Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maroc.nl aangeklaagd????

Pagina's : [1] 2

sihemB
14-12-2002, 17:38

Wie weet waarom maroc.nl is aangeklaagd.. Ik las het op een cover van een of ander blad maar had geen zin om verder te lezen...does kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag??? sihemB :D

RaZer
14-12-2002, 17:39
had je maar verder moeten lezen

Toufik19
14-12-2002, 17:40
had je dat blad maar moeten kopen.het kostte maar 1euro 20cent.

-Reda-
14-12-2002, 17:40
Origineel gepost door sihemB Wie weet waarom maroc.nl is aangeklaagd.. Ik las het op een cover van een of ander blad maar had geen zin om verder te lezen...does kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag??? sihemB :D boeiend...ik kom daar tog niet...:D

saila
14-12-2002, 17:43

Origineel gepost door Toufik19 had je dat blad maar moeten kopen.het kostte maar 1euro 20cent. hoe weet jij nou weer dat het maar 1,20 is :confused: nasira :D

Meknessia_warda70
14-12-2002, 17:47
Origineel gepost door sihemB Wie weet waarom maroc.nl is aangeklaagd.. Ik las het op een cover van een of ander blad maar had geen zin om verder te lezen...does kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag??? sihemB :D is niet de eerste keer.. maja

tha_lady
14-12-2002, 17:58
ik weet niet waarom maar dit is niet de eerste keer! laterZ :blauwkus:

SaraZena
14-12-2002, 18:00
Origineel gepost door helleau hahahahahaha is maar goed ook, daar ruzien ze alleen maar en hier hebben de mensen nooit ruzie :D

sihemB
14-12-2002, 23:42
Origineel gepost door Toufik19 had je dat blad maar moeten kopen.het kostte maar 1euro 20cent. ikheb het gekregen van iemand maar ik had geen zin om te lezen vandaar dat ik het vroeg oke..jeetje hey... maar goed Het meldpunt voor discriminatie wil een aanklacht indienen tegen de site omdat zij mensen de gelegenheid zouden geven racistische of antisemitische uitspraken te doen. Het beheer van die site zou daar vervolgens het MDI verantwoordelijk voor zijn omdat zij niet hard genoeg optreden tegen de prikkers die discriminerende of antisemitische uitlatingen doen. Dat trekken zowel het beheer als de actieve bezoekers van de site zich persoonlijk aan. EN DAAROM ZIJN ZE AANGEKLAAGT....... sihemB :zwaai:

sihemB
14-12-2002, 23:43
Origineel gepost door SaraZena en hier hebben de mensen nooit ruzie :D nee nee maar ze maken het wel weer goed :p sihemB :zwaai:

laboudanda
14-12-2002, 23:47
Marokko.nl is aangeklaagd wegens racistische opmerkingen tegen ........... Ok lees maar verder!! Buh bye!

sihemB
14-12-2002, 23:50
Origineel gepost door laboudanda Marokko.nl is aangeklaagd wegens racistische opmerkingen tegen ........... Ok lees maar verder!! Buh bye! :confused: sihemB :zwaai:

Moderator
15-12-2002, 00:16
Origineel gepost door laboudanda Marokko.nl is aangeklaagd wegens racistische opmerkingen tegen ........... Ok lees maar verder!! Buh bye! Maroc.nl heeft niets met Marokko.nl te maken (godzijdank). Marokko.nl is nooit aangeklaagd, dankzij het (ondergewardeerde) werk van onze Moderators. Check in het vervolg je bronnen aub. Moderator

Asri
15-12-2002, 00:35
Origineel gepost door Moderator Maroc.nl heeft niets met Marokko.nl te maken (godzijdank). Marokko.nl is nooit aangeklaagd, dankzij het (ondergewardeerde) werk van onze Moderators. Check in het vervolg je bronnen aub. Moderator Euh....Volgens mij was dat een grap :D Maarre idd MarocNL is aangeklaagd door de MDI Op rubriek "Nieuws van de dag" zitten er meer Joden dan de Moslims en die maken er gretig gebruik van de vaak ongenuanceerde uitspraken van sommige domme Marokkaantjes. -Y-

MBDJ
15-12-2002, 00:38

Origineel gepost door sihemB Wie weet waarom maroc.nl is aangeklaagd.. Ik las het op een cover van een of ander blad maar had geen zin om verder te lezen...does kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag??? sihemB :D JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Sihem jij wel joh die tjidschrift heb je ook maar van mijn MBLP :)

Pagina's : [1] 2