Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : amsterdam airlines

poppetje1984
15-08-2010, 00:45

Salaam, Myn vader melde my net dat ie met spoed naar marokko wil, ik ben dus een ticket aan het zoeken en kwam by amsterdam airlines/ mltours, daar zag ik een ticket voor 49 euro... nu is myn vraag, wie heeft met hun gevlogen en hoe betaal je daar by hun? want heb namelyk geen credit card... Dus wie weet? Anyone???

pipas
15-08-2010, 01:24
Je kunt ook gewoon bij een van die reisbureau's boeken die op hun website staan. Ik heb er wel ervaring mee. Is wel te vertrouwen.

poppetje1984
15-08-2010, 01:42
Je kunt ook gewoon bij een van die reisbureau's boeken die op hun website staan. Ik heb er wel ervaring mee. Is wel te vertrouwen. Heel erg bedankt:goedzo: , ga ff een kykje nemen en dan kan ik ze maandag bellen inshallah

khalidb
15-08-2010, 01:50
Ik heb dit jaar met ze gevlogen, was hamdolilah prima. Betalen via internetbankieren of Ideal! Succes!

poppetje1984
15-08-2010, 01:57

Ik heb dit jaar met ze gevlogen, was hamdolilah prima. Betalen via internetbankieren of Ideal! Succes! Nog beter via internet bankieren betalen, en het was een goede vlucht geen problemen e.d.? en hoeveel kilo mocht je meenemen als ik vragen mag?

khalidb
15-08-2010, 02:12
Nog beter via internet bankieren betalen, en het was een goede vlucht geen problemen e.d.? en hoeveel kilo mocht je meenemen als ik vragen mag? De mensen die ik ken die ermee hebben gevlogen hebben, net als ik hamdolilah, goede ervaring! Goede organisatie, lekker eten, duidelijkheid! Je mag 25kg meenemen!

poppetje1984
15-08-2010, 02:29
De mensen die ik ken die ermee hebben gevlogen hebben, net als ik hamdolilah, goede ervaring! Goede organisatie, lekker eten, duidelijkheid! Je mag 25kg meenemen! Choukran! Dan zal ik morgen als myn pa wakker is inshallah meteen voor hem gaan boeken, 25 kilo is ook netjes trouwens:goedzo: