Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verkrachting EL-HOUCEMA

Pagina's : [1] 2 3 4

DELETE
18-08-2004, 14:33

DAMES EN HEREN LUISTER U ALLEN NAAR MIJ =============================== EEN VRIEND VAN ME DIE ONLANGS TERUG KWAM VAN EEN VAKANTIE NAAR MAROKKO HEEFT ME VERTELD DAT ER KWALIJKE ZAKEN GAANDE WAREN IN EN ROND HET DOOR DE AARDBEVING GETROFFEN EL-HOUCEMA. ZO VERTELDE HIJ ME DAT ER VELE RELLEN WAREN TUSSEN BEWONERS EN DE ME. EN DAT ER VELE MEISJES ZIJN VERKRACHT DOOR POLITIEAGENTEN DIE MISBRUIK MAKEN VAN DE ONRUST IN DAT GEBIED. NOU KOMT DIE VRIEND DIE ME DIT HEEFT VERTELD NIET UIT DAT GEBIED (HIJ IS ER VOOR ENKELE DAGEN GEWEEST) EN IK OOK NIET. NU WIL IKK VAN MENSEN DIE DAAR WONEN EEN BEVESTIGING KRIJGEN VOOR WAT IK HEB GEHOORD. VREEMD IS OOK DAT VELE MENSEN DIE TERUG ZIJN VAN VAKANTIE DAARVANDAAN (EN DIE DAAR WONEN) HIER NIKS OVER VERTELLEN...ZE VERTELLEN JUIST HET TEGENDEEEL; DAT HUN VAKANTIE DAAR GEWELDIG WAS.....WAT IS HIER ALLEMAAL VAN WAAR????

IkBenSaliha
18-08-2004, 14:36
Ik heb van een vriendin gehoord die naar toe was gegaan voor enkele dagen... Dat het een creepy town is. Bbbbbbrrr

DELETE
18-08-2004, 14:38
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik heb van een vriendin gehoord die naar toe was gegaan voor enkele dagen... Dat het een creepy town is. Bbbbbbrrr "CREEPY" LEG EENS UIT....?

IkBenSaliha
18-08-2004, 14:40
Origineel gepost door DELETE "CREEPY" LEG EENS UIT....? Dat de mensen die daar wonen heel vreemd doen... Dat je er achterliggende gedachtens van over houd. Die stad bleef voor haar een grote vraagteken... Niet zoals ze had gedacht en hoe de mensen haar de stad hebben beschreven...

therealjebli
18-08-2004, 14:47

salamu alaikum Wat raar. Maar als het zo is dan hoop ik dat die koning goed gestraft zal worden. Ik ben toevallig geen riffi, maar ik vind het erg hoe die mensen worden behandeld. De staat heeft miljarden dollars gekregen en toch hebben ze er niets meegedaan. Er werden tenten en dekens gestuurd, maar die kregen die mensen niet gratis, ze moesten ervoor betalen :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: . Moet je nagaan hoe laag onze regering is. :kwaad: :confused: Elke jaar verspilt dekoning ik weet niet hoeveel geld uit om in Tetouan te jetskieën en de armen die blijven lijden. Sommigen hebben niet eens brood om te eten. Zoals de mensen in Al Hoceima die het nodig hebben. Vroeger was ik trots dat we zo een jonge koning hebben die anders bleek te ziijn dan zijn vader. Maar sinds die aardbevingen in Al Hoceima is mijn beeld over hem veranderd. In 6 maanden wonen mensen nog steeds in tenten, dat is echt een mossiba. Ik vraag me af waar al dat geld heengaat? Een paar jaar geleden liet de koning Puff Daddy overkomen naar Marokko om te rappen. Hij betaalde er enkele miljoenen dollars voor. En de armen in Marokko? Dus liever miljoenen uitgeven aan iemand die rapt dan aan zijn eigen volk. Ik hou van Marokko, maar de regering doet niet. Inshallah zal alles goedkomen Inshallah. Mohamed

