Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kunnen jullie mij helpen?

Pagina's : [1] 2

LZN
17-08-2004, 22:22

ik weet nie wa ik moe doen ik heb een hele lieve vriend maar sinds hij terug is van vakantie doet hij heel raar heel afstandelijk zoektt geen contact meer met mij en als we weer eens met elkaar praten antwoord hij heel kort als of het em niks kan schelen of hij antwoord helemaal nie ik weet nou dus egt nie wa ik moe doen :(.

Jasmina
17-08-2004, 22:23
Hem er eerlijk mee confronteren en vertellen hoe je je voelt. jasmina

Jasmina
17-08-2004, 22:27
Wat je kan doen is eerst alles voor jezelf opschrijven zodat je alles op een rijtje hebt voor jezelf. Als je het dan niet durft te zeggen dan kan je hem altijd nog dat briefje geven.

marocaan18
17-08-2004, 22:29
haha ik als jongen weet wat er is.... het is simpel hij heeft een andere chick gevonden... daardoor zit jij niet meer in zijn gedachte en doet hij zo bot om van je af te komen...simple sorry meid

Miss9
17-08-2004, 22:44

Misschien heeft die wle iemand anders gevonden. of is ie verloofd in Marokko...

Miss9
17-08-2004, 23:15
Origineel gepost door asma_tanger straks bezorg je die meid nog eens een hart aanval... als ie echt weg van je is dan moet ie gewoon naar je huis komen klaar.. en echt weet je hoe je jongens kan raken als ze je kwetsen gewoon heel simpel vraag hem wat ie ervan zou vinden als iemand zo met zijn zusjes zou om gaan kijken wat ie dan zegt... hij moet naar je huis komen klaar punt.. je zuster asma dat van die hartaanval... ik probeer alleen maar realistisch te blijven, aan de hand van wat zij ons verteld, kan ik alleen maar dit opmaken : dat hij misschien verloofd is, of gewoon een ander meisje gevonden heeft, om wat plezier mee te maken..

Vlampje
18-08-2004, 00:15
Hard maar waar. Na een vakantie van een paar weken verwacht je toch op zn minst dat je vriend jou gemist heeft? Dit is niet echt gedrag voor een vriendje dat zn meisje mist. Ik denk dat ie wat heeft uitgevoerd daar tijdens zn vakantie. Ksluit me aan bij marocaan18 en bij Rehreh.

Jasmina
18-08-2004, 00:37
La_haine is een beetje geflipt :giechel:

UndercoverAngel
18-08-2004, 09:26
Ik denk dat hij inderdaad iemand anders is tegengekomen in Marokko. Het kan ook zijn dat hij in Marokko is uitgehuwelijkt door zijn ouders! :o .:UcA:.

maffiautrecht
18-08-2004, 10:13
He meid ik ben zelf een jongen en heb zelf ook een vriendin. na zes weken werd ik gek. ik ben bang dat die jongen een beetje teveel heeft gezien in marokko waardoor hij jou niet meer wil een beetje dom van hem maar goed je verdient kennelijk beter dus dumpen die zaak. liefs je broer samir utrecht

madame_hind
18-08-2004, 10:28
Als hij echt van je houdt en geintereseerd is in je zal hij zelf wel terug contact opzoeken.

Mysticalia
25-08-2004, 16:23
En nu tawba verrichten, zorgen dat ie je hand komt vragen, en dan komt alles in orde inshallah :)

Mysticalia
25-08-2004, 16:59
Origineel gepost door princesss jaah maar da duurt nog wel even denk ik ben nog maar 16 16j? :schok: Dan nog..het is niet te laat om tawba te verrichten....tenzij je Allah en Zijn straffen niet vreest. ;)

DELETE
25-08-2004, 17:01
waarschijlijk heeft ie wat beters gevonden in maroc.....heel jammer...een romance zo te zien verloren gaan...

Mysticalia
25-08-2004, 17:09

Tawba eerst zuster! Denk aan Allah swt tot wie je nog op een dag nog zult terugkeren....

Pagina's : [1] 2