Bekijk volle/desktop versie : baby overleden



Pagina's : [1] 2 3 4

14-08-2010, 17:15
ik ben onlangs mijn baby verloren in week 33, ik was uitgerekend in augustus helaas mocht het niet zo zijn en was het ons niet gegund we waren er beide zo klaar voor en hadden ons zo op ons eerste verheugd, Allah geeft en neemt alles is maktab. Me baby is levenloos te wereld gekomen via een keizersnede, er is voordat die geboren werd heel veel afgespeeld met mij, want 5 dagen na de bevalling ging het met mij heel slecht bergafwaarts heb veel problemen met me gezondheid gehad het was net kant je boord het heft niet veel gescheeld of ik kon dit allemaal niet meer navertellen. heb 2 enorme klappen te verweken gehad 1 de dood van onze zoontje en 2 mijn gezondheid die alleen maat slechter en slechter werd maar hmd nu gaat het beter.

maar mijn probleem nu is dat is zo wenig praat over alles wat er is gebeurd over ben zowieso geen gevoels mens ben meer iemand die het binnen voor zich houdt me man zegt dat ik hem buitensluit en dat hij het daar heel moeilijk mee heeft en dat hijme wilt helpen maar niet weet hoe. Wie heeft dit ook meegemaakt en kan zijn gevoelens maar moeilijk uitten, en hoe ben je er mee om gegaan, en ook naar je man toe.

14-08-2010, 17:17


ina lilahi ina lilahi raji3oen. Insha Allah zal je kindje je opwachten in de poorten van l'jenna.
Allahiesafiek en voor alles is een reden!

14-08-2010, 17:19
wa inna lilahi wa inna lilahi wa razinoen

ik wens je ten eerste heel veel sterkte toe meid, dit is neti niks wat jullie meemaken!

ik begrijp best dat je dit zelf moet verwerken voordat je dat met anderen doet, maar vergeet niet dat jouw man hetzelfde verlies heeft

er is een topic van moeders met eenengeltje..kzal hem ff zoeken

een hele dikke knuffel!

14-08-2010, 17:19
sterkte.Allah irham je kindje.

14-08-2010, 17:19


Inna lilahi, wa inna ilahi raji3oun...
Wat erg voor je meid, sterkte

14-08-2010, 17:22
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3225289

inshAllah vinden jullie troost en kracht bij elkaar!

14-08-2010, 17:22
Allah ir7amou. Chiffa inchaAllah lieve dame. Sluit je man vooral niet buiten en praat er ook over met hem. Jullie hebben allebei elkaar nodig.
Allah i3tikoum sbar.

14-08-2010, 17:22
Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oun.

Allah rhem je kindje
ameen

incha Allah zullen jullie elkaar weer treffen in het Paradijs.

Heel veel sterkte en beterschap !!

14-08-2010, 17:23
dank jullie wel dames, als je die site voor me wilt zoeken graag

14-08-2010, 17:23
Inna lillahi wa inna ilayhi 3aji'oen!

Je kindje is op een veel betere plaats Elhamdoeilah en voor jou sabr wacht een geweldige beloning insha Allah

14-08-2010, 17:23
ik wens je heel veel sterkte
maar lieverd , je man is nu degene die je het best begrypt, het is ook zijn kind.. en je zou op zijn schouders moeten uithuilen en alles wat je denkt gewoon luidop zeggen, ook al doe je dat al snikkend, het beste is om t eruit te gooien en bij wie kan dat beter dan met je man met wie je dit alles hebt gedeeld, als je vreugde kan delen moet je verdriet ook kunnen delen.. het is ni makkelijk maar door hem erbuiten te houden maak je t gewoon moeilijker voor jezelf
nogmaals, heel veel sterkte allah i 3awnek met dit verlies

14-08-2010, 17:24

Citaat door rayan25062010:
dank jullie wel dames, als je die site voor me wilt zoeken graag


ik heb hem hierboven geplaatst

14-08-2010, 17:25


ina lilahi wa ina ilayhi raji3oen
veel sterkte hbieba en ik heb gehoord dat erover praten ook veel helpt.

14-08-2010, 17:41
Inna lilahi, wa inna ilahi raji3oun

Wens je veel sterkte met dit grote verlies.

14-08-2010, 17:44
ina lilahi ina lilahi raji3oen

Qadr allah lieverd.. moge allah swt je bijstaan incha allah

Pagina's : [1] 2 3 4