Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit bestaat dus niet...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Thaiboxer__Mo
18-08-2004, 13:54

Heb jij weleens een Marokkaan gezien die je vriendelijk aankeek en groette zomaar terwijl je em niet ken... gewoon uit vriendelijkheid.... BESTAAT NIET!! vind ik wel triest Nederlandsers zeggen tenminste "goede morgen" tegen elkaar enzo

lella_ouafae
18-08-2004, 13:56
yep... ik!!! :D

Souraida
18-08-2004, 13:59
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Heb jij weleens een Marokkaan gezien die je vriendelijk aankeek en groette zomaar terwijl je em niet ken... gewoon uit vriendelijkheid.... BESTAAT NIET!! vind ik wel triest Nederlandsers zeggen tenminste "goede morgen" tegen elkaar enzo Tip: Begin jij met een leuke glimlach en groet diegene die langs je loopt. Lijkt me sterk dat je dan gescot wordt :zwaai:

Thaiboxer__Mo
18-08-2004, 14:02
ffffffff dan denken ze gelijk dat je wat wilt

Souhayb
18-08-2004, 14:04

dan moet je een keer bij ons in de buurt komen. en Gij oogst, wat Gij zaaide...... en een betere milieu begint bij .......

Mysticalia
18-08-2004, 14:04
Nee heb het al gehad :D Dat ze glimlachen en salaam zeggen :) Misschien ligt het aan jou :ego: :lekkerpuh

mazhar
18-08-2004, 14:09
Ja, eigenlijk wel, hangt ook een deel van je eigen af, ik loop meestal met'n lach op m'n gezicht rond:) dan wordt je automatisch begroer En je kan zelf ook salaam zeggen, dan krijg je gegarandeerd een vette salaam terug ;) :zwaai:

mazhar
18-08-2004, 14:09
Origineel gepost door Mysticalia Nee heb het al gehad :D Dat ze glimlachen en salaam zeggen :) Misschien ligt het aan jou :ego: :lekkerpuh da was ik :zwaai: salaamù :D

Thaiboxer__Mo
18-08-2004, 14:17
Origineel gepost door Souhayb dan moet je een keer bij ons in de buurt komen. en Gij oogst, wat Gij zaaide...... en een betere milieu begint bij ....... Billah wello...... zovaak als ik van moskee naar huis loop en loopt er een man langs mij die me heletijd aankijkt.... zeg ik salaam 3aleikom...... beina NOOIT iemand zegt wat terrug..... dat vind ik wel jammer....

alpha_girl
18-08-2004, 14:18
ik zeg altijd salaam alaikoem

mazhar
18-08-2004, 14:19
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Billah wello...... zovaak als ik van moskee naar huis loop en loopt er een man langs mij die me heletijd aankijkt.... zeg ik salaam 3aleikom...... beina NOOIT iemand zegt wat terrug..... dat vind ik wel jammer.... En lachen ze ook niet ofzo terug :confused:

alpha_girl
18-08-2004, 14:20
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Billah wello...... zovaak als ik van moskee naar huis loop en loopt er een man langs mij die me heletijd aankijkt.... zeg ik salaam 3aleikom...... beina NOOIT iemand zegt wat terrug..... dat vind ik wel jammer.... gewooon blijven zeggen Dat irriteert ze:D

Thaiboxer__Mo
18-08-2004, 14:24
ach joh..

miss_hijab
18-08-2004, 14:24
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Heb jij weleens een Marokkaan gezien die je vriendelijk aankeek en groette zomaar terwijl je em niet ken... gewoon uit vriendelijkheid.... BESTAAT NIET!! vind ik wel triest Nederlandsers zeggen tenminste "goede morgen" tegen elkaar enzo Salaam Moeleikoem, Het is een plicht voor iedere moslim om een andere moslim te groeten, dus ik ook en jij ook hierbij zeg ik ook asalaam moeleikoem.

Thaiboxer__Mo
18-08-2004, 14:26

3aleikom salaam

Pagina's : [1] 2 3 4 5