Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ook ik weer zal even verdwijnen

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
14-12-2002, 17:44

Beste leden het is denk ik voor mij ook tijd geworden om een tijdje weg te gaan..mijn hart zit er niet meer..mijn allerliefste leden en chatgenootjes van yasmina zijn allemaal foetsie verdwenen (op een paar na en die weten wel wie ze zijn)..ik kan mijn hartje hier niet meer luchten..het is altijd maar gezeik hier de laatste tijd een grijze tijd...ik hoop hierdoor mijzelf de tijd te geven...ik zal afentoe even langskomen om te kijken hoe het hier gaat...de rest zal ik even pmen veel liefs Chaimaa

kinky_boy
14-12-2002, 17:45
o weer een?

Dida
Ik ga je missen lieverD...:traan1: Maar ik snaP, niet waaromm iedereen moet gaan aankondigen IK GA WEG..je kan toch gewoon weg gaan..terugkomen weggaan terugkomen..klaar..dat is toch beter..dat doe ik ook..

Chaimae
Origineel gepost door Chaimaa Beste leden het is denk ik voor mij ook tijd geworden om een tijdje weg te gaan..mijn hart zit er niet meer..mijn allerliefste leden en chatgenootjes van yasmina zijn allemaal foetsie verdwenen (op een paar na en die weten wel wie ze zijn)..ik kan mijn hartje hier niet meer luchten..het is altijd maar gezeik hier de laatste tijd een grijze tijd...ik hoop hierdoor mijzelf de tijd te geven...ik zal afentoe even langskomen om te kijken hoe het hier gaat...de rest zal ik even pmen veel liefs Chaimaa AAaaaaaaaaaaaah ik zal je echt missen. Ik heb altijd zo een leuke tijd met jou. Iewa, kom je nog eens terug, niet alleen voor een kijkje?? :Iluvu: :Iluvu: :(

RaZer
14-12-2002, 17:47

Ik wil niet lu llig doen hoor maar waarom dat melden? Wil je ermee berijken dat de mensen die het verpesten weggaan ofzo? Ik weet wel dat als jullie mij hier niet meer zien (niet door ziekte of wat dan ook) dat het juist goed met me gaat want dan heb ik tenminste wat te doen ;) In ieder geval veel succes

Chaimaa
14-12-2002, 17:48
het is omdat ik geen pm-tjes wilt ontvangen daarom in 1 x een topic..ik zal inchaillah snel terugkomen..t is dat het nu allemaal niet goed met me gaat...i love you 2 chemie en Rachida ook :Iluvu: (wie weet hou ik het niet eens vol om hier niet te komen)

ZiLaaL
14-12-2002, 17:49
Chaimaa??! Waarom ga jij weg???? :huil: Jij mag niet weg, toe? Ik snap niet waarom jij weggaat... heel veel van je vrienden en vriendinnen hangen hier toch rond?? What about Kadir??? :stout: en what about Tnawie?? :stout: en Kais?? :stout: WHAT ABOUT ME?! NIET WEGGAAN DUS!!! :(

Chaimae
14-12-2002, 17:52
Dat bedoel ik. Je doet een aankondeging dat je weggaat en de volgende dag ben je er weer. Je moet niets aankondigen. Zoals chida zei, ga weg en kom terug als je zin hebt. Still luv ya.

_MaJesTeiT_
14-12-2002, 17:53
Origineel gepost door Chaimaa Beste leden het is denk ik voor mij ook tijd geworden om een tijdje weg te gaan..mijn hart zit er niet meer..mijn allerliefste leden en chatgenootjes van yasmina zijn allemaal foetsie verdwenen (op een paar na en die weten wel wie ze zijn)..ik kan mijn hartje hier niet meer luchten..het is altijd maar gezeik hier de laatste tijd een grijze tijd...ik hoop hierdoor mijzelf de tijd te geven...ik zal afentoe even langskomen om te kijken hoe het hier gaat...de rest zal ik even pmen veel liefs Chaimaa Jammer meid, dat je weggaat.....iedereen zal je hier wel missen, denk ik. Je meot alleen goed weten, dat de deur altijd voor je openstaat hier. Je mag gerust binnenkomen zonder aan te bellen en leden komen en gaan. Zo zit het leven eenmaal in elkaar, ook de mensen, die je liefhebt.....Ze komen je leven binnen, laten voetsporen achter in je hart en vertrekken dan na een tijdje....... Ik zal je missen.... Kom wel eens kijken he......... Groetjes Saida ;)

RaZer
14-12-2002, 17:54
Origineel gepost door Chaimaa het is omdat ik geen pm-tjes wilt ontvangen daarom in 1 x een topic..ik zal inchaillah snel terugkomen..t is dat het nu allemaal niet goed met me gaat...i love you 2 chemie en Rachida ook :Iluvu: (wie weet hou ik het niet eens vol om hier niet te komen) ja ok.. dan stuur je mensen een PM en dan ga je weg.. Vind dit een beetje teveel aandachtzoekerij maar goed dat is mijn mening.

Chaimaa
14-12-2002, 17:55
Origineel gepost door Kenitrya Chaimaa??! Waarom ga jij weg???? :huil: Jij mag niet weg, toe? Ik snap niet waarom jij weggaat... heel veel van je vrienden en vriendinnen hangen hier toch rond?? What about Kadir??? :stout: en what about Tnawie?? :stout: en Kais?? :stout: WHAT ABOUT ME?! NIET WEGGAAN DUS!!! :( :huil: waar ben ik mee bezig

-Reda-
14-12-2002, 17:55
ik zie je morgen...want zo lang hou jij het tog niet vol :D:zwaai:

tha_lady
14-12-2002, 17:56
bey bey chaimaa :huil: WE GAAN JE MISSEN!! laterZ :blauwkus:

Chaimaa
14-12-2002, 17:59
Origineel gepost door chemie Dat bedoel ik. Je doet een aankondeging dat je weggaat en de volgende dag ben je er weer. Je moet niets aankondigen. Zoals chida zei, ga weg en kom terug als je zin hebt. Still luv ya. :rolleyes: Orgineel gepost door saida Jammer meid, dat je weggaat.....iedereen zal je hier wel missen, denk ik. Je meot alleen goed weten, dat de deur altijd voor je openstaat hier. Je mag gerust binnenkomen zonder aan te bellen en leden komen en gaan. Zo zit het leven eenmaal in elkaar, ook de mensen, die je liefhebt.....Ze komen je leven binnen, laten voetsporen achter in je hart en vertrekken dan na een tijdje....... Ik zal je missen.... Kom wel eens kijken he......... Groetjes Saida [/B] :o te lief voor woorden :Iluvu: u

Chaimaa
14-12-2002, 18:00

We zien wel of ik het volhoud :verdriet: don't blame me als ik er morgen weer ben :huil:

Pagina's : [1] 2