Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nagellak waarvan je nagels niet afbijt!!

miss_adidas
18-08-2004, 00:04

Selaam:D Heb een probleempje ik VREEET mijn nagels op! ik heb van die vieze korte misvormde nagels om da'k ze al jaren afbijt! Ik weet wel dat er een nagellak is(ddorschijnend) daarvoor is als je aan je nagels komt dan smaakt 't verschrikkelijk vies!! waar kan ik 't kopen...en de naam ervan en hoe veel zal 't ongeveer kosten?

miss_chaimae
18-08-2004, 00:09
Zou het niet weten meid,me vriendin gebruikte het ook,maar die vond het niet egt goed spul..het helpte niet maar jah.. mischien bij jou wel..veel succes er mee..:zwaai:

Ouidath
18-08-2004, 10:56
Bitex volgens mij kun je dat halen bij de drogist. Ik beet vroeger mijn nagels ook af. Maar mijn vader heeft me dat shi 6 jaar geleden afgeleerd door een paar klappen:hihi:

Echie
18-08-2004, 10:57
ja Bitex! ik bijt ook nagels maar bij mij hielp het niet! maar je kan het altijd proberen!

Sammy333
18-08-2004, 13:04

Ik weet niet of jullie de margriet hebben maar daar is die te koop. Mijn vriendin had ook hele korte lelijke nagels ze heeft het nu gebruikt en nu heeft ze echt prachtige nagels. Je zou bijna zegen dat het nepnagels zijn. Ik had het ook een keertje op mijn nagels gedaan als je het in je mond doet ieuwww die smaak is echt vies!! Maarja daar is het eigenlijk voor.

Israae
18-08-2004, 13:20
Bij de Hema kan je Anti nagelbijt kopen. Echt smerig!!! Het weerhoud je er echt van on je nagels te bijten........ Heeft bij mij in ieder geval geholpen!

VirtualAngel
18-08-2004, 15:13
Origineel gepost door miss_adidas Selaam:D Heb een probleempje ik VREEET mijn nagels op! ik heb van die vieze korte misvormde nagels om da'k ze al jaren afbijt! Ik weet wel dat er een nagellak is(ddorschijnend) daarvoor is als je aan je nagels komt dan smaakt 't verschrikkelijk vies!! waar kan ik 't kopen...en de naam ervan en hoe veel zal 't ongeveer kosten? Als je vaak in de keuken staat, dus kookt enzo..dan zou ik het niet gebruiken als ik jou was... ik heb bitex ook gebruikt, ik had een keer een salade gemaakt en die smaakte naar Bitex! :stoned: Ik had mijn handen shie 10 keer gewassen voordat ik aan die salade begon,maar toch... dus alles wat je aanraakt en eetbaar is kan je dan weggooien. ik kan je zeggen: Het is egt viessss spul :zwaai:

miss_adidas
19-08-2004, 21:53
Ik heb herome gekocht uit de DI voor €8.95 en het helpt wel en euh... elke dag moet je smeren nadeel: je kunt geen marmita eten!!!

missie_19
20-08-2004, 12:34
Bij mij hielp dat nagelakje ook nie...en is VIESSSSSSSSSS :jammer:

miss_adidas
20-08-2004, 21:48
heeel vies echt erg!

miss_adidas
21-08-2004, 10:57
hahaha le welou dicipline bij mij! ik doe da vooral als ik nerveus en zenuwachtig ben zonder da'k 't dan weet, ff later zie ik kleine opgevrete nagels

chingygirl
21-08-2004, 21:12
bitex heb ik ook gebruikt maar na een paar dagen werd ik er gek van. ik kon niets eten of het smaakte naar bitex hoe vaak ik me handen ook waste. ik bijt me nagels echt vak helemaal als ik zenuwachtig ben

miss_adidas
25-08-2004, 11:43
ze zijn nu ook gegroeid lauwk('t was nie de bedoeling om van die lange heksen nagels te krijgen zenne) gewoon mooie gezonde nagels:D