Bekijk originele versie : ONthoofding van al-qaida
wat vinden jullie ervan?
en als je het aankan moet je naar deze site gaan om ze te zien:
www.ogrish.com
mensen met hart problemen niet kijken!!!.
Origineel gepost door alonzo
Het onthoofden van gekidnapte mensen is barbaars.
Er films van maken getuigt van primitiviteit, barbaarsheid en bloeddorstigheid.
Ik kijk niet naar zulke dingen, maar hier op dit forum zijn er een groot deel moslims die de zak chips wel zullen bovenhalen om eens goed te genieten, dezen behoren tot bovenstaande barbaren.
Hebben die mensen ooit wel enige ontwikkeling gehad?
Nou ja, ieder diertje zijn pleziertje.
Blij toe dat ik ongelovig ben en niet onder bovenstaande klasse (what's in the name) behoor.
Nou kerels, veel plezier ermee, en vergeten jullie vrijdag je gebed niet?
De frustratie..
:giechel:
:zwaai:
Origineel gepost door CitriC
De frustratie..
:giechel:
:zwaai:
Vind je het gek :confused:
p.s. Eigenlijk te gek voor woorden dat het beheer deze dingen toe laat.
Origineel gepost door Deliana
Vind je het gek :confused:
Nogal triest..
el_moechoe
18-08-2004, 18:08
Origineel gepost door alonzo
Het onthoofden van gekidnapte mensen is barbaars.
Er films van maken getuigt van primitiviteit, barbaarsheid en bloeddorstigheid.
Ik kijk niet naar zulke dingen, maar hier op dit forum zijn er een groot deel moslims die de zak chips wel zullen bovenhalen om eens goed te genieten, dezen behoren tot bovenstaande barbaren.
Hebben die mensen ooit wel enige ontwikkeling gehad?
Nou ja, ieder diertje zijn pleziertje.
Blij toe dat ik ongelovig ben en niet onder bovenstaande klasse (what's in the name) behoor.
Nou kerels, veel plezier ermee, en vergeten jullie vrijdag je gebed niet?
Enne..bedoel je onthoofding door leden van al qaida?
Goh wat zijn we weer erg eenzijdig!!
Ik zou jou situatie wel mee willen maken, als jou landgenoten op een gruwelijk wijze verkracht worden, door bezetters, die ze zogenaamd als vrijheidstrijders zien.
Kijk maar een keer voor de grap naar de tv-zender Al jazeera.
Wat voor ontwikkelinge zijn er voort gekomen in irak, die amerika beloofd heeft? Hoe zag de situatie eruit toen saddam nog aan de macht was? dat is idd een heel groot verschil. kortom, Democratie in irak mag je vergeten. De amerikanen verliezen de oorlog in het midden oosten. En dat hebbe ze te danken aan Bush.
Origineel gepost door el moechoe
Goh wat zijn we weer erg eenzijdig!!
Ik zou jou situatie wel mee willen maken, als jou landgenoten op een gruwelijk wijze verkracht worden, door bezetters, die ze zogenaamd als vrijheidstrijders zien.
Kijk maar een keer voor de grap naar de tv-zender Al jazeera.
Wat voor ontwikkelinge zijn er voort gekomen in irak, die amerika beloofd heeft? Hoe zag de situatie eruit toen saddam nog aan de macht was? dat is idd een heel groot verschil. kortom, Democratie in irak mag je vergeten. De amerikanen verliezen de oorlog in het midden oosten. En dat hebbe ze te danken aan Bush.
Zeur toch niet man.
Tussen dat tuig van Al Qaeda zit niet één landgenoot van die Irakezen. Het zijn allemaal gestoorde strijders uit oorden als Afghanistan, Pakistan en Syrië. Daar zit geen Irakees tussen die zijn "landgenoten" wil verdedigen.
Die Irakezen zijn te druk met het bestoken van druklke winkelstraten met raketten en granaten waardoor gisteren weer 7 doden en 50 gewonden vielen.
En voor wat betreft jou opmerking over verkrachtingen... Heb je daar enig bewijs voor, laffe wannabee Jihadi?
Praetorian
18-08-2004, 18:27
Even serieus....
En ik bedoel het ECHT serieus.....
Wat vindt hier een WARE moslim van......?
Ik bedoel dus iemand de werkelijk oprecht probeerd de Koran na te volgen.......
Of klopt de vraagstelling niet?
Origineel gepost door Peej
Zeur toch niet man.
