Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welk historisch persoon........

Pagina's : [1] 2

LZN
14-12-2002, 18:39

...vind je boeiend, kijk je tegen op????.

Chaimae
14-12-2002, 18:41
Profeet Mohammed

kinky_boy
14-12-2002, 18:41
alaxander de grote

kinky_boy
14-12-2002, 18:43
en ons profeet, maar dat is standaard dus wile even zegegn voordat ze weer me gaan aanvallen, dat ik geen moslim ben ofzo

kinky_boy
14-12-2002, 18:47

opes nog iemand vergeten hoe heet dat ene farao ramses of osiris?

kinky_boy
14-12-2002, 19:03
Origineel gepost door FatimaZohrah19 De dief en de veroveraar "Een piraat was gevangen en werd voor Alexander de Grote gebracht. Alexander vroeg de piraat, "Hoe durf je de mensen lastig te vallen?" De piraat antwoordde, "En hoe durf jij dan de hele wereld lastig te vallen? Ik word een dief genoemd omdat ik het maar met een klein schip doe. Jij gebruikt een grote zeemacht en jij wordt een Keizer genoemd." Volgens dit scenario zijn de machteloze mensen die triviale handelingen verrichten de grote terroristen, terwijl de grote machten, die in vele delen van de wereld terrorisme plegen, geciviliseerde barbaren zijn. Uittreksel van 'Islam and Terrorism' door Khurram Murad (1995) gepubliceerd en gedistrubiteerd door UK Islamic Mission, 202 North Gower Street, London NW1 2LY UK hahaha nou ja slaat nergens op, ik vind alexander de grote een slimme persoon omdat hoe hij alles heeft verover met zijn 500.000 mannen en er blijven toen nog 45.000 over, en waarom zo big deal??

Atlasleeuw
14-12-2002, 19:28
-Hannibal (van Carthago) groot strateeg -Salahedinne Al Ayoubi..........joeg de kruisvaarders weg en veroverde Jeruzalem op hen, tevens groot strateeg..... -Profeet Mohamed vzmh...spreekt voor zich....... -Abdelkrim Al khattabi............spreekt ook voor zich... -Mijn Opa's enzo heb je er nog velen, maar dit is wat in eerste instantie in me opkwam.

Pagina's : [1] 2