Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : als ik een wens mog doen

mii_casawiea
18-08-2004, 16:00

mijn wens zou dan zijn dat alle moslims lang en gelukkig zullen leven en dat ze allemaal inscha allah in paradijs komen ik hou van alle moslims

miss_chaimae
18-08-2004, 16:04
Origineel gepost door mii_casawiea mijn wens zou dan zijn dat alle moslims lang en gelukkig zullen leven en dat ze allemaal inscha allah in paradijs komen ik hou van alle moslims Ameen,wa iyakie meid.. das lief van je..:goedzo:

Tijn
18-08-2004, 16:04
Origineel gepost door mii_casawiea mijn wens zou dan zijn dat alle moslims lang en gelukkig zullen leven en dat ze allemaal inscha allah in paradijs komen ik hou van alle moslims Waarom alleen Moslims?......99% is Moslim omdat hun ouders dat toevallig ook waren. Waarom wens je andersgelovigen geen lang en gelukkig leven....zij kunnen er immers ook niks aan doen dat hun ouders toevallig iets anders geloofden. Ik zou wensen dat men voortaan alleen nog onderscheid maakt naar goed en slecht i.p.v. religies, kleur of narionaliteit ;)

miss_chaimae
18-08-2004, 16:05
Origineel gepost door Tijn Waarom alleen Moslims?......99% is Moslim omdat hun ouders dat toevallig ook waren. Waarom wens je andersgelovigen geen lang en gelukkig leven....zij kunnen er immers ook niks aan doen dat hun ouders toevallig iets anders geloofden. Ik zou wensen dat men voortaan alleen nog onderscheid maakt naar goed en slecht i.p.v. religies, kleur of narionaliteit ;) Daar gaan we weer..:moe:

Tijn
18-08-2004, 16:07

Origineel gepost door miss_chaimae Daar gaan we weer..:moe: wordt er maar moe van....kvind `t persoonlijk erg onrespectvoll om enkel Moslims een lang en gelukkig leven toe te wensen :(

IkBenSaliha
18-08-2004, 16:07
Origineel gepost door Tijn Waarom alleen Moslims?......99% is Moslim omdat hun ouders dat toevallig ook waren. Waarom wens je andersgelovigen geen lang en gelukkig leven....zij kunnen er immers ook niks aan doen dat hun ouders toevallig iets anders geloofden. Ik zou wensen dat men voortaan alleen nog onderscheid maakt naar goed en slecht i.p.v. religies, kleur of narionaliteit ;) Ik wens voor ieder het beste ook voor jou...

Tijn
18-08-2004, 16:09
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik wens voor ieder het beste ook voor jou... thanx :) .......en ook voor jou ;)

IkBenSaliha
18-08-2004, 16:10
Origineel gepost door Tijn thanx :) .......en ook voor jou ;) sjoekran.. :)