Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mama liefde

Pagina's : [1] 2 3

mazhar
17-08-2004, 21:48

als ik ziek ben, aait ze over mijn hoofd, en brengt ze me soep als ik moe ben, lig ik met' m'n hoofd in haar schoot, en aait ze over mijn hoofdje als ik stress heb, bid ze voor mij, en troost ze me als ik alles wil opgeven, spreekt ze me weer moed in Als ik thuis kom van mijn weekend werk, dan heeft ze eten voor me klaar ze maakt me heel lief wakker bij el fajr Jemma ino, t3izzeeeeeeeeeeeeeeeez ghafia atas :Iluvu: niets beter dan mijn mama

maghrib_girl
17-08-2004, 21:55
hahahha schat... je hebt idd gelijk... mijn ma komt toevallig morgen pas terug van marokko... wajooow ik mis haar heeel erg.. je wil niet weten.. niks in deze hele wereld kan je vergelijken met de liefde voor je moeder.. en dat besef je helemaal als ze er niet is of als je ziek bent.. kus.. maghrib girl

mazhar
17-08-2004, 21:56
Origineel gepost door maghrib_girl hahahha schat... je hebt idd gelijk... mijn ma komt toevallig morgen pas terug van marokko... wajooow ik mis haar heeel erg.. je wil niet weten.. niks in deze hele wereld kan je vergelijken met de liefde voor je moeder.. en dat besef je helemaal als ze er niet is of als je ziek bent.. kus.. maghrib girl of wanneer zij ziek is :traan1: Mama's aan de top

ELMOGHTARY
17-08-2004, 22:04
ANGEL A mother is an Angel truly Heaven's best invention She's always busy doing deeds..... too numerous to mention There's just no way to measure all the love and joy she brings Yes, a mother is an Angel Who has truly earned her wings!! For my mom P.s.: De poorten naar de hemel is onder de voeten van jouw moeder. Peace to my friends and love for my mom

miss_chaimae
17-08-2004, 23:47

Origineel gepost door ELMOGHTARY ANGEL A mother is an Angel truly Heaven's best invention She's always busy doing deeds..... too numerous to mention There's just no way to measure all the love and joy she brings Yes, a mother is an Angel Who has truly earned her wings!! For my mom P.s.: De poorten naar de hemel is onder de voeten van jouw moeder. Peace to my friends and love for my mom Mooie gedicht,:Iluvu: en heeele mooie woorden van mazhar..:goedzo:

mmalaine
17-08-2004, 23:58
Origineel gepost door ELMOGHTARY ANGEL A mother is an Angel truly Heaven's best invention She's always busy doing deeds..... too numerous to mention There's just no way to measure all the love and joy she brings Yes, a mother is an Angel Who has truly earned her wings!! For my mom P.s.: De poorten naar de hemel is onder de voeten van jouw moeder. Peace to my friends and love for my mom ik kon t niet beter zeggen. mijn mama is mijn ziel en zonder mijn ziel kan ik niet leven.

ELMOGHTARY
18-08-2004, 01:26
Parel (my mama) Als licht van de maan schijnt zij haar stralen neer, ze stelt je gerust... iedere keer weer. Ze straalt haar warmte als de zon, ze is er altijd... mijn inspiratiebron. Zacht als de wind gaat ze als een bries voorbij, altijd op de achtergrond nooit te dichtbij. Glanzend als regendruppels stralen haar ogen, bij haar kan je altijd je tranen drogen. Als maagdelijke sneeuwvlokken dwarrelde ze in mijn leven mee, met een lach...raad...aandacht en altijd te vree. Peace to my friends and love for my mama

LuNatica
18-08-2004, 03:40
Origineel gepost door ELMOGHTARY Parel (my mama) Als licht van de maan schijnt zij haar stralen neer, ze stelt je gerust... iedere keer weer. Ze straalt haar warmte als de zon, ze is er altijd... mijn inspiratiebron. Zacht als de wind gaat ze als een bries voorbij, altijd op de achtergrond nooit te dichtbij. Glanzend als regendruppels stralen haar ogen, bij haar kan je altijd je tranen drogen. Als maagdelijke sneeuwvlokken dwarrelde ze in mijn leven mee, met een lach...raad...aandacht en altijd te vree. Peace to my friends and love for my mama Origineel gepost door ELMOGHTARY ANGEL A mother is an Angel truly Heaven's best invention She's always busy doing deeds..... too numerous to mention There's just no way to measure all the love and joy she brings Yes, a mother is an Angel Who has truly earned her wings!! For my mom P.s.: De poorten naar de hemel is onder de voeten van jouw moeder. Peace to my friends and love for my mom Prachtig!!!!!!!!!!!:huil: :goedzo:..

