Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat geef jij???

maghrebia007
17-08-2004, 16:13

wat zou jij geven aan iemand die gaat trouwen?? me broer gaat binnekort trouwen en ik weet me geen raad... :( ik moet egt snel wat bedenken want anders ben ik te laat!!! hebben jullie tips?? thnx alvast :)

maghrebia007
17-08-2004, 16:45
Origineel gepost door Miss_Magrebia Laat een foto van hun samen inlijsten en vergoten? ik vind je overal terug he.. :) altijd leuke en lieve reacties ;) lijkt me inderdaad leuk.. ik denk dat ik dat ook ga doen!! nogmaals... SHOUKRAN :)

maghrebia007
17-08-2004, 16:47
Origineel gepost door sabje Mijn broers heb ik nooit wat gegeven, helemaal mooi!!! Al dat strijk werk, al die ontbijtjes :kwaad: ...................... :p Nee joh, maak inderdaad iets persoonlijk voor hen beide, iets wat niet iemand anders voor hem uit de winkel kan kopen als cadeau. :zwaai: wahahaha die is goed!! hihi.. pfff ik weet dat ik iets moet halen wat niet zo snel te halen is.. en wat niet zo standaart is walakien om er achter te komen wat dat is>>> daar ben ik nu mee bezig.. en als ik niets vind ga ik een foto van hun uitkiezen en vergroten.. dat lijkt me heel erg leuk.. maar dat is zo laat denk ik voordat ik de foto's gedaan heb enzz dan zijn hun al aan de kinderen :P.. dus ik moet zowieso wat erbij hebben... dus SABJE dit keer ff serieus.. of zal ik ze een strijkplank geven kunne ze voortaan zelf strijken ;)

maghrebia007
18-08-2004, 15:57
Origineel gepost door sabje Ik heb mijn broers pas cadeautjes gegeven na de bruiloft....... ik heb voor ze beide een fotoboek in elkaar gezet, met foto's van hun jeugd tot aan de trouwdag en dan voor de helft die fotoboek leeg gehouden zodat ze meer foto's in de verder toekomst samen kunnen plakken. Foto's van hen beide, babyfoto's t/m bruidsfoto's. :) kijk nou kom je s met een reactie :P hihihi egt eeen leuk idee... walakien ik heb alleen maar de foto's van me broer...dus moet ik die van haar ook nog zien te regelen.. oef... ya masakiel! :P (ik zal er maar niet tevaak aan denken want ik ben bang dat ik t dan gewoon in de steek laat :) ) shokran sabje :zwaai:

maghrebia007
18-08-2004, 16:00

Origineel gepost door Miss_Magrebia Lay Soukhran :nijn: Je vind me overal terug omdat ik me verveel op werk, is hier dood.............. en niemand is op MSN :D ahhh miskiena.. je hebt wel gelijk hoor.. daarom zit ik ook altijd hier! bij mij zijn er wel mensen online.. maar niet de mensen die ik wil spreken (hoop niet dat ze dit lezen :P ) :zwaai:

layla86
18-08-2004, 17:51
esalaam aliekoem ik zit in het zelfde probleem me zus is in de zomervakantie getrouwd en ik heb nog steeds niks voor haar gekocht. weten julie mischien wat leuks om te kopen. groetjes layla

Sugargirl
19-08-2004, 23:39
BOEK EEN HUWELIJKSREIS VOOR ZE ALS ZE NOG NIET ZIJN GEWEEST...!!!!!

maghrebia007
20-08-2004, 15:11
Origineel gepost door Sugargirl BOEK EEN HUWELIJKSREIS VOOR ZE ALS ZE NOG NIET ZIJN GEWEEST...!!!!! hahahahhahahahahhahaha ik wil best wel wat geld van mij opzij zetten hoor maar EEN REISJE?? jaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaag :D sjow lief is ie nou ook niet voor mij geweest.. :P hahahhaha wel leuk idee wallah..

maghrebia007
20-08-2004, 15:13
Origineel gepost door sabje Ik heb helaas geen zus..... anders had ik je wel kunnen helpen. Vrouwen zijn iets moeilijker om een cadeautje voor te vinden en al helemaal als het je zus of zusje is. dat ligt er aan hor...zoals ik.. ik weet precies wta mijn zus leuk vind en wat niet.. maar wij zijn ook geval apart dus je kunt net zo goed gelijk hebben. :D ( droge reactie he>>> komt omdat ik me verveel reageer ik gewoon overal op..) :D

maghrebia007
20-08-2004, 15:13
Origineel gepost door sabje Gewoon via haar zusje of broertje of desnoods haar ouders die foto's proberen te bemachtige, heb ik ook gedaan...... ze gaan het echt hartstikker leuk vinden. t is t proberen waard..dus ik ga t zeker proberen! shokran.. :Iluvu: