Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Productkey Norton

mademoizelle
15-08-2010, 12:58

Wie heeft voor mij de productkey van Norton antivirus? Heb ik heel hard nodig

marocieboy
15-08-2010, 14:05
Waarom niet een goed en gratis antvirus scanner gebruiken? Zoals AVG of Avast? Als je die wilt volg de link in mijn o.t

mademoizelle
15-08-2010, 14:10
Waarom niet een goed en gratis antvirus scanner gebruiken? Zoals AVG of Avast? Als je die wilt volg de link in mijn o.t En werken die goed? Want ik had F-secure. en toch kreeg ik een virus waardoor alles verpest was. Ik moest mijn laptop formatteren en de windows opnieuw installeren :(

marocieboy
15-08-2010, 14:29
En werken die goed? Want ik had F-secure. en toch kreeg ik een virus waardoor alles verpest was. Ik moest mijn laptop formatteren en de windows opnieuw installeren :( Ja, dat kan gebeuren en is erg vervelend. Ze zijn goed deze, geen enkele virus scanner bied 100% bescherming..maar deze behoren wel tot de top 10 van gratis antivirus programma's. Ze zijn nummer 2 en 3: http://savedelete.com/top-10-free-antivirus-software-of-year-2010.html

mademoizelle
15-08-2010, 14:34

Ja, dat kan gebeuren en is erg vervelend. Ze zijn goed deze, geen enkele virus scanner bied 100% bescherming..maar deze behoren wel tot de top 10 van gratis antivirus programma's. Ze zijn nummer 2 en 3: http://savedelete.com/top-10-free-antivirus-software-of-year-2010.html Ok, dank je wel. Ik ga een van de twee installeren, want na dat ik de windows opnieuw heb geinstalleerd (bijna 1 week nu) heb ik helemaal niks :(

marocieboy
15-08-2010, 14:39
Ok, dank je wel. Ik ga een van de twee installeren, want na dat ik de windows opnieuw heb geinstalleerd (bijna 1 week nu) heb ik helemaal niks :( Dat zou ik dan maar gauw doen als ik jou was voordat je pc besmet raakt. AVG (engelstalig) en Avast (Nederlandstalig). succes :)

mademoizelle
15-08-2010, 14:51
Dat zou ik dan maar gauw doen als ik jou was voordat je pc besmet raakt. AVG (engelstalig) en Avast (Nederlandstalig). succes :) Dank jeeeeeeeeeeeeee :kus:

marocieboy
15-08-2010, 14:54
graag gedaan.