Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'Drugshandel schaadt imago Nederland'

R0osje
17-08-2004, 21:59

Uitgegeven: 17 augustus 2004 17:48 De handel in drugs zal de komende vijf jaar het imago van Nederland schaden. Dat stelt het Korps landelijke politiediensten (KLPD) op basis van het Nationaal Dreigingsbeeld. Ook zal de handel in mensen de Nederlandse maatschappij in de toekomst veel last bezorgen. Met name de mensensmokkel vanuit Bulgarije en Roemenië zal toenemen. De georganiseerde misdaad organiseert zich in de vorm van een kwal, zo zegt de KLPD. Hoewel de misdaad vroeger hiërarchisch georganiseerd was, zal het in de toekomst steeds meer voorkomen dat de leiding in handen is van een kleine groep criminelen. Onder deze kern hangt dan een netwerk van handlangers. Het Nationaal Dreigingsbeeld is voor het eerst uitgevoerd. Vanaf nu zal het korps elke twee jaar opnieuw kijken naar de ontwikkelingen. Het onderzoek werd uitgevoerd in opdracht van de ministeries van Justitie en Binnenlandse Zaken. In het najaar zullen de betreffende ministers reageren op de resultaten. Wat zijn ze toch goed in toekomst kijken.. :rolleyes:

appie666
17-08-2004, 22:05
De Nederlandse economie heeft profijt van drugshandel.

appie666
17-08-2004, 22:09
Origineel gepost door Sanglier Leg eens uit? Een klein voorbeeldje: waarom was Willem Endstra destijds nooit vervolgd of opgepakt?

arabchrstn
17-08-2004, 22:15
Slik. Wat had Endstra te maken met drugshandel. Volgens mij werd die gozer verdacht van witwassen.

appie666
17-08-2004, 22:20

Origineel gepost door arabchrstn Slik. Wat had Endstra te maken met drugshandel. Volgens mij werd die gozer verdacht van witwassen. Precies, aan investeringen (drugsgelden) in o.a. ontroerend goed heeft de Nederlandse economie o.a. profijt van.

appie666
17-08-2004, 22:24
Origineel gepost door totheloo EEN KWAL, hmm, juist ja, ik dacht dat een kwal redelijk doorzichtbaar was? Ik dacht ook dat drugs, en de handel hierin, juist schadelijk is voor mensen! Maar nee, alleen het imago van Nederland loopt een deuk! wat een geruststelling! Alles wordt uit economisch oogpunt gezien, welkom in 2004 Wolfowitz.

sweety21
18-08-2004, 01:38
wat voor imago had nederland eerder dan. ??????? in het buitenland staat nederland bekend om het land van de drugs en de prostitiutie. en daarna volgen de tulpen en de kaas.

sweety21
18-08-2004, 01:48
wat voor imago had nederland eerder dan. ??????? in het buitenland staat nederland bekend om het land van de drugs en de prostitiutie. en daarna volgen de tulpen en de kaas.