Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie werkt er in Bell Sell in Utrecht?

Pagina's : [1] 2

Million
14-08-2010, 01:32

Sallam alaykoum, broeders en zusters. ik wil graag weten hoe het is om daar te werken, en wat de verdiensten zijn, hoe de werksfeer daar dus is en de mensen die daar werken.

Aleenah
14-08-2010, 19:26
Als ik jou was zou ik voor de vacature Klantenservice Tele2 gaan. Outbound bellen is helemaal niks.

Million
14-08-2010, 20:04
Als ik jou was zou ik voor de vacature Klantenservice Tele2 gaan. Outbound bellen is helemaal niks. salam, klopt ik heb al een lange tijd in een callcenter gewerkt outbound, maar toen ben ik backoffice gaan doen. maar jij werkt daar ook? en klantenservice tele2 isdat ook bij bell sell? of bij tele2 zelf en heb je dan meer info erover

Aleenah
14-08-2010, 20:06
Nee, dat is bij BellSell. Ik weet alleen niet of de vacature openstaat. Als je wilt kun je ook bij mij komen werken, ik werk bij een Klantenservice van een groot bedrijf (voornamelijk e-mailverkeer). Je verdient alleen barweinig. Ze schijnen ook mensen te zoeken voor de Achmea Klantenservice (via Randstad). Misschien kun je het daar proberen? Daar schijn je wel goed te verdienen.

Million
14-08-2010, 20:09

Nee, dat is bij BellSell. Ik weet alleen niet of de vacature openstaat. Als je wilt kun je ook bij mij komen werken, ik werk bij een Klantenservice van een groot bedrijf (voornamelijk e-mailverkeer). Je verdient alleen barweinig. Ze schijnen ook mensen te zoeken voor de Achmea Klantenservice (via Randstad). Misschien kun je het daar proberen? Daar schijn je wel goed te verdienen. oke dat is ook bij bell sell, shoukran ik zal daar over navragen. ik zal nu even kijken, van achmea klntenservice.

Aleenah
14-08-2010, 20:11
Ik werk trouwens niet bij BellSell. Ik help je een handje: http://www.randstad.nl/vacatures/675762/Medewerker%20klantenservice%20%28M/V%29/

nawal_zina
14-08-2010, 20:12
Ik heb daar een tijdje gewerkt, ben daarna weggegaan was niks voor mij. Ik werkte voor Eon energieleverancier. Ik moest klanten benaderen en hun overhalen om overtestappen. Dus ik vond het totaal niks

Million
14-08-2010, 20:19
klopt, outbound bellen raak je zat. ik hbe ook voor een engerieleverancier gewertk outbound en ik raakte het ook zat, gelukkig ging ik toen over naar backoffice wat wel heel leuk is. maar ik zal navragen of er nog een vacature open is inbound bij bell sell.

Aleenah
14-08-2010, 20:21
Bekijk je pm, daar kun je ook solliciteren als het bovengenoemde niet lukt.

Million
14-08-2010, 20:33
Bekijk je pm, daar kun je ook solliciteren als het bovengenoemde niet lukt. ik heb hem gelezen shoukran als het allemaal niet lukt zal je zeker van me horen:hihi: moge Allah je insch'allah' belonen voor je hulp.:goedzo:

Million
14-08-2010, 20:34
Ik heb daar een tijdje gewerkt, ben daarna weggegaan was niks voor mij. Ik werkte voor Eon energieleverancier. Ik moest klanten benaderen en hun overhalen om overtestappen. Dus ik vond het totaal niks ze hebben ook inbound hoezo ben je dat dan niet gaan doen.

nawal_zina
14-08-2010, 22:48
ze hebben ook inbound hoezo ben je dat dan niet gaan doen. Zij hadden mij daar vanzelf gezet, en bij inbound hadden ze al genoeg mensen.

oumaima01478963
14-08-2010, 23:01
Ik heb ook bij Bell sell gesoliciteerd, 19 augustus heb ik sollicitatie training ofzo iets, Vraag me idd ook af of het wel een goed plan is om daar te werken. Weet iemand misschien ook of de reis kosten worden vergoedt, Want ik kom zelf niet uit Utrecht. x

Million
15-08-2010, 00:46
Ik heb ook bij Bell sell gesoliciteerd, 19 augustus heb ik sollicitatie training ofzo iets, Vraag me idd ook af of het wel een goed plan is om daar te werken. Weet iemand misschien ook of de reis kosten worden vergoedt, Want ik kom zelf niet uit Utrecht. x jaa klopt ik heb gehoord dat donderdag de 19e de trainings dag is voor nieuwe werknemers, ik denk dat ze wel reiskosten vergoeding geven. heb je gesoliciteerd voor een inbound functie?

Lamia2007
15-08-2010, 00:48

Sallam alaykoum, broeders en zusters. ik wil graag weten hoe het is om daar te werken, en wat de verdiensten zijn, hoe de werksfeer daar dus is en de mensen die daar werken. Ik ken wel TELL SELL :hihi:

Pagina's : [1] 2