Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van jullie heeft.....

Zina17
14-12-2002, 18:35

Wie van jullie heeft de film van Mohammed Ali al gezien???Met Will Smith in de hoofdrol.... Is ie goed of niet? :confused: Ik zou die graag gaan huren en daarmee wou ik eerst eens weten of ie meevalt? :) Ik hoop dat er niets instaat dat met sex te maken heeft want mijn ouders gaan meekijken ;)

tha_lady
14-12-2002, 18:35
nou sex komt er wel in voor kan ik je zeggen dusse!! laterZ :blauwkus:

Camilla27
14-12-2002, 18:36
Origineel gepost door Zina17 Wie van jullie heeft de film van Mohammed Ali al gezien???Met Will Smith in de hoofdrol.... Is ie goed of niet? :confused: Ik zou die graag gaan huren en daarmee wou ik eerst eens weten of ie meevalt? :) Ik hoop dat er niets instaat dat met sex te maken heeft want mijn ouders gaan meekijken ;) hij is alleen goed als je er niet te veel van verwacht.....meeste mensen verwachten te veel van die film en dan valt die tegen...het gaat om het verhaal en M.Ali en die is echt goed.... :zwaai:

Zina17
14-12-2002, 18:38
Origineel gepost door one love ja is zo, ik heb hem ook niet gezien maar ik heb gehoord dat ook niet een "veilige " film is om met je ouders te zien..... :D ok...dan ga ik zeggen dat er geen dvd-exemplaar meer was :(

Cyclop

wie is m.ali? vriend van ossama

saila
HAY HAY IK WIL DIE FILM OOK HUREN HIJ LIJKT ME ECHT GRUWELIJK NASIRA:D

Jomielee
Een leuke film, duurt bijna drie uurtjes, maar meid ik raad je aan om hem beter niet met je ouders te kijken, want er zitten wel vieze scenes in, of je moet snel op stop en fwd drukken :D verder moet je wel goed opletten want er wordt heel veel gepraat, pas op het eind is er eigenlijk actie, wel een mooie film, je ziet hem ook bidden enz dus dat zou je wel met je ouders kunnen kijken :D maar volgens mij heb ik nu teveel verklapt... ;)

SaraZena
14-12-2002, 18:39
Origineel gepost door one love ja is zo, ik heb hem ook niet gezien maar ik heb gehoord dat ook niet een "veilige " film is om met je ouders te zien..... :D dat is met de meeste film zo. :D behalve tekenfilms (ook niet altijd)

Zina17
14-12-2002, 18:40
Origineel gepost door Jomielee Een leuke film, duurt bijna drie uurtjes, maar meid ik raad je aan om hem beter niet met je ouders te kijken, want er zitten wel vieze scenes in, of je moet snel op stop en fwd drukken :D verder moet je wel goed opletten want er wordt heel veel gepraat, pas op het eind is er eigenlijk actie, wel een mooie film, je ziet hem ook bidden enz dus dat zou je wel met je ouders kunnen kijken :D maar volgens mij heb ik nu teveel verklapt... ;) ;)

Zina17
14-12-2002, 18:43
Origineel gepost door one love ja, dat haat ik echt IK ook!!! Dan ben je eens op uw gemak aan het tv kijken naar een film en ineens een sex-scene>>> bij mij is er dan onmiddelijk een reflex die wegzapt!!!Als ik samen met mijn ouders aan het tv kijken ben houd ik de afstandsbediening bij mij(steeds klaar voor als het nodig is :( )