Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verwende Kreng Of Niet??

Pagina's : [1] 2 3

Thaiboxer__Mo
18-08-2004, 13:44

Ben jij een vrouw die als ze gaat trouwen allesssss wilt en kleding wil die nog niemand had en goud enzo en hele mooie feest.... of ben je zo iemand die zegt.... als ik maar samen ben voor de rest maakt me nix uit.... ben jij zo iemand die als ze getrouwd is dus echt niet thuis wil zijn en het liefst een man wil hebben die alles kan.... vertel eens hoe je erover denkt :o

mazhar
18-08-2004, 13:46
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Ben jij een vrouw die als ze gaat trouwen allesssss wilt en kleding wil die nog niemand had en goud enzo en hele mooie feest.... of ben je zo iemand die zegt.... als ik maar samen ben voor de rest maakt me nix uit.... ben jij zo iemand die als ze getrouwd is dus echt niet thuis wil zijn en het liefst een man wil hebben die alles kan.... vertel eens hoe je erover denkt :o Ik vind goud het lelijkste wat r is Zolang ik kleren vind die ik mooi vind, is alles ok, meot niet het beste van het beste te zijn Ik wil graag een man die MAN is, dus gn verwijfde man, hij mag dus wel wat kunnen ja En normaal gezien als je trouwt, dan trouw je om samen te zijn, en neit om een bruidschat van 7500 euro ;)

alpha_girl
18-08-2004, 13:47
Gelukkig zijn :D

soumaya15
18-08-2004, 13:49
Ik wil wel mooi goud hebben en mooie kleding enzow maar zolang ik een mooie lieve man heb vind ik dat hij de belngerijkte in me leven is dus die andere dingen kunnen me dan niet schelen behalve me ouders dan want die zijn ook belangerijk:D zo goed mo:p:D

Thaiboxer__Mo
18-08-2004, 13:50

wat versta je onder gelukkig zijn :o

Thaiboxer__Mo
18-08-2004, 14:03
Origineel gepost door Miss_Magrebia Een normale feest, Materiele dingen zijn voor mij niet belangrijk maar leuk om te hebben......... Een man die van me houd, mij met respect behandeld.......mij ziet als de zijn vrouw, vriendin alles........ Een man die regels van de islam volgt...... zozo... ik dacht niet dat je zo was...

alpha_girl
18-08-2004, 14:16
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo wat versta je onder gelukkig zijn :o Trouwen met een goede moslim

mazhar
18-08-2004, 14:17
Origineel gepost door alpha_girl Trouwen met een goede moslim Lijkt me shjjjjjjjjjjjaaaaaaaalllllllig :Iluvu:

alpha_girl
18-08-2004, 14:19
Origineel gepost door mazhar Lijkt me shjjjjjjjjjjjaaaaaaaalllllllig :Iluvu: :Iluvu:

Thaiboxer__Mo
18-08-2004, 14:24
Origineel gepost door alpha_girl Trouwen met een goede moslim Hmdll..

Thaiboxer__Mo
18-08-2004, 14:25
Origineel gepost door Miss_Magrebia Wat dacht jij dan....... Ja gezien je reacties altijd..... maar laat joh....

IkBenSaliha
18-08-2004, 14:28
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Ben jij een vrouw die als ze gaat trouwen allesssss wilt en kleding wil die nog niemand had en goud enzo en hele mooie feest.... of ben je zo iemand die zegt.... als ik maar samen ben voor de rest maakt me nix uit.... ben jij zo iemand die als ze getrouwd is dus echt niet thuis wil zijn en het liefst een man wil hebben die alles kan.... vertel eens hoe je erover denkt :o Ik ben zo iemand die het liefst gewoon samen wil zijn... Ik ben zo iemand die niet van toeters en bellen houd. Ik ben zo iemand die wel van gezelligheid houd maar geen overdreve gedoe. Ik ben zo iemand die niet veel geeft om luxe. Je neemt iemand of iets dat bij je zelf past... zo niet dan blijft dat gene niet veel waard.

mazhar
18-08-2004, 14:30
Origineel gepost door alpha_girl :Iluvu: InsjAllah voor alle moslimvrouwen ;)

alpha_girl
18-08-2004, 15:10
Origineel gepost door mazhar InsjAllah voor alle moslimvrouwen ;) insha Allah

Thaiboxer__Mo
18-08-2004, 15:35

Origineel gepost door Miss_Magrebia Nu wil ik het weten ook...... Yaleh komop :D :o :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3