Bekijk originele versie : Algemeen
BESTE VRIENDEN IK HEB TWEE JAAR MET EEN MAROKKAANSE MEISJE GEHAD,MAAR ELKE KEER ALS IK HAAR BEL VAN WAAR BEN JE:IK BEN THUIS ANTWOORD ZE MAAR EEN KEER BELDE IK EN ZEI WAAR BEN JE UITERAARD THUIS WAT HOORDE IK ACHTER (TREINEN) DUS WAT IK HIER MEE WIL ZEGGEN IS DAT ZIJ EEN HELE DIEPE ZEE HEEFT EN DAAR GA IK NIET IN ZWEMMEN DUS JONGENS EN MEISJES WEES JE ZELF EN EERLIJK OF T NOU EEN MEISJE IS OF EEN JONGEN IS T HEEFT DE ZELFDE WAARDE IK BEN EEN JONGE DIE ECHT LEF HEEFT WANT ALS IK GENAAIT WORD DOOR IEMAND WAAR IK VERTROUWEN IN HAD, KAN ZE BETER ZELF TEGEN HAAR MOEDER ZEGGEN, MAAR LATER DACHT IK ZIJ IS T NIET WAARD .GROETJES EN RESPECT..
Beter Geen Relatie's beGinnen voor het Huwelijk is zoiezo HARAM
Iets doen wat HARAM is heeft zo zijn GEVOLGEN, en dat Gevoel van GEN.AAID worden omdat je haar verTrouwDe is het GevolG :)
bismilahi ara7mani ara7im: inaa kaydahoenaa 3adim. sadaka allahoe al3adim
Origineel gepost door PrinsJabir
BESTE VRIENDEN IK HEB TWEE JAAR MET EEN MAROKKAANSE MEISJE GEHAD,MAAR ELKE KEER ALS IK HAAR BEL VAN WAAR BEN JE:IK BEN THUIS ANTWOORD ZE MAAR EEN KEER BELDE IK EN ZEI WAAR BEN JE UITERAARD THUIS WAT HOORDE IK ACHTER (TREINEN) DUS WAT IK HIER MEE WIL ZEGGEN IS DAT ZIJ EEN HELE DIEPE ZEE HEEFT EN DAAR GA IK NIET IN ZWEMMEN DUS JONGENS EN MEISJES WEES JE ZELF EN EERLIJK OF T NOU EEN MEISJE IS OF EEN JONGEN IS T HEEFT DE ZELFDE WAARDE IK BEN EEN JONGE DIE ECHT LEF HEEFT WANT ALS IK GENAAIT WORD DOOR IEMAND WAAR IK VERTROUWEN IN HAD, KAN ZE BETER ZELF TEGEN HAAR MOEDER ZEGGEN, MAAR LATER DACHT IK ZIJ IS T NIET WAARD .GROETJES EN RESPECT.
jaja..... :rolleyes:
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Beter Geen Relatie's beGinnen voor het Huwelijk is zoiezo HARAM
Iets doen wat HARAM is heeft zo zijn GEVOLGEN, en dat Gevoel van GEN.AAID worden omdat je haar verTrouwDe is het GevolG :)
kan ook in een huwelijk gebeuren...vergis je niet...een huwelijk zegt nix...
MESCHIEN IS ZE ZELF WEL BANG DAT JIJ HAAR NIET SIREUS NEEMT YOU NEVER NO IN IEDER GEVAL GROETJES
en sommige die gelijk koran er bij halen dat is verkeerd,dat zet je niet zo maar waar allerlei geroddel zit niet persoonlijk bedoelt.groetjes.
Waarom is dat niet goed de koran erbij halen :rolleyes: de islam is de juiste weg en dat hoef ik niet te zeggen.
omdat het geloof hier niks mee te maken heeft.en je hoeft mij zeker niet te vertellen dat de islam de juiste weg is!! en ik heb veel respect voor mn geloof en die ga ik hier niet misbruiken want de helft van de oproepen hier zijn eigenlijk onzin.
dus meisje met alle respect.
Groetjes,
Mo
Wat is in jou ogen dan de juiste weg :rolleyes:
Wat wil je nu bereiken met je oproep of is dat ook maar alleen onzin die je kraamt?
hey, zoals je weet liefde maakt blind maar wat een trutje was zij dan zeg je vertrouwde haar maar ondertussen?????? who know's je komt je ware vast nog wel tegen die je wel vertrouwt en trouw blijft en respecteert groetjes saloua
ja inderdaad het is onzin
:giechel: doelloos:D:zwaai:
ja inderdaad het is onzin ik wilde alleen mn verhaal kwijt bedoel er totaal niks mee maar ik hou er niet van als mensen gelijk beginnen over het geloof want als je het zo bekijkt is niemand goed bezig jij ook niet!
nou zoals ik al eerder zei :zwaai: :zwaai: :zwaai: met alle respect dat staat bij mij heel hoog!
wat heb ik gedaan dan dat ik niet goed bezig ben heb je mij iets horen zeggen over geloof maar goed ik wil geen ruzie
Origineel gepost door MissElegance
ya marokkanen altijd zelfde gezeur relatie dit relatie zus dat gejank keer op keer. ga een vrouw huwen zorg dat er kinderen komen en ga je verdiepen in je geloof.
Ja precies geef je gelijk in en dit geld ook voor de meiden :zwaai:
Dat geflikflooi stelt tegenwoordig niets voor altiijd maar klagen dit en dat terwijl ze alle twee verkeerd bezig zijn.
Saloua was niet voor jou bedoelt! ik wil ook met niemand ruzie zoals ik al zei wilde alleen mn verhaal kwijt enne zolang ik niet de juiste vrouw ben tegen gekomen zullen er geen kinderen komen.
doelloos volgens mij zijn dat de meeste mensen tegenwoordig ;-)
nou ik hoop niet dat iemand nu boos is of gekwetst!
ooh okeej dan :zwaai:
doelloos volgens mij zijn dat de meeste mensen tegenwoordig ;-)
bedoel je mij daar mee :D:maf2::giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.