Bekijk originele versie : Nederlandse troepen terug of niet?????
Gariba_1973
17-08-2004, 12:12
Wat vinden jullie van de dreigingen van aanslagen, moeten die nederlanders hun mensen terug halen of niet?????/
MisssKoezina
17-08-2004, 12:34
Origineel gepost door Gariba_1973
Wat vinden jullie van de dreigingen van aanslagen, moeten die nederlanders hun mensen terug halen of niet?????/
ja zeker wel.... wat is dat voor een vraag??
Wil je je moslimbroeders/zuster vermoorden ofsow???
power_flower
17-08-2004, 12:51
Ja!!!!!!!!
Ook zonder dreiging van aanslagen zouden ze de troepen moeten weghalen.
jasmina
LaMorena
17-08-2004, 13:18
Terughalen
DaNGeRouZLy
17-08-2004, 13:23
oprotten met die troepen zo snel mogelijk!
ok, troepen terug........en dan? Wat moet/zal er dan in Irak gebeuren?
DaNGeRouZLy
17-08-2004, 13:30
dat is niet de zorg van amerika of nederland ze3ma ze hebben medelijden met die zielige mensen in Irak:jammer:
Origineel gepost door MisssKoezina
ja zeker wel.... wat is dat voor een vraag??
Wil je je moslimbroeders/zuster vermoorden ofsow???
Dus jij noemt mensen die onschuldige kinderen en mensen vermoorden c.q. onthoofden jouw broerders!!!!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
dat is niet de zorg van amerika of nederland ze3ma ze hebben medelijden met die zielige mensen in Irak:jammer:
........lijkt wel of de haat tegen de VS groter is dan het welzijn van de Irakezen......Hoe kan je roepen dat die troepen daar weg moeten terwijl je niet eens weet wat daarna moet gebeuren om een flinke (burger)oorlog te vermijden?
Origineel gepost door Tijn
........lijkt wel of de haat tegen de VS groter is dan het welzijn van de Irakezen......Hoe kan je roepen dat die troepen daar weg moeten terwijl je niet eens weet wat daarna moet gebeur
en om een flinke (burger)oorlog te vermijden?
Wijze woorden, goed zo!!!!
groetjes,
DaNGeRouZLy
17-08-2004, 13:38
Origineel gepost door majdaj
Dus jij noemt mensen die onschuldige kinderen en mensen vermoorden c.q. onthoofden jouw broerders!!!!!!!!!!!!!!!!
ff voor de duidelijkheid waar heb je het over?
heb je het over het mediawoord terroristen? Een buitenlandse militair die onthoofd wordt omdat hij Irak bezet is in mijn ogen geen onschuldige hoor
ikmaarhoor
17-08-2004, 13:39
JA de haat is groter.
Ik ben niet de enige die er zo over denkt. De haat in irak tegen amerikanen is zo groot dat hun eigen broerders ook gedood worden bij beschietingen op amerikanen.
Gebruik je hersens voordat je iets zegt, doordat de amerikanen juis daar zijn is er nu zo'n grote ellende.
Nederlanders moeten weg, want hierdoor haalt nederland de oorlog ook hier naar toe.
Ik zou als ik jou was niet meer naar plekken gaan waar veel mensen komen.
Als amerika weggaat moeten het islamtische leger van andere islamitische landen het zaakje overnemen.
SIMPEL he ! :zwaai:
........lijkt wel of de haat tegen de VS groter is dan het welzijn van de Irakezen......Hoe kan je roepen dat die troepen daar weg moeten terwijl je niet eens weet wat daarna moet gebeuren om een flinke (burger)oorlog te vermijden?
DaNGeRouZLy
17-08-2004, 13:43
laat de arabische wereld zich maar inzetten om het daar op orde te krijgen. amerika heeft al voldoende ellende aangericht. En ik haat ze ja(bush/blair en hun legers)dat lijkt me toch niet geheel vreemd na wat die honden allemaal hebben aangericht hier dus maak me niet misselijk om te zeggen dat ze zo`n goed werk doen
Laat ze maar lekker blijven.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.