Multajeema
18-08-2004, 05:39
Moeder waarom ben je heengegaan. Lieve moeder ik kijk naar je nog een laatste keer, lieve moeder wanneer zie ik je weer. Hoe moet ik nu verder zonder jou, wie zal bij me staan, moeder waarom ben je heengegaan? Wie zal me nu omhelzen wie zal om me geven, lieve moeder waarom ben je niet gebleven. Ik zal die dag nooit vergeten de dag dat je ons verliet nee die dag vergeet ik niet, ik voelde me zo verloren en zat in een hoekje heel alleen het verdriet overmande mij ik voelde me verscheurd waarom is dit nu gebeurt. Lieve moeder ik kijk naar je nog een laatste keer, lieve moeder wanneer zie ik je weer. Hoe moet ik nu verder zonder jou, wie zal bij me staan, moeder waarom ben je heengegaan?

BerberAap
18-08-2004, 06:21
Origineel gepost door La__Haine Nothing But Luv' Nd Respect 4 my dear Mommy Mami a true rider Luve ya with all my heart - my unconditional luv 4 ya :Iluvu: Lieve woorden.....in een jodenTaal...:(

mazhar
18-08-2004, 09:56
Origineel gepost door Multajeema Moeder waarom ben je heengegaan. Lieve moeder ik kijk naar je nog een laatste keer, lieve moeder wanneer zie ik je weer. Hoe moet ik nu verder zonder jou, wie zal bij me staan, moeder waarom ben je heengegaan? Wie zal me nu omhelzen wie zal om me geven, lieve moeder waarom ben je niet gebleven. Ik zal die dag nooit vergeten de dag dat je ons verliet nee die dag vergeet ik niet, ik voelde me zo verloren en zat in een hoekje heel alleen het verdriet overmande mij ik voelde me verscheurd waarom is dit nu gebeurt. Lieve moeder ik kijk naar je nog een laatste keer, lieve moeder wanneer zie ik je weer. Hoe moet ik nu verder zonder jou, wie zal bij me staan, moeder waarom ben je heengegaan? :traan1: je hebt me doen wenen Allahjisbar....Achter de tranen van verlies schuilt een glimlach van herrinering :zwaai:

mazhar
19-08-2004, 21:39
Origineel gepost door ZooFree :o mammies zijn ZO lief...maar kunnen vaak ook vervelend zijn... Ma anna garaz! -mamma ik ga uit! A wouldie! gdie roegak gendak wa gandak wa gandak... :rolleyes: -Zoon van me pas op voor dat en dat en dat... Wal walieda galienie bla met GAf -Ma laat me je hoeft niet bang te wezen! Mamma's zijn gewoon snel ongerust over zoontjelief...want, eerlijk is eerlijk zonen zijn het meest geliefd onder mama's en ik ben ook gek op haar...qua papa's ....is het toch altijd een andere relatie..wie merkt dat ook? dat je met mamma alles kunt zeggen en bij pappa.....anders bent... alhoewel ik de laatste tijd een ontploffing had bij me vader over een mislukte verloving.......ewa ja..ze helpen je altijd met alles en staan altijd voor je klaar that count's! :o :Iluvu: Ti amo waliedien djelie :verliefd: ik ben 21, en me moeder zegt nog uit te zien voor ontvoerders :maf:

samira_el
20-08-2004, 10:29
Origineel gepost door mmalaine ik kon t niet beter zeggen. mijn mama is mijn ziel en zonder mijn ziel kan ik niet leven. :giechel: Jouw ondertekening is vet!

salima23
20-08-2004, 12:47
Ik mis mijn mamie :huil:

Metalsiarachida
20-08-2004, 13:10

Origineel gepost door ZooFree of niet ik zit daar ook boven maar, alsnog hoor je: a wouldie illa sritie siegaza bash at srab gelijk je hand erboven anders gooien ze er wat in hahahaha ze heeft wel gelijk :o Mammie :Iluvu: mammie voelt ich niet so lkkr vandaag :verdriet: was een dagje naar zandvoort geweest kreeg ik uitlasg wat blijkt nou zet ik die handoek gewoon bij de verse handoeken...mammie gebruikt hem krijgt zij het ook :confused: kan als zij allergisch voor jou is dan wel,denk ik :)

Pagina's : [1] 2 3