Bekijk originele versie : mening
wat moet je doen als je als meisje zijnde gevoelens hebt voor iemand maar je weet niet of het wederzijds is?? naar hem toe gaan en het vertellen of juist helemaal niet??/
wat is jullie mening hierover.
Psychologe
18-08-2004, 17:34
Nee ik zou het zeker niet zeggen. Dat zou ik gewoon niet kunnen.
Ik laat het gewoon en als het wederzijds dan hoor ik het wel van hem.
Zo niet...ja dan maar pech
als ik jou was dan zou ik het gewoon zeggen hoor want je weet maar nooit straks trouwt hij/zij met een ander dan zit je weer met niemand he dan ben jij de gene die zegt van SHIT WAAROM HEB IK HET NOOIT VERTELT snappie dus ga er gewoon voor girl oke
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes SUCCES
Ik trek pas mijn mond open als 't wederzijds is anders echt niet dus.
mmalaine
18-08-2004, 18:50
je moet t gewoon zeggen want dan heb je je hart gelucht en kan je nooit spijt hebben later ook al is er nix meer gebeurt tussen jullie je hebt er je best voor gedaan en meer kan je niet doen. lieve schat ik heb t ook meegemaakt en ik heb t ook gezegt gelukkig maar want anders had ik altijd spijt gehad.
heel veel succes want ik weet t is niet makkelijk. maar spaar je moed op en zeg t gewoon.
Ik zou het niet durven zeggen.
Origineel gepost door moppie2
wat moet je doen als je als meisje zijnde gevoelens hebt voor iemand maar je weet niet of het wederzijds is?? naar hem toe gaan en het vertellen of juist helemaal niet??/
wat is jullie mening hierover
Ik zou er niet op afgaan. Stel je voor hij zegt: Ik vind je niet leuk, hoe kom je erbij? Best wel een afgang.
Je kan beter je ogen gebruiken. Kijk of hij als jongen bepaalde signalen afgeeft jouw richting op. Je weet heus wel door het gedrag van een jongen of hij jou ziet staan of niet, want jongens zijn daar zoooo duidelijk in. En wij meisjes, zijn zo goed in het begrijpen van die signalen.
Stel dat je die signalen toch niet ziet, dan zou ik er iemand op afsturen, die wat informatie kan lospeuteren. Of je kan hem bijvoorbeeld zelf heel subtiel bespelen. Wie weet krijg je dan wel een hint van zijn kant. ;)
Als je niet zo goed bent in het subtiel bespelen van mensen, dan zou ik toch gewoon even afwachten, maar wat je ook doet. Ga er niet zelf op af! Dat lijkt zo wanhopig.
Als je deze jongen goed genoeg vind om mee te trouwen, dus je hebt de juiste intenties...
waarom zou je het dan niet kenbaar maken?
Dus ervoor zorgen dat hij om je hand komt vragen en dergelijke...
Maar waneer je er gewoon een leuke vluchtige "relatie "in ziet, dan moet je hem gewoon uit je hoofd bannen, en je wat meer op belangrijkere zaken focussen...
Zo bespaard je jezelf een heleboel ellende en verdriet
MetalsaLadY
20-08-2004, 07:28
Origineel gepost door La__Haine
Eerst NADENKEN!!
Stel uzelf vragen en zoek de antwoorden!
1 Zijn mijn gevoelens wel REAL of is het maar verliefdheid?
2 Zou ik met HEM kunnen leven?
3 Hoe zit hij in mekaar? Kunnen we wel opschieten met mekaar?
4 Heeft hij een vriendin?
En daarna het hem vertellen als je zekers van u gevoelens bent.
Smijt niet alles meteen op tafel maar doe het beetje per beetje, geef hem hinten dat je hem leuk vind.
Begrijpt hij het nog niet? Dan zeg je het hem voorzichtig.
Verwacht er niet teveel van, want het kan tegenvallen.
Sommigen durven je dan niet kwetsen en beginnen dan een relatie om pijn te voorkomen.
Vroeg of laat loopt zulke relaties toch op nix uit want dat zal hij dan nie volhouden.
Vraag hem om eerlijk te zijn want een beetje pijn in het begin is bijlang nie zo erg dan als hij u dumpt.
Ik wens u veel succes
La_Haine heeft gelijk. Als je op al deze vragen een antwoord hebt en ze hebben allemaal ja als antwoord zeg het dan tegen hem. Ik had ook zulke gevoelens voor iemand maar hebt het nooit gezegd. Ik heb drie jaar ermee gelopen... Maar ik ben er nu gelukkig van :D Gehehee maar ik zou je aanraden om het te vertellen
Ik wens je egt veel succes :zwaai:
MetalsaLadY
20-08-2004, 07:29
Ik bedoel ik ben er gelukkig van af :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.