DELETE
18-08-2004, 14:49
Origineel gepost door therealjebli salamu alaikum Wat raar. Maar als het zo is dan hoop ik dat die koning goed gestraft zal worden. Ik ben toevallig geen riffi, maar ik vind het erg hoe die mensen worden behandeld. De staat heeft miljarden dollars gekregen en toch hebben ze er niets meegedaan. Er werden tenten en dekens gestuurd, maar die kregen die mensen niet gratis, ze moesten ervoor betalen :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: . Moet je nagaan hoe laag onze regering is. :kwaad: :confused: Elke jaar verspilt dekoning ik weet niet hoeveel geld uit om in Tetouan te jetskieën en de armen die blijven lijden. Sommigen hebben niet eens brood om te eten. Zoals de mensen in Al Hoceima die het nodig hebben. Vroeger was ik trots dat we zo een jonge koning hebben die anders bleek te ziijn dan zijn vader. Maar sinds die aardbevingen in Al Hoceima is mijn beeld over hem veranderd. In 6 maanden wonen mensen nog steeds in tenten, dat is echt een mossiba. Ik vraag me af waar al dat geld heengaat? Een paar jaar geleden liet de koning Puff Daddy overkomen naar Marokko om te rappen. Hij betaalde er enkele miljoenen dollars voor. En de armen in Marokko? Dus liever miljoenen uitgeven aan iemand die rapt dan aan zijn eigen volk. Ik hou van Marokko, maar de regering doet niet. Inshallah zal alles goedkomen Inshallah. Mohamed ....en daarom haat ik rappers

miss_chaimae
18-08-2004, 14:51
Der is niets creepy aan mijn stad..:ego: van die rellen klopt,nou ja rellen:rolleyes: het waren ruzies onderling.. en van die verkrachtingen..weird heb ik niks van gehoort..dat kan niet..anders hadden we het wel gehoord..:)

IkBenSaliha
18-08-2004, 14:53
Origineel gepost door therealjebli salamu alaikum Wat raar. Maar als het zo is dan hoop ik dat die koning goed gestraft zal worden. Ik ben toevallig geen riffi, maar ik vind het erg hoe die mensen worden behandeld. De staat heeft miljarden dollars gekregen en toch hebben ze er niets meegedaan. Er werden tenten en dekens gestuurd, maar die kregen die mensen niet gratis, ze moesten ervoor betalen :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: . Moet je nagaan hoe laag onze regering is. :kwaad: :confused: Elke jaar verspilt dekoning ik weet niet hoeveel geld uit om in Tetouan te jetskieën en de armen die blijven lijden. Sommigen hebben niet eens brood om te eten. Zoals de mensen in Al Hoceima die het nodig hebben. Vroeger was ik trots dat we zo een jonge koning hebben die anders bleek te ziijn dan zijn vader. Maar sinds die aardbevingen in Al Hoceima is mijn beeld over hem veranderd. In 6 maanden wonen mensen nog steeds in tenten, dat is echt een mossiba. Ik vraag me af waar al dat geld heengaat? Een paar jaar geleden liet de koning Puff Daddy overkomen naar Marokko om te rappen. Hij betaalde er enkele miljoenen dollars voor. En de armen in Marokko? Dus liever miljoenen uitgeven aan iemand die rapt dan aan zijn eigen volk. Ik hou van Marokko, maar de regering doet niet. Inshallah zal alles goedkomen Inshallah. Mohamed Koning moet eens net als de oufkirs leven... Zo gestraft worden als hun...

miss_chaimae
18-08-2004, 14:54
Origineel gepost door therealjebli salamu alaikum Wat raar. Maar als het zo is dan hoop ik dat die koning goed gestraft zal worden. Ik ben toevallig geen riffi, maar ik vind het erg hoe die mensen worden behandeld. De staat heeft miljarden dollars gekregen en toch hebben ze er niets meegedaan. Er werden tenten en dekens gestuurd, maar die kregen die mensen niet gratis, ze moesten ervoor betalen :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: . Moet je nagaan hoe laag onze regering is. :kwaad: :confused: Elke jaar verspilt dekoning ik weet niet hoeveel geld uit om in Tetouan te jetskieën en de armen die blijven lijden. Sommigen hebben niet eens brood om te eten. Zoals de mensen in Al Hoceima die het nodig hebben. Vroeger was ik trots dat we zo een jonge koning hebben die anders bleek te ziijn dan zijn vader. Maar sinds die aardbevingen in Al Hoceima is mijn beeld over hem veranderd. In 6 maanden wonen mensen nog steeds in tenten, dat is echt een mossiba. Ik vraag me af waar al dat geld heengaat? Een paar jaar geleden liet de koning Puff Daddy overkomen naar Marokko om te rappen. Hij betaalde er enkele miljoenen dollars voor. En de armen in Marokko? Dus liever miljoenen uitgeven aan iemand die rapt dan aan zijn eigen volk. Ik hou van Marokko, maar de regering doet niet. Inshallah zal alles goedkomen Inshallah. Mohamed Veel geld is niet naar hun toegekomen waar die nu is allah oea3lam.. maar dat ze moesten betalen voor dekens eten,tenten etc dat klopt niet,ik weet niet waar jij deze nieuws vandaan hebt,maar nope da klopt niet.. maar ben het wel een met je laatste zin..''Ik hou van Marokko, maar de regering doet niet.'' :goedzo:

