missgadiza
12-08-2010, 00:45
Sallaam allemaal, Als eerste Ramadan Mabrouk allemaal. Ik heb een groot probleem. Ik ben samen met mijn man en 2 zoontjes afgelopen dinsdag 10 augustus teruggekeerd van onze reis uit Marokko. De vlucht was vanaf Fez naar Charleroi. Ik zit in een rolstoel en mocht samen met een andere passagier die ook rolstoelafhankelijk was als laatste de vliegtuig uit. Toen wij dus eindelijk bij de band waren gekomen voor onze koffers bleek bij thuiskomst dat het onze koffer niet was. Ik kan me nog herinneren dat in Fez voor ons een echtpaar was met een baby meisje. Ik zei nog tegen mijn man van dat ze dezelfde trolley hadden. Wie oh wie weet hoe het nu verder moet. Heb geprobeerd Ryanair te bellen, maar ik kreeg ze de hele tijd niet te pakken. Nummer was in gesprek. Er zitten echt persoonlijke dingen in mijn trolley die erg belangrijk voor me zijn. Ik zou het ontzettend waarderen dat mocht je deze bericht lezen dat je altijd contact met me kan opnemen. Fouten kunnen plaatsvinden. Alvast bedankt, MrsGadiza