Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Typisch Kadir!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
14-12-2002, 13:23

Liften op vliegbaan Schiphol Van onze correspondent: Afgelopen week heeft de vliegleiding van Schiphol tijdelijk alles op startbaan 3 stil moeten leggen. Dit kwam omdat Kadir Turk stond te liften op de baan. Turk wilde graag op vakantie naar Spanje maar had hier niet voldoende geld voor en kwam op het idee om te gaan liften. Kadir Turk : "tja, regelmatig lift ik van mijn huis naar mijn werk, ik dacht ach het moet ook lukken op het vliegveld maar helaas er was geen een vliegtuig die stopte en mij meenam. Ik vond dit best wel associaal, want we zijn toch op de wereld om elkaar te helpen" De woordvoerder van Schiphol, mevrouw K. Vliegsma: "Tja, dit is een triest geval maar helaas kunnen wij hier weinig tegen doen, als iemand over het hek stapt en denkt dat er een vliegtuig zal stoppen dan denk ik dat er toch iets niet goed is". Turk heeft maar besloten om in het vervolg in eigen land op vakantie te gaan want dan weet je zeker dat je wel een lift krijgt, aldus Kadir Turk. nou dat is typisch kadir!!!!!!!!!.

Tnawie
14-12-2002, 13:27
heeft ie zn plate achterhoofd gebruikt als een verkeersboord.....wedden dat ze erin zouden trappen :D

Tnawie
14-12-2002, 13:28
Origineel gepost door Kadir Psssssss, droooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo og meer dan die twee wooedjes, kan je ook niet uit poe-pen turk :D

Tnawie
14-12-2002, 13:41
Origineel gepost door Kadir Ik wou je gistere echt klappen man, daarvoor kwam ik eigenlijk, maar jah, je had geluk, me neef hield met tegen:kwaad: nou begin je egt tnawies te plegen.....voordat jij kwam heb ik eerste een groep nederlanders bijna in elkaar geslagen omdat ze een klein maroc jongen met een paar meisjes lastig vielen

Chaimaa
14-12-2002, 13:52

Ahum :kwaad: probeerde je mij te ontsnappen door het land te verlaten??? Shame On You :jammer:

Tnawie
14-12-2002, 13:56
Origineel gepost door Kadir Tss, je moest me roepen man, ik heb bijna elke keer als ik daar ben, ruzie met die tatas. die tatas waren ziek man...ze waren met zn 5en en ze wilden een maroc jongenvan 15 jaar inelkaar gaan slaan....maar ze zijn vergeten dat ze in adam zijn..... ik vond het zielig voor die maroc jongen, hij was in zn eentje met nog een stuk of 4 meisjes, hij wist hij kon nie van hun winnen maar voelde zich gedwonen voor die meisjes op te komen....gelukkig was ik er anders werd ie in elkaar geslagen

Chaimaa
14-12-2002, 13:58
Origineel gepost door Tnawie die tatas waren ziek man...ze waren met zn 5en en ze wilden een maroc jongenvan 15 jaar inelkaar gaan slaan....maar ze zijn vergeten dat ze in adam zijn..... ik vond het zielig voor die maroc jongen, hij was in zn eentje met nog een stuk of 4 meisjes, hij wist hij kon nie van hun winnen maar voelde zich gedwonen voor die meisjes op te komen....gelukkig was ik er anders werd ie in elkaar geslagen :Iluvu:

Tnawie
14-12-2002, 14:03
Origineel gepost door Chaimaa :Iluvu: k vond t zielig voor die jongen ik kon hem nie in de steek laten

Chaimaa
14-12-2002, 14:05
Origineel gepost door Tnawie k vond t zielig voor die jongen ik kon hem nie in de steek laten nee ik begrijp wat je bedoelt...classe :goedzo: zo hoort het.. ben echt trots op je.. was hij met mocro meisjes die jongen?

Tnawie
14-12-2002, 14:05
Origineel gepost door Kadir Jah toch, ik weet niet, normaal zijn ze altijd stil, ze zijn echt bang voor die mokros en natuurlijk voor de turken:cool: Maar zodra ze dronken zijn, krijgen ze in eens lef, ik weet niet of je er bij was, maar vorige keer ook, was een paar maandjes geleden, iemand schopte tegen telefooncel(tata) Mokro gaat naar hem toe, hij zegt doe ff rustig, opeens komt zn vriend van achter o pdie mokro, wejooooo, politie kwam en shit weet je hoe erg he, me mattie kreeg zelfs knuppel op zn hoofd, je weet toch, die van de scotu, damn:jammer: En weer lieten ze de tats weggaan he, zij begonnen, en wat doet de politie, ze houden die mokros tegen en zeggen tegen die tatas loop weg. zo zijn die scotu, als een maroc met een tata vecht, is die maroc altijd de schuldige.......maar gelukkig delen die marocs eerste een paar raak klapen uiten voor ze aangehouden worden :D

Tnawie
14-12-2002, 14:09
Origineel gepost door Chaimaa nee ik begrijp wat je bedoelt...classe :goedzo: zo hoort het.. ben echt trots op je.. was hij met mocro meisjes die jongen? ja hij was met mocro meisjes, best wel jong meisjes, volgens mij zijn t zusjes en nichtjes ......ik kon in ieder geval nie door lopen....moet je na gaan hoe die zusjes en nichtjes zich gaan voelen als hij in elkaar geslagen wordt...ik wilde hun dat onmachts gevoel besparen..en gelukkig lukte dat...

Tnawie
14-12-2002, 14:11
Origineel gepost door Kadir ALs je echt zo meelevend bent, waarom heb je dan gistere mn kaartje niet betaald:ego: ik zou je een koffie tracteren en geen bioscop kaart....abi je weet ik ben een arme student...ik woon op mezelf moet huur, college geld betalen...en elke maand ben ik gemideld 100 euro aan boeken kwijt... kortom ik ben praktische arm :D

Chaimaa
14-12-2002, 14:15
Origineel gepost door Tnawie ja hij was met mocro meisjes, best wel jong meisjes, volgens mij zijn t zusjes en nichtjes ......ik kon in ieder geval nie door lopen....moet je na gaan hoe die zusjes en nichtjes zich gaan voelen als hij in elkaar geslagen wordt...ik wilde hun dat onmachts gevoel besparen..en gelukkig lukte dat... meskien dat kon je hem niet aandoen..daar is je hartje te groot voor :D :p

Chaimaa
14-12-2002, 14:20
Origineel gepost door Kadir Mijn hart is ook groot:( Ik had heel veel moeite gisteren met mezelf in te houden om Tnawie die klap niet te geven:D Maarre ej sweety, ik moet gaan jah, ik spreek je nog wel, latersssssssss. i know :stout: haha volgende keer beter lieverd thalla frassek ik zie je wel verschijnen :blauwkus: laterrrrrrr

Pagina's : [1] 2