Bekijk originele versie : import huwlijken moet wel of niet verboden worden???
ja.....ik vindt van niet....maar wat vindt jij er van???vermeld er ook bij waarom!!!
=emsoem=
Niet.
Iedereen heeft het recht om te trouwen met wie die wil.
Of dat nu hier of in het buitenland is.
precies.....:goedzo:
=emsoem=
Origineel gepost door thabouhari
ik wil met een vrouw trouwen !! :stout: ze zijn alleen in de bergen vindbaar:stout:
ahhahahaaa..... ;)
ik ben met rahmona getrouwt :D
=emsoem=
Niet verbieden, wel ontmoedigen.
Niet verbieden.
Ik kan me best voorstellen dat de regering er niet zo gelukkig mee is, omdat het meer mensen naar Nederland brengt die de Nederlandse taal en cultuur niet kennen, maar verbieden zou ronduit discriminerend zijn.
Een Marokkaan(se) mag niet met iemand uit Marokko trouwen, maar een Nederlander wel met iemand uit Chili? (Mijn broer is verliefd op een Chileense, vandaar dit voorbeeld.)
Origineel gepost door Tijn
Niet verbieden, wel ontmoedigen.
ja daar zit wel wat in...maar als je nou echt gewoon iets wil zal ontmoedigen niet helpen...denk ik :D
=emsoem=
Origineel gepost door tonk
Niet verbieden.
Ik kan me best voorstellen dat de regering er niet zo gelukkig mee is, omdat het meer mensen naar Nederland brengt die de Nederlandse taal en cultuur niet kennen, maar verbieden zou ronduit discriminerend zijn.
Een Marokkaan(se) mag niet met iemand uit Marokko trouwen, maar een Nederlander wel met iemand uit Chili? (Mijn broer is verliefd op een Chileense, vandaar dit voorbeeld.)
ja precies dat is wat ik bedoel....ze3ma ja er zijn al teveel marokkaanen in nl...
=emsoem=
Origineel gepost door emsoem
ja daar zit wel wat in...maar als je nou echt gewoon iets wil zal ontmoedigen niet helpen...denk ik :D
=emsoem=
....mee eens, maar een financiele stimulans/ontmoediging kan wonderen doen bij Marokkanen ;)
Een land met een zo homogeen mogelijke bevolking is makkelijker te besturen, dus ik kan me er van hun kant best iets bij voorstellen.
Maar ieder mens heeft het recht zijn eigen geloof te beleiden (dus bouwen die moskees), zijn kinderen naar een school van eigen keus te sturen (dus ook een islamitische school) en een partner te zoeken waar hij of zij wil. Voor mijn part op de Zuidpool.
Origineel gepost door Tijn
....mee eens, maar een financiele stimulans/ontmoediging kan wonderen doen bij Marokkanen ;)
nee hoor...want ieder marokaan weet wat hem/haar te wachten staat...als ze daar aan beginnen...
=emsoem=
Een land met een zo homogeen mogelijke bevolking is makkelijker te besturen, dus ik kan me er van hun kant best iets bij voorstellen.
Maar ieder mens heeft het recht zijn eigen geloof te beleiden (dus bouwen die moskees), zijn kinderen naar een school van eigen keus te sturen (dus ook een islamitische school) en een partner te zoeken waar hij of zij wil. Voor mijn part op de Zuidpool.
.....`t gaat volgens mij niet zozeer om de diversiteit van de bevolking, maar eerder om de achterstand die bepaalde groepen hebben in scholing/werk.
Als je dan hoort dat veel allochtone kids met zo`n 2 jaar taalachterstand aan de basisschool beginnen, dan blijf je achter de feiten aanlopen.......
ja ieder mens heeft daar recht op...maar waarom doe dan sommige mensen dan zo moeilijk????
=emsoem=
Origineel gepost door emsoem
nee hoor...want ieder marokaan weet wat hem/haar te wachten staat...als ze daar aan beginnen...
=emsoem=
:confused: Waar aan beginnen?
Er komen ook kindertjes op de basisschool die thuis een dialect spreken. Die hebben ook een taalachterstand. Dialecten ook maar verbieden dan?
Of kindertjes die met 4 jaar uberhaupt nauwelijks kunnen spreken, omdat niemand dat thuis met ze doet.
Wat niet wegneemt dat allochtone kids een flinke taalachterstand kunnen hebben, wat een groot probleem voor de rest van hun leven kan zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.