Bekijk originele versie : lang verhaal over hopeloos meisje
Hoooii mensen.. Nou ik heb me nu net speciaal aangemeld omdat ik me verhaal ECHT effe kwijt wil.. en ik jullie reactie graag wil horen..
Ik ben een turks meisje en heb een marokkaanse vriend. We zijn nu al een jaartje samen en het gaat nog steeds heel goed tussen ons!! :) :) We zijn allebei best wel modern.. Onze ouders zijn allebei wel goed ''verkaast'' zal ik maar zeggen.. whahaha.. Nou ze zijn dus op zich wel modern..
Ik ben nu dus al een tijdje ontmaagd door hem.. Ik vertel hem ook af en toe wel is dat ik der spijt van hem.. Ik ben toch islamitisch!!!?! :confused:
Maarja.. ik denk dat ik er echt spijt van ga krijgen als het uit is.. Ookal zegtie dat het niet uit zal gaan omdattie echt van mij houdt.. Ik weet ook wel dat we het liefst met elkaar willen trouwen.. maar niks kan het garanderen.. ik ga niet leven in een droom wereldje.. en hopen dat hij mijn man zal worden.. Want er kan van alles gebeuren toch?!!
Mijn vriend heeft een hele goeie vriend die erg islamitisch is.. Het is een lieve goeie jongen.. Hij pest mij en mn vriend ook wel is van: verkaaste moslims!! :p :rolleyes:
Is op zich wel lachen..
Ik begrijp wel dat sommige mensen mij nu wel zullen haten omdat ik niet zo erg islamitisch ben en omdat ik ben ontmaagd.. Maar geloof mij nou maar.. ik geloof nog steeds.. en heb ook spijt van veel dingen!!
Mijn vriend is dus beinvloed door die goeie vriend van hem.. Hij is sinds paar dagen begonnen met bidden.. Dat is HARTSTIKKE GOED VAN HEM!!! Ik ben der ook totaal niet op tegen!!! Maar waar ik mee zit is :
Ik weet zeker dat hij van mij gaat vragen dat ik wat islamitischer moet gaan worden.. dus gaan bidden.. en aan sommige regels houden..
Ik zou dat heel graag willen.. want je geloof houdt je uiteindelijk op het been zeggen ze..
Hoe graag ik ook wil bidden en me meer met mijn geloof bezig wil houden.. ik kan het niettt :(
Tenminste.. IK HEB HET RECHT TOT NIET???? Ik vind dat ik al een zonde heb.. en dat ik dat niet meer goed kan maken..
ik ben toch al eenmaal ontmaagd.. dus ik verdien het niet toch???
ik hoop dat jullie mij begrijpen.. ik weet niet wat ik moet doen.. ik heb spijt van veel dingen.. maar ik wil toch gelukkig leven..
Ookal heb ik domme dingen gedaan.. denken jullie dat ik het kan goedmaken..?? Of ben ik nu voor altijd een ''SLECHT MENS''.. of slechte moslim.. ??
Sorry dat het zo lang is.. en ik hoop dat ik veel aan jullie reacties heb.. ik hoop dat jullie mij begrijpen en me niet uitschelden..
hee meid,
k zou je ook is wat willen vertellen ik ben ook 2 jaar geleden omgeweest met en iraan en ik zelf ben marokaans we waren ook bekan 1 jaar samen........ hij zelf vroeg me ook altijd om me te ontmagen enzow maar k hem altijd geweigerd weet je , k wou het pas als we trouwden ensow.......maar mits enkele omstandigheden zijn we nu uit1 en ben k nog steeds maagd waar k fier op ben
k hem echt gehouden van die jongen en nog steeds eigenlijk maar k hem wel goed na gedacht over wat hij me zij............ en ja moest ik het ooit hebben gedaan met hem dn stond ik nu nergens snap je
maar ja, je kan natuurlijk nooit op voorhand weten wat er gebeuren zal toch???
Hee meid!!
Bedankt dat je je verhaal met me wou delen..
Ik ben echt trots op je!!! :d whahaha.. je hebt echt goed gedaan..
Maarja.. ik zit nog steeds met mijn probleempje.. :(
k weet et niet, ik vind het eigelijk heel moeilijk om dr over te oordelen
k zal n iet oordelen allah zal dat wel doen.......... mr weet 1 ding er zijn heel veel moslim meisjes ontmaagd enzow weet je, k zou t persoonlijk nooit voor het huwelijk gaan doen enzow, mr hopelijk trouwen jullie met elkaar en dan is dat geen probleem want je bent niet met jan en alle man in bed gedoken enkel met je echtgenoot .........
