Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Naoual_tangawiaaaaaaaa

Pagina's : [1] 2

ana_zwiena
14-12-2002, 15:55

meid je bent een schat!!! nu iedereeen toch bezig is elkaar aan te prijzen dacht ik ga effe zeggen dat ik van je hou en dat ik trots op je ben en doe je best op school a advocaatje !!!! xxxxxxxxxxxx ana

tangarulzz
14-12-2002, 15:59
naoual elgamka ik vind het stoer dat je je woordje klaar hebt staan wijffieeeeee

mgrba9
14-12-2002, 16:24
advocaatjes deugen niet :D

naoual_tangawia
14-12-2002, 17:36
Origineel gepost door mgrba9 advocaatjes deugen niet :D wat??? zooo jij durft! En ik ben er ook geen hoor..... dat houdt niet in dat ik er nooit een word....

RaZer
14-12-2002, 17:37

stuur haar een PM ofzo ben die ik hou van jou bla bla zat.. en als iedereen in sloot spring spring jij toch ook niet in een sloot. en nee je ruikt geen jaloezie

DEUGNIET
14-12-2002, 17:38
Origineel gepost door naoual_tangawia wat??? zooo jij durft! En ik ben er ook geen hoor..... dat houdt niet in dat ik er nooit een word.... ik beken, ik ben onschuldig.

naoual_tangawia
14-12-2002, 17:44
Origineel gepost door DEUGNIET ik beken, ik ben onschuldig. ONSCHULDIG, DEUGNIET?? DAT BETWIJFEL IK........... SEE YAA IN DE RECHTZAAL

DEUGNIET
14-12-2002, 17:45
Origineel gepost door naoual_tangawia ONSCHULDIG, DEUGNIET?? DAT BETWIJFEL IK........... SEE YAA IN DE RECHTZAAL wel eerst met bewijzen komen. anders klaag ik je aan en eis ik schadevergoeding.

naoual_tangawia
14-12-2002, 17:56
Origineel gepost door DEUGNIET wel eerst met bewijzen komen. anders klaag ik je aan en eis ik schadevergoeding. Het spreekt voor zich dat ik bewijzen heb....anders zou ik er niet aan beginnen. En een schadevergoeding kan je wel vergeten....wees blij als je de cel niet in hoeft:P maar don't worry ik kom je wel opzoeken....met mijn labtop kan je toch nog effe op yasmina....;)

DEUGNIET
14-12-2002, 17:58
Origineel gepost door naoual_tangawia Het spreekt voor zich dat ik bewijzen heb....anders zou ik er niet aan beginnen. En een schadevergoeding kan je wel vergeten....wees blij als je de cel niet in hoeft:P maar don't worry ik kom je wel opzoeken....met mijn labtop kan je toch nog effe op yasmina....;) aan die bewijzen heb je niets aan. met harde feiten moet je komen. en wat is de aanklacht??

mgrba9
14-12-2002, 18:01
Origineel gepost door naoual_tangawia wat??? zooo jij durft! En ik ben er ook geen hoor..... dat houdt niet in dat ik er nooit een word.... de meeste mensen die rechten studeren, doen het nie uit liefde voor t vak, maar meer voor de roem en t geld... ben je ook zon iemand???

naoual_tangawia
14-12-2002, 18:07
Origineel gepost door mgrba9 de meeste mensen die rechten studeren, doen het nie uit liefde voor t vak, maar meer voor de roem en t geld... ben je ook zon iemand??? hahahhaa zo grappig, maar ik studeer geen rechten! Dat is wat ik vroeger wou gaan doen, en sindsdien noemen ze me bijna allemaal advocate omdat ik snel mijn woordje klaar heb staan..vandaar. En ik zou het zeker niet voor de roem en het geld doen. Maar ik wil volgend jaar inschallah, SJD gaan volgen....is wat socialer, mensen helpen en juridisch advies geven....dat lijkt me toch wel leuker dan de hele tijd alleen maar theorie enzo.....

naoual_tangawia
14-12-2002, 18:09
Origineel gepost door DEUGNIET aan die bewijzen heb je niets aan. met harde feiten moet je komen. en wat is de aanklacht?? je weet heus wel wat je hebt misdaan.......doe nou niet zo scheinheilig

DEUGNIET
14-12-2002, 18:17
Origineel gepost door naoual_tangawia je weet heus wel wat je hebt misdaan.......doe nou niet zo scheinheilig jij bent de advocaat en ik heb nog steeds de aanklacht nog niet gehoord?? jij was de aanklaagster??

naoual_tangawia
14-12-2002, 18:23

Origineel gepost door DEUGNIET jij bent de advocaat en ik heb nog steeds de aanklacht nog niet gehoord?? jij was de aanklaagster?? ik ben de aanklager niet, ik ben de verdediger.....weet je nog wel wat de functie van een advocate is....

Pagina's : [1] 2