Bekijk originele versie : Nieuwste marokkaanse mode
Hoi,
Dit jaar ben ik niet naar Marokko geweest, dus ik ben niet op de hoogte van de nieuwste trends in Marokko op het gebied van Tkachet, sieraden e.d. Een tijdje terug waren de jurken hot waarvan de onderjurk spaggetiebandjes had en hele wijde mouwen en liefst donkere kleuren.
Wie kan mij bijpraten hierover.
Groetjes,
Tornado
HawkMoon269
18-08-2004, 15:38
hahaha met de mode meegaan
en op niet geasfalteerde zandwegen lopen :cool:
Ik ben wel dit jaar naar marokko, en ik zou zeggen dat ik gek ben gewoorden van het woord (evase) in het frans, dus tkaschet en kaftans die smal van boven beginnen en wijd uitlopen en met wijde mouwen!!
Ik heb leuke jelaleb gezien in tetouan, dat heb ik in andere steden niet gezien zoals fes, rbat, 3raaisch enz!
in mooie velle kleuren en die gaan mooie op vorm dus weer dat evasie,
verder heb ik zelf gemerkt dat vooral in tetouan de dames/vrouwen echt met de mode mee lopen, puntschoenen joh, zelfs oude vrouwen zag ik ze ermee lopen!!
kwa kleiding tetouan is the best!
Sahab
Dounya22
20-08-2004, 13:24
Ben je zeker nooit naar rabat en casa geweest, daar is Tetouan niks mee vergeleken, en alles wat in tetouan is komt daarvandaan!
Groetjes
HawkMoon269
20-08-2004, 13:34
Als er iets niet in Casablanca te verkrijgen is ,dan is het nergens in Marokko verkrijgbaar
Sorry hoor ik ben in tetouan geweest en ze lopen daar ver achter in de
mode. Wat in nador 2 jaar geleden uit is geweest komt daar pas in en
de prijzen die ze daar voor vragen is ronduit belachelijk!!!
Origineel gepost door HawkMoon269
hahaha met de mode meegaan
en op niet geasfalteerde zandwegen lopen :cool:
:giechel: :giechel: :giechel:
Origineel gepost door HawkMoon269
Als er iets niet in Casablanca te verkrijgen is ,dan is het nergens in Marokko verkrijgbaar
Dit is kant en klare onzin!!!..
Maar ja, jij als manzijnde weet niet veel over de kleding van de vrouw.
Dus kleermaker hou je bij je leest!
Sorry hoor,
Het was maar een meining!
en accepteer jullie meinigen ook, Voor mij is teteouan the best!
Origineel gepost door Dounya22
Ben je zeker nooit naar rabat en casa geweest, daar is Tetouan niks mee vergeleken, en alles wat in tetouan is komt daarvandaan!
Groetjes
Ok, dat is jouw meining!
Origineel gepost door vis
Sorry hoor ik ben in tetouan geweest en ze lopen daar ver achter in de
mode. Wat in nador 2 jaar geleden uit is geweest komt daar pas in en
de prijzen die ze daar voor vragen is ronduit belachelijk!!!
nador :confused: Ik weet niet over welke stijl je het over hebt :confused:
misssamira
20-08-2004, 20:11
jongens en meiden geen ruzie over kleding kleding heeft geen gevolens en ook geen zin om ruzie te maken en meningen zijn meningen iedereen heeft zo zijn eigen smaak dus tornado ook en sahab ook weet je dit is nog erger wat in marokko een jaar geleden of 2 3 4 was komt nu pas uit in nederland ken je nagaan
ik ben neit naar marokko geweest maaar ik denk dat nu jellabas zonder capuchons uit zijn en met die wijde mouwen tenminste dat heeft mijn tante gezeg die wel naar marokko is geweest verder van die takshitas met van die chineeze tekentjes en bloempjes enzo... verder neit zoveel,want wat betreft als je zelf niet gaat weet niemand het want niemand weet of je het wel mooivond of niet maar in elk geval ik PROBEERDE JE TE HELPEN WIL JE NOG MEER INFO STUUR MIJ EEN EMAILBERICHT ZODAT IK WEET DAT IK EJ NOG MEER INFO KAN GEVEN WANT DIE HEB IK MIJN BUURVROUW WERKT BIJ KLEDING DIE VAN MAROKKO HIERNAARTOE WORDEN GEBR8 EN VERKOCHT WORDEN MORGEN ZAL ZE NIEUWE KRIJGEN OF ALS JE MSN HEBT KAN OOK MIJN EMAILADRESS IS shoufshouf_samira@hotmail.com
xxx misssamira ik kan je helpen als je wilt?
Zusterke001
20-08-2004, 20:14
EVASé is al laaaaang in de mode (het is er al bijna uit).
En niets over Tetouan jullie!!
lel3ariffia
24-08-2004, 15:36
salaam allemaal.
nou ik ben op zoek naar de nieuwe driekwarts djellaba
voor in de winter en herfst als je me begrijp bedoel ik daarmee metdjellaba met een dikke stof .
nou is mij vraag hebben jullie miss foto's of site waar ik ze kan bekijken.
want me tante gaat op vakantie en wil een leuke gaan laten maken of kopen.
hoop dat jullie mij kunne helpen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.