Bekijk originele versie : de pil!!
ladyyyyyyyy_
15-08-2010, 18:36
[Hey dames, ik had laats de pil gehaald, maar omdat het de eerste x is dat ik het gebruik moest ik het innemen tijdens de eerste dag van me menstuatie, was ik helemaal vergeten! Ik nam het pas 4dagen NA me menstuatie in, en dat alleen 1x ingenomen was dus maandag, maar toen dacht ik, weet je wat ik begin gwn de volgende maand met de pil stopte ik er gelijk weer mee
Maar nu 6dagen later ben ik ineens weer ongesteld na ongeveer anderhalve week, mijn vraag is, zal het komen door de pil dat ik weer begin te bloeden?] :confused:
ladyyyyyyyy_
15-08-2010, 18:56
Volgens mij ligt me hele cyclus overhoop :jammer:
Volgens mij ook. Waarom neem je vier pillen tegelijk in, dat werkt niet! Als je de pil een dag vergeet kun je die nog wel innemen maar geen vier...
Ik neem aan dat je nu wel de pil bent gaan slikken aangezien je weer ongesteld bent geworden.
Als je hem een dag vergeet maakt het niet uit maar in de toekomst, langer dan 1 dag heeft geen zin om de extra pillen in te nemen. Dan raakt je cyclus zeker van slag.
missmocrootje
18-08-2010, 01:11
Direcht afspraak maken bij de huisarts
mizzserieus
18-08-2010, 01:16
Klopt je bent ontregelt,als je wil dat je weer een normale cyclus krijgt dan moet je eigenlijk stoppen met de pil en wachten tot je menstruatie weer normaal is en dan kan je weer starten.
ZusterFiDeen
18-08-2010, 01:22
Klopt het, dat je dik wordt van de pil ??
-LiveLaughLove
18-08-2010, 02:33
hha ja
ladyyyyyyyy_
18-08-2010, 02:44
Volgens mij ook. Waarom neem je vier pillen tegelijk in, dat werkt niet! Als je de pil een dag vergeet kun je die nog wel innemen maar geen vier...
Ik neem aan dat je nu wel de pil bent gaan slikken aangezien je weer ongesteld bent geworden.
Als je hem een dag vergeet maakt het niet uit maar in de toekomst, langer dan 1 dag heeft geen zin om de extra pillen in te nemen. Dan raakt je cyclus zeker van slag.
Ik heb niet 4 pillen tegelijkertijd ingenomen :s ik heb die pil 4 dagen na me menstruatie ingenomen, terwijl ik die pil de eerste dag van me menstruatie moest innemen, omdat dit de eerste x is dat ik de pil gebruik :)
En ik heb alleen maandag 1 pil ingenomen toen stopte ik gelijk ermee, maar 5/6 dagen later werd ik weer 'ongesteld'
ladyyyyyyyy_
18-08-2010, 02:46
Uuhm nee ieder lichaam reageert er anders op de 1 word dik bij de ander gebeurt er nix
changedMan888
18-08-2010, 10:41
je krijgt er wel dikke borste van...das het voordeel....
Wat een domme doos ben je toch ook.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.