Bekijk originele versie : Israeli soldiers kill boy in Nablus
amazigharifi
17-08-2004, 23:09
Israeli soldiers kill boy in Nablus
Tuesday 17 August 2004, 20:13
The al-Ain camp in Nablus is the latest focus of Israeli operations
Related:
Israeli troops kill Palestinian teenager
Palestinian shot dead in Nablus
A 10-year-old Palestinian boy has been shot dead by Israeli occupation soldiers during an incursion into the centre of the West Bank city of Nablus, according to Palestinian medical sources.
Khalid al-Usta suffered fatal chest injuries when occupation troops opened fire on a group of Palestinians who were throwing stones in the Old City area on Tuesday, witnesses added.
Six other people were also wounded in the incident, including a 17-year-old youth who is said to be in a critical condition.
The latest death brought the overall number of those killed since the September 2000 start of the Palestinian uprising, al-Aqsa Intifada, to 4234, comprising 3236 Palestinians and 927 Israelis, according to an AFP toll.
The number of people killed by
Israeli bullets continues to rise
There was no immediate response to the killing from the Israeli military. But Israeli sources alleged that troops had discovered two Qassam rockets, named after the military wing of the resistance Hamas movement, which were being manufactured in a building in the city.
Meanwhile, Aljazeera's correspondent in the Occupied Territories reported that the Israeli army expanded its military operation in Nablus, focusing on its centre and the Old City, to include al-Ain refugee camp.
Israeli forces also launched search operations, arresting a number of Palestinians, including Muhammad al-Sahli, secretary-general of the Fatah movement's al-Ain refugee camp wing, said the correspondent.
Khanoussi
17-08-2004, 23:14
MOGE ALLAH DE JODEN SNEL DOEN VERNIETIGEN. AMIEN
Beetje makkelijk gezegd , alsof alle joden verantwoordelijk daarvoor zijn , alle voetbalsupporters zijn hooligans , alle priesters misbruiken kinderen en alle moslims zijn terroristen
Amazoelloe
17-08-2004, 23:19
Origineel gepost door Khanoussi
Beetje makkelijk gezegd , alsof alle joden verantwoordelijk daarvoor zijn , alle voetbalsupporters zijn hooligans , alle priesters misbruiken kinderen en alle moslims zijn terroristen
MOGE ALLAH DE ZIONISTEN SNEL DOEN VERNIETIGEN AMIEN
Is dit beter Khanoussi? Of zinderen de sprookjes die je in de papschool hebt meegekregen nog altijd na?
Origineel gepost door Khanoussi
Misschien had je ook een beetje medelijden kunnen tonen tegenover dat kind? Nee he, daar ben je te verdord voor, toch smerige hond!?
Origineel gepost door abercio
Misschien had je ook een beetje medelijden kunnen tonen tegenover dat kind? Nee he, daar ben je te verdord voor, toch smerige hond!?
Idd..
Vooral op het stukje dat hij citeert zie je duidelijk waar hij nadruk op probeert te leggen, op de zielige Isrealische bevolking.
Het is weer een van de zovele kinderen die slachtoffer worden van gerichte moorden door een stel doorgeslagen isrealische soldaten. Wedden dat de gene die de trekker heeft overgehaald nu naar huis wordt gestuurd om bij te komen.
Origineel gepost door Sanglier
De Palestijnen blazen toch ook volle schoolbussen op?
Ow.. dan maakt het niet uit dat een soldaat zijn vizier heeft gericht op een 10 jarig jochie. Eigen schuld dikke bult he..
Erg vervelend. Dit kind is het slachtoffer van het feit dat hij tussen de stenengooiende jongelui stond.
Dus stenen moet je beantwoorden met kogels, en niet gericht gewoon iedereen neermaaien?
Maar het feit dat palestijnen volle schoolbussen opblazen zou net zoveel weerzin moeten opwekken als het doden van een 10-jarig jongetje. Dat doet het iig bij mij wel, ik heb begrip voor de zaak van de Palestijnen en vindt ook dat ze recht hebben op een eigen staat. De middelen die ze gebruiken zijn helaas minder goed. Feit blijft wel dat de Israƫliers/zionisten zsm op moeten rotten uit de Westelijke Jordaanoever en de Gaza strook, ze doen daar meer fout dan goed!
