Bekijk originele versie : ik weet t niet wat moet ik nou doen
ik zit twijfelen ik heb een raad nodig
min probleem is dat ik virendin hebt en we heel 7 manden relatie tot
nu
en ik zou met haar trouwen, maar haar verleden is een beetje te zwaar voor me om accseptern ze heeft veel vrienden gehad.
en nog wat anders ik kan ook niet mijn schoolgenoot vriendin ik was echt verliefd op haar en ze ook volgens op me maar ik hoord van iemand anders dat ze gaat binnenkort verloven en die jongen ken hem ook.
ik kan haar niet zosnel vergeten
is wel raar mijn verhaal of niet
wat moet ik nou doen eigenlijk?.
DaNGeRouZLy
18-08-2004, 13:00
heeft dat 7 maanden moeten duren om erachter te komen dat haar verleden je niet aan staat?
therealjebli
18-08-2004, 14:50
Origineel gepost door mami23
nu
en ik zou met haar trouwen, maar haar verleden is een beetje te zwaar voor me om accseptern ze heeft veel vrienden gehad.
en nog wat anders ik kan ook niet mijn schoolgenoot vriendin ik was echt verliefd op haar en ze ook volgens op me maar ik hoord van iemand anders dat ze gaat binnenkort verloven en die jongen ken hem ook.
wat moet ik nou doen eigenlijk?
Salamu alaikum broeder
Ik geef je één tip. Vraag Allah raad.
Doe salaat Istigarah. Niet één keer of twee keer, maar vaker.
Inshallah krijg je antwoord door middel van een teken of droom. je merkt het vanzelf wel.
Mohamed.
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
heeft dat 7 maanden moeten duren om erachter te komen dat haar verleden je niet aan staat?
Inderdaad!
maffiautrecht
18-08-2004, 15:06
luister broer. van de islam mag je een **** trouwen als je denkt dat je haar op het juiste pad krijgt als je dat doet heb je dubbele hassanat. vergeet haar verleden denk aan de toekomst. als ze nu nog zo is dan moet je haar dumpen maar als zij zich heeft verbeterd moet je verder gaan. mensen maken fouten.meiden maken fouten en wij ook. wij mogen niet ne uken maar de meeste jongens doen het wel. het is een grote schande maar je moet gewoon verder gaan bro als je van der houd
afz samir
Origineel gepost door mami23
nu
wat moet ik nou doen eigenlijk?
Je hebt nu toch zelf ook een haramrelatie. Dan ben jij toch hetzelfde als haar? Soort zoekt soort.
alpha_girl
18-08-2004, 15:36
Origineel gepost door Najib26
Je hebt nu toch zelf ook een haramrelatie. Dan ben jij toch hetzelfde als haar? Soort zoekt soort.
klopt..
Sjemmelia
18-08-2004, 15:58
Ik merk op dat je twijfelt en dat is dan op zich al een beslissing. Mijn motto voor zo'n keuze die van enorme invloed is op je leven is: "bij twijfel niet doen".
Als je er niet tegen kan dat een meisje eerdere relaties heeft waarom neem jij dan wel een relatie? Jullie beiden horen geen relatie te hebben voor het huwelijk dat geldt niet alleen voor haar jongeman. Jullie zijn allebei mensen en mensen maken fouten, het belangrijkste is dat je je ervan bewust raakt, berouw toont en je herhaling voorkomt..
En wat betreft je schoolgenoot, zij is verloofd en daar moet je niet gaan tussenwroeten, je had haar je gevoelens moeten meedelen toen ze nog beschikbaar was en je weet trouwens niet eens of ze hetzelfde voelt voor jou. Dus kijk naar de toekomst en laat het verleden voor wat het is.
miss_chaimae
18-08-2004, 16:03
1. stop die haram relatie..
2.vraag om de hand van wie je het meest houd..
ene kijk niet naar het verleden,maar leef voor de toekomst!!!
btw,als je echt van der houd,valt haar verleden in het niets tog?!
IkBenSaliha
18-08-2004, 16:04
Origineel gepost door Najib26
wallahillah
miss_tetouania2
18-08-2004, 19:09
Salaam,
Najib26 ik sluit me graag bij je aan. Men keurt gedrag van het andere geslacht af maar verkeerd in dezelfde situatie. Je doet precies het zelfde jongen. Subhanallah.
Ik heb gemerkt dat veel mensen op marokko zich zelf steeds weer tegenspreken zonder dat ze dat door hebben. Hmmmm slimheid is wel een begrip wat hier ontbreekt. Jammer!!!!!!!
Groetjes wa salaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.