Bekijk originele versie : Man uit Marokko zoekt vrouw uit Nederland of belgie om mee te trouwen
Dames en heren,
Voor mijn neef uit Marokko ben ik opzoek naar een dame die met hem wil trouwen.. voor de papieren of liefde alles is mogelijk.. als t gaat om het hierheen halen etc. betaald hij er voor..
Voor meer info en intresse pm me per direct!
Bedankt!
Haal je toppic weg man!!! 7esemtina! wat moet je neef nou hier in NL
goude tijden in NL zijn allaaaaang al niet meer. Veel gaan terug omdat het daar veeel beter is,
Over een enkele jaar, ga ik ook terug. genieten van het leven in Marokko,.
ema Nederland Ziroo
sara-girl
11-08-2010, 11:17
willen nog mensen hier komen:eek:
over een paar jaar de crisis zal in nederland komen:hihi:
en :hihi: alemaal terug
Je hebt gesproken.
Maar goed, ze vinden die uitkeringen hier relax...
Tegenwoordig is het ook heeel lastig om een uitkering te krijgen,
Ik moet er niet eens aan denken om een uiterking allahved van de sociale dienst ofzo te krijge.
Die mensen behandelen je bhel shie hond aan een lijn, en dreige en dreige dat ze je uitkering stop zetten,
Zolans ik hmdl me handen en benen heb is het gewoon knokke voor je geld. en niet me hand ophouden voor een uiterking.
Je hebt gesproken.
Maar goed, ze vinden die uitkeringen hier relax...
Uitkering? Volgens mij ben je niet helemaal meer up to date. Dat waren oude tijden dat je 3 jaar lang een uitkering pakte en vervolgens nog een ziektewet eraan vast plakte.
Deze tijden zijn anders. Als je 5 jaar hebt gewerkt dan mag je blij zijn als je de eerste 6 maanden 75% uitkering krijgt van je laatst verdiende loon.
Dachten alle Marokkanen er maar zo over, dan brachten we die kufaar een hele andere islam...
En terecht, zoals die andere ook al zei, als je handen en voeten heb kan je werken.
netjes. :goedzo:
Prachtig
11-08-2010, 12:14
Lief dat je je neef hiermee probeerd te helpen.
hey mensen zulke reacties moeten jullie in een onzinhoekje bespreken niet in mijn toppic hier.. ik vroeg nog naar serieuse reacties.. er bestaat nog dat er een groep bezig is met dit soort activiteiten.. dat je geld neertikt en dat je hier heen kan komen.. alles is mogelijk.. mn neef wilt hier gewoon werken en wat doen.. in marokko is hij universitair afgestudeerd maar verdient gewoon te weinig...
Dus die uitkeringgedoe dit dat voor je houden aub.. ik vroeg daar niet naar..
dankjewel!
Larache86
12-08-2010, 11:47
Laat hem trouwen met je zusje of eigen nichtje ?
hey mensen zulke reacties moeten jullie in een onzinhoekje bespreken niet in mijn toppic hier.. ik vroeg nog naar serieuse reacties.. er bestaat nog dat er een groep bezig is met dit soort activiteiten.. dat je geld neertikt en dat je hier heen kan komen.. alles is mogelijk.. mn neef wilt hier gewoon werken en wat doen.. in marokko is hij universitair afgestudeerd maar verdient gewoon te weinig...
Dus die uitkeringgedoe dit dat voor je houden aub.. ik vroeg daar niet naar..
dankjewel!
om te beginnen mag je jou topic naar onzinhoekje verplaatsen!
kent jou neef geen elhamulilah???? altijd moeten sommige mensen meer en meer, en nooit teverden
Rebel_1963
12-08-2010, 14:02
Zoekt hij een carriere vrouwtje? Dan zit hij nl. wel in het goede ´hoekje´.
Simssima
12-08-2010, 15:10
ik heb er ook 6 in de aanbieding dames maar alleen voor serieuze huwelijken geen papier hier pm me maar
groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.