Bekijk originele versie : ff vraagje
lella_ouafae
18-08-2004, 14:32
ik wil graag zo'n arabische klamboe weet je wel, zo'n bordeaurode met soort gouddraad, weet iemand waar ik zo een kan vinden???
alvast bedankt!!
:zwaai:
wat is een klamboe :bloos:
lella_ouafae
18-08-2004, 14:36
miss maghrebia: ja echt?? precies zo hoe ik het omschreef? en hoe duur??
lella_ouafae
18-08-2004, 14:38
uuhhh wat een klamboe is?? ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar dat is een soort gaas wat je kan ophangen boven je bed.. eigenlijk bedoeld om muggen en al tegen te houden..
lella_ouafae
18-08-2004, 14:39
dank je wel... ik ga zeker kijken ;)
EWILIEEEEE KLAMBOE.....
zo onschuldige toppic....niet weer zo'n toppic over ******, ******, lullen, pikken, likken,schelden, scheiten...............schattig...ze zoekt naar een klamboe
lella_ouafae
18-08-2004, 14:41
aaaahhhh die vind ik moooooooooooooooooooiii... alleen dan in het bordeaurood ;)
IkBenSaliha
18-08-2004, 14:43
Origineel gepost door DELETE
EWILIEEEEE KLAMBOE.....
zo onschuldige toppic....niet weer zo'n toppic over ******, ******, lullen, pikken, likken,schelden, scheiten...............schattig...ze zoekt naar een klamboe
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :hihi:
Ja, das waar in de blokker, en anders in de Casa
Je kan eht gemakklijk zelf maken
je neemt gewoon doorzichtige stof, en je naait er een naad aan zoals bij'n gordijn, en dat haal je door'n ijzerdraad ring.
aan die ring hang je dan weer een touwtje om op te hangen
:maf: of gewoon kopen natuurlijk
lella_ouafae
18-08-2004, 16:06
Origineel gepost door DELETE
EWILIEEEEE KLAMBOE.....
uuhhhh positief of negatief??? :D
lella_ouafae
18-08-2004, 16:07
Origineel gepost door mazhar
Ja, das waar in de blokker, en anders in de Casa
Je kan eht gemakklijk zelf maken
je neemt gewoon doorzichtige stof, en je naait er een naad aan zoals bij'n gordijn, en dat haal je door'n ijzerdraad ring.
aan die ring hang je dan weer een touwtje om op te hangen
:maf: of gewoon kopen natuurlijk
hmmmm wel goed idee eigenlijk ;)
maar ja dan moet ik weer zoeken naar zo'n ring en al...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.