Origineel gepost door moekthar
Een aanslag in Bagdad, 7 doden waaronder een vrouw met twee kinderen.
Daders? Moslims
Proficiat, leve de verzetsstrijders die het eiegn volk vermoorden en vrouwen noch kinderen ontzien.
Hoor ik je ergens omtrent dit?
Jij reageert hier anders ook niet echt inhoudelijk.. :rolleyes:
Mirror mirror on the wall..
Maar goed misschien dat ik daar straks op terug kom ik ben net online.
Origineel gepost door E_W
Maar het feit dat palestijnen volle schoolbussen opblazen zou net zoveel weerzin moeten opwekken als het doden van een 10-jarig jongetje. Dat doet het iig bij mij wel, ik heb begrip voor de zaak van de Palestijnen en vindt ook dat ze recht hebben op een eigen staat. De middelen die ze gebruiken zijn helaas minder goed. Feit blijft wel dat de Israƫliers/zionisten zsm op moeten rotten uit de Westelijke Jordaanoever en de Gaza strook, ze doen daar meer fout dan goed!
Schoolbussen?
Israel denkt er zo over. Waar zou dat door komen? Schoolbussen?
Gewone bussen bedoel je, niet dat dat het minder erg maakt.
Maar nu je toch naar de oorzaak van al dit geweld zoekt, het zijn niet de palestijnen die Isrealisch grondgebied bezetten.
Het zijn niet de palestijnen die de Isrealiers onderdrukken vernederen en het leven zo moeilijk mogelijk maken.
De Isrealische bevolking gebruikt gemiddeld 135 liter water per dag per persoon. Een palestijn gemiddeld 5 omdat er niet meer voor handen is.
Dit zijn de oorzaken voor het geweld en de enige die dit kan stoppen en een duidelijk gebaar kan uitzenden is Isreal.
May 22, 1970 - Avivim, Israel
Terrorists attack schoolbus, killing 12 (9 of whom were children), and wounding 24.
Zwakke pogingen om de agressie van de Isrealische staat goed te praten..
Zullen wij beginnen te tellen hoeveel onschuldige levens de isrealische bezetting heeft gekost, maar dan ook echt vanaf het begin.
In 1968 ging de eerste schoolbus. Kijk maar op de vorige pagina.
Er is niets wat het opblazen van een schoolbus rechtvaardigt.
Ja, en ik probeer dat ook niet goed te praten.
Jij echter probeert het gericht doodschieten van een 10 jarige wel goed te praten.
Ach maak je toch niet druk om een jochie van tien.
Hier staan ze wel een vreugdedans uit te voeren omdat een Nederlandse soldaat werd gedood.
Walgelijk maar waar, l.ul dan niet omdat een stel jongeren nog niet door heeft dat men niet met stenen naar soldaten gooit, ook een steen kan dodelijk zijn.
Eigen schuld dikke bult...en waar was mama en papa?
Die zaten te wachten bij een checkpoint om met de boodschappen naar huis te kunnen gaan.
Als jij vindt dat het neermaaien van 6 jongeren niet iets is om over te lullen, best.
Als dat in Nederland gebeurd zou zijn dan zou de hel zijn losgebroken. Jij kampt duidelijk nog met een schuldgevoel en probeert dingen door de vingers te zien.
Te wachten bij een checkpoint...
troops opened fire on a group of Palestinians who were throwing stones in the Old City area on Tuesday, witnesses added. :rolleyes:
Ga maar eens bij je eigen ten rade.
Die jongeren en vooral die ouders hadden beter moeten weten, zoals gezegd, ook een steen kan dodelijk zijn.
Maar wel leuk dat je iemand anders steeds een schuldgevoel wil aanpraten.
Maar kom, mensen die in Nederland wonen en vreugdedansjes maken omdat een Nederlandse soldaat werd gedood moeten mij niet proberen te overtuigen dat ze menselijk zijn.
Moslims...bah
Moet ik mij nu gaan verontschuldigen voor hun gedrag, nou vergeet het maar.
Je hebt inmiddels je ware kleur laten zien.
Vertaal dat dikgedrukt stukje nou eens letterlijk en denk er eens bij na.
Ik help je alvast opweg.. "Troepen hebben het vuur geopend op palestijnen die stenen...".
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.