Bekijk originele versie : [B]probleem accu laptop acer[/B]
mocroboy07
13-08-2010, 16:34
salaam broeders, zusters
ik zal het probleem eens in het kort vertellen en hopelijk kan iemand mij dan helpen want het is heel vervelend.
de laptop was dus vol geladen en werd dus 4 weken niet gebruikt (op reis) direkt na dat ik terug ben zet ik de laptop aan en wil die dus ni aan. oki zet ik die dus op stroom.
PROBLEEM: de accu werkt niet meer, ik werk dus altijd op stroom. Na een geruime tijd word er weergegeven dat de batterij vol is 100%. Nou dan trek ik dus de stekker eruit en voila laptop gaat dus weer uit en batterij staat dan weer op nul.
iemand al meegemaakt en een oplossing :confused:
mocroboy07
13-08-2010, 16:35
als het te ingewikkeld is uitgelegt zeg het dan.
APPIE_MOCROO
13-08-2010, 18:48
Accu kapot...?
NadorinoCrysis
13-08-2010, 19:25
Zoals eerder vertelt, je accu is kapot.
Eigenlijk hoort dat helemaal niet maarja, gebeurt is gebeurt.
Het beste is een nieuwe accu te kopen als je op accu wilt werken.
OCEANSONE
14-08-2010, 03:59
Probeer het volgende:
Haal de accu uit je laptop en gebruik de laptop op netstroom, dus aangesloten op de adapter.
Doet de laptop het dan wel?
Als dat het geval is, is je accu dood.
Ik heb daar ervaring mee gehad, op deze site kan je een accu of adapter bestellen: www.adapterdirect.nl
solibacha111
14-08-2010, 13:11
Heb precies zelfde probleem, 100 procent opgeladen. Accu eruit 5 min later laptop uit :moe:.
MisZMocr0
14-08-2010, 22:51
Heb precies zelfde probleem, 100 procent opgeladen. Accu eruit 5 min later laptop uit :moe:.
:lol:
ik heb dat probleem niet meer:gniffel:
MisZMocr0
14-08-2010, 22:53
salaam broeders, zusters
ik zal het probleem eens in het kort vertellen en hopelijk kan iemand mij dan helpen want het is heel vervelend.
de laptop was dus vol geladen en werd dus 4 weken niet gebruikt (op reis) direkt na dat ik terug ben zet ik de laptop aan en wil die dus ni aan. oki zet ik die dus op stroom.
PROBLEEM: de accu werkt niet meer, ik werk dus altijd op stroom. Na een geruime tijd word er weergegeven dat de batterij vol is 100%. Nou dan trek ik dus de stekker eruit en voila laptop gaat dus weer uit en batterij staat dan weer op nul.
iemand al meegemaakt en een oplossing :confused:
Volgensmij als jij werkt op je laptop, en je accu is bijv. 50% leeg doe jij hem dan weer aan de stroom?, want meestal is dat de oorzaak dat je accu het daarna niet meer doet.
mocroboy07
14-08-2010, 23:56
Probeer het volgende:
Haal de accu uit je laptop en gebruik de laptop op netstroom, dus aangesloten op de adapter.
Doet de laptop het dan wel?
Als dat het geval is, is je accu dood.
Ik heb daar ervaring mee gehad, op deze site kan je een accu of adapter bestellen: www.adapterdirect.nl
ja het is het geval, dus oop naar een nieuwe zeker.
:banana: een extra kost erbij:jammer:
mocroboy07
14-08-2010, 23:58
Volgensmij als jij werkt op je laptop, en je accu is bijv. 50% leeg doe jij hem dan weer aan de stroom?, want meestal is dat de oorzaak dat je accu het daarna niet meer doet.
euhm ja, moe ik dan wachte tot ie helemaal leeg is?
mocroboy07
15-08-2010, 00:02
allemaal een groentje gekregen.
MisZMocr0
15-08-2010, 00:07
euhm ja, moe ik dan wachte tot ie helemaal leeg is?
Jaa idd, anders gaat je accu kapot!
Dus wat ga je doen:
WACHTEN TOT JE ACCU HELEMAAL OP IS en dan weer opladen en stekker niet meer in doen tot dat je accu weer op is:o
You got that mister?:hihi:
Haha sorry ben beetje TE happy:maf:
mocroboy07
15-08-2010, 00:10
oki dan
IK WACHT TOT ACCU LEEG IS EN DAN STEKKER ERIN (als ik natuurlijk een nieuwe heb)
thanx miss.
hahaha die momenten heb ik ook vaak!
MisZMocr0
15-08-2010, 00:23
oki dan
IK WACHT TOT ACCU LEEG IS EN DAN STEKKER ERIN (als ik natuurlijk een nieuwe heb)
thanx miss.
hahaha die momenten heb ik ook vaak!
Graag gedaan, aangezien jou bijna niemand ging helpen, Kwam Super MisZMocr0 in ACTIE!:maf:
Die momenten moet ik dus echt niet hebben als ik in een serieuze situatie zit:giechel:
mocroboy07
15-08-2010, 00:46
:hihi:
Graag gedaan, aangezien jou bijna niemand ging helpen, Kwam Super MisZMocr0 in ACTIE!:maf:
Die momenten moet ik dus echt niet hebben als ik in een serieuze situatie zit:giechel:
dank je wel.
Ooh jawel tijdens een sollicitatiegesprek, zou echt wow zijn.:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.