Ja precies..
Ik hoopppp het ook.. :)
ag meid, fouten maken is meselijk weet je wel .................
in ieder geval hoop i k dat jullie het goed zullen vinden met mekaar en er een mooie toekomst komt
praten jullie wel is over trouwen ensow als k zo onbeleefd mag zijn???
Haha.. tuulijk mag dat :)
En jaa.. :) We hebben het daar welis over hoor.. Hij zegt ook vaak van : Wij samen , voor ALTIJD!!
Whaha.. aaaghh.. is wel lief..
Maarja.. ik wil niet naief zijn snapje ..
ja dat moet je nooit doen..........je moet altijd denken aan en negatieve kant ensow.............. maar hopelijk meent hij het met je meid!!
Dankjewelllll.. :):):)
En nu is het dus uit tussen jou en die ene jongen..??
ja spijtig genoeg wel, je weet wel men moeder was er tegen enzow....
we hebben t toen laten ruste mr k hou nog steeds van hem , we hebben nog vaak contact spreken afensow.........mr hij zelf zegt het zal nooit niet meer zo worden zoals in het begin we zullen altijd vergelijken naar onze eerste relatie weet je wel........we heben effe ervoor gevochten mr dan alles gewoon laten vallen, k kon t niet meer aan t wier me allemaal te veel ensow.....en voor hem was t ook niet leuk meer, hij wou dat zen shoonouders hem direct gingen aanvaarden hij wou niet dak van thuis weg ging enzow ............maar k weet 1 ding als we ooit is terug wat gaan beginnen dan ga ik er voor hij is toch moslim??? wrm maken ze het mij dan zo moeilijk????????,,, pffffffff , men ouders zijn wel over t algemeen modern enzow mr over dat........niet over aante spreken vooral men moeder dan..zze heeft altijd schrik over de familie...mr ik bedoel toch k leef mijn leven??? en zun het hunne.....ieder heeft toch zen eigen graf en wordt appart beoordeelt.....................
Jaa.. dat vind ik nou ook!!
Hij is toch moslim..
ik zelf ben turks en mij vriend dus marokkaans.. Onze beide moeders weten het.. en mijn moeder vond het niet zo leuk.. maar heeft het wel geacepteerd..
Ik weet niet wat ik moet zeggen.. maar ik hoop toch dat je gelukkig zal worden.. met of ZONDER HEM..
en dat zal ook wel gebeuren toch..;)
Ooit zal je moeder het toch wel accepteren?/ Als je laat zien dat je der echt helemaal klaar voor bent.. en dat je echt van hem houdt.. Ze wil jouw toch niet pijn doen lijkt mij..
En ze wil vooral niet dat je wegloopt..
Je moet veel en lang praten wanneer je op een leeftijd bent dat je kan trouwen..
lieverd, thx mr k ben al 21 niet dat ik direct wil trouwen ofzow wnt ben wel gelukkig thuis heb het goed niet te klagen enzow mag ook veel
mr ja, tis ook iets dat bekan 3 jaar geleden zich heeft afgespeeld
mr t probleem is k word niet meer verliefd in die 3 jaar haat ik alle jongens k moet echt niemand meer hebben ik hou nog enkel van hem
hij was niet men eerste vriend maar hij was men grootste liefde
en die ben k kwijt dankzij men ouders weet je en dat is zeer kwetsend
maar ja leven gaat door...............
Ja.. okeej.. ik begrijp dat je het zat bent..:(
Ik vind dit nu eigelijk best wel erg.. ik moet der niet aan denken dat ik mijn vriend moet verlaten voor mij ouders!!!
Denk je echt dat ze het NOOIT zullen accepteren?? is der geen kleine kans..???:(
eerlijk gezegd K weet et niet heb t er ook noooit over gehad na al wat er gebeurd was men moeder zat toen ook in en depressie en moest kalmerings pille slikke mr wil t er ni meer aandoen
mr 1 ding staat vast ooit als we terug samen zulle zijnals t zo is dan ga k voor hem men ouders zullen dan wel bijdraaien denk ik maar t gaat toch wel over mijn leven of niet.......... :(
jaa precies!!!
Ik denk ook wel dat je ouders ooit zullen bijdraaien..
Ze houden van je..
Maar je moet je denk ik eerst concentreren op de relatie tussen jou en die ex vriend van je..
Want denk je dat het nog wel zal lukken tussen jullie..??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.