Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De nacht

missriffia03
17-08-2004, 19:04

De nacht, hij kent mijn angsten. De dag, brengt mij het licht, verdrijft mijn boze dromen, en tovert een lach op mijn gezicht. De regen, zijn mijn tranen, de zon waar ik op wacht, gaat dan weer langzaam onder, en dan komt weer, de nacht.

bint_duh_bledie
17-08-2004, 19:06
Origineel gepost door missriffia03 De nacht, hij kent mijn angsten. De dag, brengt mij het licht, verdrijft mijn boze dromen, en tovert een lach op mijn gezicht. De regen, zijn mijn tranen, de zon waar ik op wacht, gaat dan weer langzaam onder, en dan komt weer, de nacht. :hoera: oke en toen...................

missriffia03
17-08-2004, 19:11
en toen viel ik in slaap haha

marocaan18
17-08-2004, 19:14
je bedoelt zeker de huwelijksnacht?! ja dat is zeker spannend

missriffia03
17-08-2004, 19:15

hahahahaha neee joh wat denk jij wel niet :)

marocaan18
17-08-2004, 19:17
dat is DE NACHT!

mazhar
17-08-2004, 21:00
hoe mooi :goedzo:

Miss9
17-08-2004, 21:55
Het is de Nacht die mijn pijn doet ontwaken het is de Nacht die mij rusteloos maak eenzaam in het donker, ben ik mezelf , bedolven met gedachtens aan het kapotmaken elke keer weer die bittere smaak De nacht brengt iets mysterieus met zich mee het is oneindig mooi en brengt mij onder maanlicht terug naar mijn verlee. elke ster die straalt staat voor een litteken van pijn maar ik weet: dit moest zo zijn. ik zal niet langer treuren, maar genieten van de schoonheid die ze brengt het is de nacht die mij nu voldoening schenkt starend naar de donkere lucht bezaaid met sterren, zo mooi als een open zee. het kent oneindig veel geheimen en verdiet. de schoonheid van de nacht neem je in je dromen mee iedreen die de nacht anders ziet. maar het is De Nacht die mij uit mijn schulp doet kruipen. mij naar de volgende morgen, in het donker doet sluipen. vaarwel, slaap zacht, morgen weer een nieuwe nacht...

lhouceimagirl1
17-08-2004, 22:10
ik vind ze allebei heel mooi.toppie!