DELETE
18-08-2004, 14:54
Origineel gepost door miss_chaimae Der is niets creepy aan mijn stad..:ego: van die rellen klopt,nou ja rellen:rolleyes: het waren ruzies onderling.. en van die verkrachtingen..weird heb ik niks van gehoort..dat kan niet..anders hadden we het wel gehoord..:) thanx voor je reactie..... ook niet rondom el-houcema...daar is het voor de politiemensen denk ik makkelijker hun slag te slaan... verder heb ik gehoord dat er enkele politiemensen zijn vermoord uit wraak door familieleden van het meisje dat verkwacht werd...

therealjebli
18-08-2004, 14:56
Origineel gepost door IkBenSaliha Koning moet eens net als de oufkirs leven... Zo gestraft worden als hun... Weet je wat mij boos maakt? Hij noemt zichzelf de Leider der gelovigen (Amir almoeminien). Ik dacht dat zo een leider rechtvaardig was en niet ging jetskieen in tetouan terwijl er mensen, overal in Marokko dakloos, zijn en geen eten hebben.

miss_chaimae
18-08-2004, 14:56
Origineel gepost door DELETE thanx voor je reactie..... ook niet rondom el-houcema...daar is het voor de politiemensen denk ik makkelijker hun slag te slaan... verder heb ik gehoord dat er enkele politiemensen zijn vermoord uit wraak door familieleden van het meisje dat verkwacht werd... Weet je mischien ook in welke stad? Ik bedoel als het echt zo was,het is niet iets kleins dan hadden de mensen het heus wel gehoort.. en je weet hoe snel nieuws gaat in marokko..;)

miss_chaimae
18-08-2004, 14:58
Origineel gepost door therealjebli Weet je wat mij boos maakt? Hij noemt zichzelf de Leider der gelovigen (Amir almoeminien). Ik dacht dat zo een leider rechtvaardig was en niet ging jetskieen in tetouan terwijl er mensen, overal in Marokko dakloos, zijn en geen eten hebben. Ik mag die koning zoiezo niet,hij is mijn koning niet..allah s.w.t is mijn koning.. pff meskien denkt dat ie heel wat is..:ego:

DELETE
18-08-2004, 14:59
Origineel gepost door miss_chaimae Weet je mischien ook in welke stad? Ik bedoel als het echt zo was,het is niet iets kleins dan hadden de mensen het heus wel gehoort.. en je weet hoe snel nieuws gaat in marokko..;) met alle respect voor ons land, maar je weet waarscheinlijk wel dat er een heus taboe ligt over zo'n zaak. een marokkaanse familie wil niet in de openbaarheid gooien dat hen dochter is verkracht. daarnaast is zowel de politie als de media in marokko meester in het in de doofpot stoppen van zulke zaken....

therealjebli
18-08-2004, 14:59

Origineel gepost door miss_chaimae Veel geld is niet naar hun toegekomen waar die nu is allah oea3lam.. maar dat ze moesten betalen voor dekens eten,tenten etc dat klopt niet,ik weet niet waar jij deze nieuws vandaan hebt,maar nope da klopt niet.. maar ben het wel een met je laatste zin..''Ik hou van Marokko, maar de regering doet niet.'' :goedzo: Heb je het nieuws in februari niet gevolgd? Mensen die zelf uit Alhocaima komen hebben daar familieleden en die vertelden dat. Deze mensen waren ook slachtoffers van de aardbeving.

Pagina's : [1] 2 3 4