Tussen dat tuig van Al Qaeda zit niet één landgenoot van die Irakezen. Het zijn allemaal gestoorde strijders uit oorden als Afghanistan, Pakistan en Syrië. Daar zit geen Irakees tussen die zijn "landgenoten" wil verdedigen.
Die Irakezen zijn te druk met het bestoken van druklke winkelstraten met raketten en granaten waardoor gisteren weer 7 doden en 50 gewonden vielen.
En voor wat betreft jou opemrking over verkrachtingen... Heb je daar enig bewijs voor, laffe wannabee Jihadi?
Druk bezig met bestoken van drukke winkelstraten..
Heb je de burgerslachtoffers geteld die Amerika heeft gemaakt vanaf het begin van deze zinloze oorlog, die gebasseerd was op leugens over massavernietigingswapens?
Ik probeer de onschuldige slachtoffers absoluut niet goed te praten, maar daar zit geen opzet achter, iets dat jij echter probeert duidelijk te maken.
En trouwens, naakte mannen onder dreiging van vuurwapens laten opstapelen in de vorm van een piramide om er vervolgens foto's van te maken, is dat geen verkrachting?
el_moechoe
18-08-2004, 18:37
Origineel gepost door Peej
Zeur toch niet man.
En voor wat betreft jou opemrking over verkrachtingen... Heb je daar enig bewijs voor, laffe wannabee Jihadi?
zou jij me enige bewijs kunnen leveren dat de onthoofdingen echt zijn..?
Als we het over lafheid hebben, dan kan ik bij jou beginnen. Kontelikker van bush.
Al Qaeda ondersteunt, de moslimbroeders! achterlijk debiel dat je ook bent.
Volgens mij lees jij teveel de telegraaf. Maak je ogen open, en kijk goed om je heen!
Praetorian
18-08-2004, 18:47
zou jij me enige bewijs kunnen leveren dat de onthoofdingen echt zijn..?
Als we het over lafheid hebben, dan kan ik bij jou beginnen. Kontelikker van bush.
Al Qaeda ondersteunt, de moslimbroeders! achterlijk debiel dat je ook bent.
Volgens mij lees jij teveel de telegraaf. Maak je ogen open, en kijk goed om je heen!
Kun jij enig bewijs leveren dat het NIET zo is.....
Nee, die onthoofde marinier die ze in Amerika hebben begraven, dat was een lege kist....
Die onthoofde Japanner, die speelde ook zelf mee....in een sniff movie ws
Volgens mij lees jij teveel van die terroristen propagande....
el_moechoe
18-08-2004, 18:49
Origineel gepost door Praetorian
Kun jij enig bewijs leveren dat het NIET zo is.....
Nee, die onthoofde marinier die ze in Amerika hebben begraven, dat was een lege kist....
Die onthoofde Japanner, die speelde ook zelf mee....in een sniff movie ws
Volgens mij lees jij teveel van die terroristen propagande....
ach ga toch weg man. Verklaar jij mij de situatie van irak nu..?
verklaar me, al de slachtoffers die onschuldig omgekomen zijn?
Praetorian
18-08-2004, 18:53
ach ga toch weg man. Verklaar jij mij de situatie van irak nu..?
verklaar me, al de slachtoffers die onschuldig omgekomen zijn?
Alle slachtoffers?....met inbegrip van de onschuldige zionistische mannen, vrouwen en kinderen? Of alleen maar de slachtoffers waar jij om geeft?
el_moechoe
18-08-2004, 18:56
je kan de amerikanen ook gerust zionisten noemen hoor..
of zijn het de "hero's van het midden oosten"
Praetorian
18-08-2004, 19:07
je kan de amerikanen ook gerust zionisten noemen hoor..
of zijn het de "hero's van het midden oosten"
Oh ja natuurlijk, zo kun je iedereen wel een naampje geven....maar daar komen we er niet mee....
Er is iig één ding zeker....er komen dagelijks mensen om aan beide ( alle ) kanten.
Of dat nu Palestijnen zijn, Amerikanen, Iraki`s, Israeli`s en noem maar op.....elke dode is er één teveel.....
En dat eeuwige gel** dat het alleen maar aan Israel ligt, of aan de Amerikanen enz enz, hou toch op.....
Die zgn "heilige"strijders hakken hun eigen mensen in de pas, zonder dat ze het een moer scheelt....
Amerikanen om in Irak te helpen? Geloof ik ook niet.....Eigenbelang...dat wel.....
Het gaat erom ....wanneer komt er nu eens vrede in dat gebied...?
( zonder dat Israel van de kaart geveegd moet worden dan he? )
Want de groeperingen die daarop uit zijn, die zijn helemaal van de kop af....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.