Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een pak geslaag.. auuuuuuwwwww

Pagina's : [1] 2 3

Noer3inetie
14-12-2002, 18:58

dag mensen, ben benieuwd of jullie ook opgevoed zijn met de riem en de beroemde slipper?? of was het"ga naar je kamer, geen avond eten vandaag"?? Hebben jullie vroegen een pak slaag gehad net als moi?? wajouwwwwwww elke dag om 23 uur kwam ik nog thuis en dan zdef zdef en ik leerde het niet af he :D maar goed nu jullie??? :D en je hoeft je niet te schamen hoor...(tenzij je 35 bent en nog bij je ouders woont en nog een pak slaag krijgt :D )

Noer3inetie
14-12-2002, 18:59
wuhahahahhahahahahhahahahahahha wajouwwwwwwwwwwwwwwwww door het hard werken zie ik niet eens wat ik schrijf man... maar het moet zijn een pak slaag hahahahahahahhahaha

tha_lady
14-12-2002, 19:01
hmmm dat komt me bekent voor!! maar dat was een rijd terug een hele tijd terug laterZ :blauwkus:

naoual_tangawia
14-12-2002, 19:02
Nou ik ben nog noooit door mijn ouders geslagen, maar wat ik me nog wel kan herinneren was dat ik altijd van mijn moeder een kneep kreeg als ik stout was....en dat deed heel erg pijn in mijn arm... :( maar die klappen kreeg mijn broer altijd, omdat hij ook laat thuis kwam......en niet wou luisteren...

naoual_tangawia
14-12-2002, 19:03

Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Ahoef, sommige hoeken voel ik nog steeds :stomp: Thallaw :zwaai: ahhh meskien, was je zo stout dan?

tha_lady
14-12-2002, 19:03
wajooooow zo maar!!!!! laterZ :blauwkus:

tha_lady
14-12-2002, 19:05
maar bij mij thuis is het meestal dat ze heel boos worden en dan komen ze er 3 dagen op terug!!!! Wajoow geef mij maar klappen hoor!!!!!!!! laterZ :blauwkus:

SaraZena
14-12-2002, 19:05
ik loop al jaren bij een psychiater :D

Jomielee
14-12-2002, 19:07
ben een brave meid...klappen?? ik weet amper wat het betekent ;)

Noer3inetie
14-12-2002, 19:08
hahahahhahahh, wajouwwwwww mensen ik zit alleen achter pc en ik lach me kapot ik zie het al voor me en denk terug aan mijn jeugd(zema welke jeugd??) maar ik had liever een knal tegen mijn kop dan het urenlang gepreek van mijn vader...........wajouwwwwww die waren echt erg oulah. damn ik herinnner me ze nog steeds.

Kolonel_Major
14-12-2002, 19:08
riem.....nee...gelukkig niet.....stok ook niet............bij mij was het dé beroemde pantoffel van pa......hehehehe.....maar dat was vooral toen ik tussen de 5 en 10 was......tja dan zijn kleine jochies meestal vervelend.............. :D

Noer3inetie
14-12-2002, 19:09
Origineel gepost door Jomielee ben een brave meid...klappen?? ik weet amper wat het betekent ;) ska ska, een blik uit het raam of je dadie aan komt en allemaal in positie gaan staan of niet jomileee :D

Noer3inetie
14-12-2002, 19:10
Origineel gepost door Kolonel_Major riem.....nee...gelukkig niet.....stok ook niet............bij mij was het dé beroemde pantoffel van pa......hehehehe.....maar dat was vooral toen ik tussen de 5 en 10 was......tja dan zijn kleine jochies meestal vervelend.............. :D ewa dan weet je niet wat echte pijn is................ :D ik heb alles gevoeld... riem.... stok............ slipper.........hand(zo vaak)... lepel van alles :giechel:

Jomielee
14-12-2002, 19:11
Origineel gepost door Noer3inetie ska ska, een blik uit het raam of je dadie aan komt en allemaal in positie gaan staan of niet jomileee :D hashouma 3liek, ik zet de dingen die bij jullie in de living room gebeuren toch ook niet openbaar op internet..lmohiem onthou maar!

laboudanda
14-12-2002, 19:14

Nou ik was altijd Braaf! maar toch zag ik weer die kapotte sandaal vliegen! Voor niets! Ze moesten me altijd hebben ..ook al deed ik nix.. Gister nog..kreeg ik een sandaal tegen m'n hoofie omdat ik vroeg hoe laat het was!

Pagina's : [1] 2 3