Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zouden je ouders doen...

BentDagilia
14-12-2002, 13:28

Als ze je met een onbekende jongen zagen lopen op straat??? Bent Dagilia :zwaai:

kaasvaak
14-12-2002, 13:29
ik denk niet dat ze der echt moeite mee hebben

Aphrodite
14-12-2002, 13:30
Gewoon vragen wie die jongen is... ze zullen ZEKER vragen wie het is, maar ze zullen me ook wel vertrouwen als ik ze een antwoord geef... ze gaan dus niet meteen het ergste denken ofzo... Gelukkig niet zeg

BentDagilia
14-12-2002, 13:45
Mijn ouders doen daar ook niet zo moeilijk over.. Mijn ouders vertrouwen me volkomen en ja ze geloven ook alles wat ik zeg.. maar alles wat ikz eg is ook waar.. en ja meestal loop ik met een klasgenoot of een goeie vriend ja daar zeggen ze niks over zolang we maar niet hand in hand lopen dan zwaait er wat :D En voor de jongens ja ik denk dat de ouders het zullen aanmoedige om met iemand van heta nder geslacht te lope :D Bent Dagilia

SamiaGirl
14-12-2002, 14:36

als ik bv. arm in arm loop met een jongen (maar dat gebeurt niet)dan zou me moeder er zeker naar vragen hoe het zit maar gewoon lopen op straat daar doet ze niet moeilijk over dus ze vraagt er ook niet naar. :D

-Reda-
14-12-2002, 15:41
Origineel gepost door Bent Dagilia Als ze je met een onbekende jongen zagen lopen op straat??? Bent Dagilia :zwaai: ze zouden denken, dese jongen heeft veel vrienden:D:maf2:

kinky_boy
14-12-2002, 15:44
me ouders zouden dit doen: ouders: wie is was dat jongen ik: gewoon iemand die ik ken ouders: van waar? ik: gewoon daar dat zouden me ouders doen

saila
15-12-2002, 14:47
hay hay als me ouders me zou zien met een onbekende jongen zouden ze vragen wie is die jongen? hoe ken je die jongen ?waarom liep je met die jongen ? nasira:D