Bekijk originele versie : Nederlanders weer beschoten in Irak
appie666
17-08-2004, 16:38
Nederlandse militairen in Zuid-Irak zijn maandagavond en in de nacht van maandag op dinsdag opnieuw beschoten. Niemand raakte gewond. Dat heeft de Koninklijke Landmacht bevestigd.
Mortiergranaten
Een patrouille werd in de buurt van Ar Rumaythah beschoten. Een paar uur later werden twee mortiergranaten op de Nederlandse basis in Ar Rumaythah afgevuurd. Beiden misten doel.
Hinderlaag
Zaterdag liepen Nederlandse militairen in Ar Rumaythah in een goed georganiseerde hinderlaag, die uitliep op een urenlang vuurgevecht. Daarbij vielen één dode en vijf zwaargewonden
Zo het gaat eindelijk de goede kant op
arabchrstn
17-08-2004, 16:42
Nou. Ik moet zeggen. Twee doden in zes maanden, vind ik nu niet bepaald indrukwekkend.
appie666
17-08-2004, 16:50
Origineel gepost door arabchrstn
Nou. Ik moet zeggen. Twee doden in zes maanden, vind ik nu niet bepaald indrukwekkend.
2 keer beschoten in 3 dagen is naar mijn mening wel indrukwekkend.
Mouray_achmed
17-08-2004, 16:55
Op naar de derde beschieting op nederlandse troepen zou ik zeggen. Harry Potter (balkenende) moet vooral Amerika blijven steunen. ze3ma irak helpen met de wederopbouw.
Waarom gaan ze niet in Afrika, landen helpen waar vaak hongersnood voorkomt en niet te vergeten de vele burger oorlogen.
Aan zand en gedroogde takken hebben ze niets aan blijkbaar.
arabchrstn
17-08-2004, 16:58
In Afrika wil men namelijk 'geen buitenlandse inmenging'. Te begrijpen natuurlijk.
Overigens. Wat weet jij van de activiteiten van de Hollanders daar? Wat doen ze precies?
Origineel gepost door Mouray_achmed
Op naar de derde beschieting op nederlandse troepen zou ik zeggen. Harry Potter (balkenende) moet vooral Amerika blijven steunen. ze3ma irak helpen met de wederopbouw.
Waarom gaan ze niet in Afrika, landen helpen waar vaak hongersnood voorkomt en niet te vergeten de vele burger oorlogen.
Aan zand en gedroogde takken hebben ze niets aan blijkbaar.
In Afrika willen ze heel graag gaan helpen (Nederland heeft al 100 miljoen Euro gedoneert).
Maar de Islamitische regering van Sudan wil geen buitenlandse inmenging voordat de door haar gesteunde Arabische Janjaweed Milities alle zwarte Afrikaanse moslims in Darfur heeft afgemaakt.
Zij houden voedselzendingen en de verspreiding van het voedsel onder vluchtelingen tegen en steunen de moordende Janjaweed door luchtaanvallen uit te voeren op de vluchtelingen.
Is dat het antwoord wat je zocht?
Origineel gepost door appie666
goed georganiseerde hinderlaag
:D
Praetorian
17-08-2004, 17:13
Weet je...eigenlijk is het ironisch...degenen die daar niet horen ...zitten er toch.....en degene die daar wel horen....zitten hier......
Origineel gepost door Praetorian
Weet je...eigenlijk is het ironisch...degenen die daar niet horen ...zitten er toch.....en degene die daar wel horen....zitten hier......
Misschien willen ze wel kwartetten.
Mouray_achmed
18-08-2004, 12:12
Origineel gepost door Peej
In Afrika willen ze heel graag gaan helpen (Nederland heeft al 100 miljoen Euro gedoneert).
Maar de Islamitische regering van Sudan wil geen buitenlandse inmenging voordat de door haar gesteunde Arabische Janjaweed Milities alle zwarte Afrikaanse moslims in Darfur heeft afgemaakt.
Zij houden voedselzendingen en de verspreiding van het voedsel onder vluchtelingen tegen en steunen de moordende Janjaweed door luchtaanvallen uit te voeren op de vluchtelingen.
Is dat het antwoord wat je zocht?
laten we zeggen dat er inderdaad 100 miljoen euro is gedoneerd door Nederland.
Nederland heeft niets te zoeken in Irak. De aanleiding voor de oorlog in Irak was omdat er waarschijnlijk massa vernietigings wapens aanwezig waren. Nu deze tot op heden niet gevonden zijn door die ******* Bush mag Nederland en de rest van alle andere landen meehelpen met de vuile was.
Gewoon puur politiek. Achterliggende gedachte voor Nederland om Amerika te steunen is van economisch belang. Hoeveel amerikaanse bedrijven zijn er wel niet in Nederland. Laat ik je een ding duidelijk maken. Het gaat puur om het geld.
Danielle2
18-08-2004, 12:18
Origineel gepost door Carolus
Appie, hoeveel schuift dat nou van de Mossad....om de nederlanders op te zetten tegen de moslims?
Hahaha! Volgens mij werkt dit halve forum voor de mossad.
appie666
18-08-2004, 14:29
lol :D
Danielle2
18-08-2004, 14:55
welke helft denk jij appie, de kaaskop-helft of de maroc-helft?
appie666
18-08-2004, 14:56
Origineel gepost door Danielle2
welke helft denk jij appie, de kaaskop-helft of de maroc-helft?
Hoe bedoel je?
Danielle2
18-08-2004, 16:48
Origineel gepost door appie666
Hoe bedoel je?
welke helft voor de mossad werkt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.