepost door ZooFree niet mee bemoeien lieve poes... :( ze is echt een schat en hij ook ik weet dat ze wel van heeft gehouden ik zal mijn belofte ook nie breken en het hem dus nie vertellen la_haine lieverd ze heeft zeker wel van hem gehouden maar misschien omdat ze zo lang hebben is ze het gewoon zat kan dat zo zijn tfoe man ik voel nu de pijn die mijn neef zal voelen :(

minouch
18-08-2004, 19:39
Origineel gepost door La__Haine Als je van iemand houd isdat voor ALTIJD, zij was enkel verliefd.. ja misschien ik kan nie beoordelen over haar gevoel :(

minouch
18-08-2004, 19:44
Origineel gepost door La__Haine Ja. Maar je moet echt nix zeggen. Da is iets tussen haar en u neef. Da zal een echte klap zijn in z'n hart maar beter dat ze het nu verteld dan dat ze gaan trouwen enzo. Da's nog ERGER. ik zeg ook niks ga mijn belofte nie verbreken zo ben ik nie :o maar probleem is hun ouders zijn hele goeie familie leden ligt allemaal een beetje dicht op mekaar dus als ze wat zegt kan het nog meer gevolgen hebben :( mouhim gair insa allah en la_haina weet je lieverd heb nog nooit zo eenn perfect stel gezien iedereen die hun zag was jaloers er werd altijd gezegt ik wil zoals hun zijn :jammer:

tangawija_1985
19-08-2004, 20:15

Origineel gepost door minouch mijn achternicht heeft had dus een relatie met mijn neef(zoon van mijn zus) hij houd echt ontzettend veel van der na een paarjaar relatie te hebben heeft ie om der hand gevraagt en heeft ze ja gezegt maar omdat ze allebei vrij jong zijn en allebei nog studeren hebben ze het alleen bij verloving gehouden mouhim de hele fam is op de hoogte van hun verloving en ze gaan volgend jaar insa allah trouwen alleen nu is het probleem dat mijn achternicht niet meer van hem houd en ze wil er een punt achter zetten :huil: dit doet me veel pijn want ik hou van mijn neef en zal er altijd voor em zijn (hij staat altijd voor me klaar als ik hem nodig heb) maar wat vinden jullie dat ze moet doen ik heb beloofd niets te zeggen maar weet nie hoelang ik het kan volhouden misschien dat ze ook niks zegt en huwelijk gewoon door laat gaan :( mouhim wil kan helpen Ja maar ze heeft toch wel ooit van heb gehouden :confused: , in ieder geval, wat niet is kan altijd komen.... Ik hoop dat ze eruit komen, maar jij moet je er denk ik niet mee bemoeien, het is hun leven!

Vlampje
19-08-2004, 22:34
Origineel gepost door La__Haine Ze heeft gewoon nooit van hem gehouden.. :jammer: Tegenwoordig isda 1 van de meest voorkomende reden dat een relatie stukgaat. Ze krijgen een beetje gevoelens en ze gaan al direkt in de aanval met zema 'ik hou van hem'. Ahja geobsedeert door trouwen.. Beter zegt ze het hem en jij mag nix zeggen verbreek u belofte nie. Hou je mond, wat weet jij er nou van? Denk jij nou nooit na, voordat je wat zegt? Waarom zeg je zulke onzin? Ze heeft nooit van hem gehouden. Dat kan jij niet weten, want jij bent niet in haar hoofd geweest. Misschien hield ze wel van hem, maar is die liefde doodgebloed. Want dat gebeurt soms met mensen, opeens is de liefde weg.

DaNGeRouZLy
19-08-2004, 22:40
wat is houden van? dat moet groeien toch? wanneer houdt je van iemand? als je elkaar graag ziet? als je verliefd bent? omdat je elke seconde van de dag aan iemand denkt? ik weet het niet maar ik denk dat je pas van iemand houdt als je jaren lang samen bent, lief en leed gedeeld hebt en elkaar door en door kent. Insha`allah komt ze er uit

minouch
19-08-2004, 22:54
ze heeft zeker van hem gehoude dat is iets dat ik zeker weet ze hebben zo lang gehad ze delen alles met elkaar zelfs al krijgt een van de 2 een snoepje bewaren ze het voor me kaar daarom begrijp ik het nie ik heb ff met haar gepraat en zei dat het gevoel weg was en dat ze dacht van een andere jongen te houden :jammer: ze vroeg me dus wat ze moest doen walah ik heb haar nog nooit zo horen praten ze zei hele rare dingen mouhim ik heb gezegt dat ze geen rare beslissingen moet nemen en ze het zelf moet oplossen jullie horen wel hoe het is afgelopen

Fallujah
20-08-2004, 02:41
dwanghuwelijk eerst jah en daarna nee zeggen werkt niet

minouch
20-08-2004, 12:35
Origineel gepost door Fallujah dwanghuwelijk eerst jah en daarna nee zeggen werkt niet :o