Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : denken of toch echt voelen

Pagina's : [1] 2

YOUNESmt
17-08-2004, 18:55

bij mij is het altijd zo dat wanneer ik een meid leer kennen en ik heb een relatie met haar denk ik echt zeker te weten dat ik van haar hou dan is het eenmaal uit en dan mis ik haar nieteens en kom ik erachter dat ik niet van haar hield maar hoe moet ik nou weten wanneer ik ECHT van iemand hou dan? best verwarrend allemaal wie van de mannen heeft hier ook last van :confused:

YOUNESmt
17-08-2004, 20:09
ik ben dus de enige :stoned:

Poesycat
17-08-2004, 20:24
zo te zien ja :kwaad:

rachidabella
17-08-2004, 20:24
geen ervaringen mee gehad!!

ELMOGHTARY
17-08-2004, 20:29

Gaat je hard snel op hol, je handen zweten, stotteren, je hoofd leeg als je haar ziet? Heb je echt alles voor haar over, dan bedoel ik vanuit je hart....vertrouw, respecteer, accepteer je haar in het doen en laten....en mis je haar, zodra zij weer naar huis gaat? Dan houdt je van haar...er komen nog wel andere dingen aan orde, maar dit is de basis.....je verstand en hart moeten een zijn om te weten wat je voor iemand voelt.... Peace to my friends and love for my mama

mazhar
17-08-2004, 20:48
ALs je alle stappen wil overslaan en meteen naar haar ouders wil lopen om haarhand te vragen, dan weet je dat't the real thing is :)

LaMorena
17-08-2004, 21:49
Je weet niet wat liefde is, je denkt dat je van iemand moet houden als je een relatie hebt maar dat is niet zo. Als het je echt overkomt, dan weetje dat het echt is en geen geintje. Echte liefde is iets dat je niet zo vaak overkomt. Echte liefde is insh'allah mektab. Echte liefde, dat is iets extra's dat je voelt als je bij een persoon bent waar je verliefd op bent. Dan heb je alles voor haar of hem over en geef je diegene echt niet zo makkelijk op als het uit is.

NorthStar
17-08-2004, 23:12
Hahahahahahahahahahahaha, liefde= bulshit!!!

MocrowGirlBella
17-08-2004, 23:24
Origineel gepost door NorthStar Hahahahahahahahahahahaha, liefde= bulshit!!! :D

YOUNESmt
18-08-2004, 19:08
Dus in mijn 22 jaar heb ik never ever van iemand gehouden :confused: gaar men

ELMOGHTARY
18-08-2004, 19:31
Dus in mijn 22 jaar heb ik never ever van iemand gehouden Blijkbaar.....:hihi: Peace to my friends and love for my mama

YOUNESmt
19-08-2004, 20:07
ik ben geshockt!

Psychologe
19-08-2004, 22:14
Origineel gepost door ELMOGHTARY Gaat je hard snel op hol, je handen zweten, stotteren, je hoofd leeg als je haar ziet? Heb je echt alles voor haar over, dan bedoel ik vanuit je hart....vertrouw, respecteer, accepteer je haar in het doen en laten....en mis je haar, zodra zij weer naar huis gaat? Dan houdt je van haar...er komen nog wel andere dingen aan orde, maar dit is de basis.....je verstand en hart moeten een zijn om te weten wat je voor iemand voelt.... Jij geeft nu een indicatie over verliefd zijn!!! Houden van is niet meer zonder elkaar kunnen en dat je je eigen leven op kan geven voor iemand!!! Als dat wat jij beschrijft houden van is. Wat is dan "je leven opgeven voor iemand"??? Maar ja Liefde heeft geen definitie. Ieder persoon definieert het anders.... Peace to my friends and love for my mama

ELMOGHTARY
19-08-2004, 22:30
Het belangrijkste is dat je je zielsverwant tegenkomt, waar je je leven mee kan delen... Voor topic maker.....je zal haar vanzelf wel tegenkomen en het gevoel dat je dan krijgt....is lekkerder dan je ooit gevoeld hebt....heb geduld...en je zult krijgen... Peace to my friends and love for my mama

YOUNESmt
20-08-2004, 21:35

o :confused: ik wil wel graag van iemand houden :(

Pagina's : [1] 2